Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-25, 02:55
  #1
Medlem
Ber om ursäkt i förväg för den monsterlånga texten, fick till och med korta på sina ställen.

Var i Barcelona för ett tag sedan och passade då på att besöka strippklubben Pussycat Club (Carrer de Sague 21). Jag hade kollat upp det innan och visste (eller misstänkte i alla fall) att det var en bordell också. Jag har aldrig köpt sex före det här och hade inte direkt någon tanke på att göra det denna gången heller.

När jag kom till stället blev jag lite smått besviken. Det var ett litet ställe, utanför stod en kille vid en disk och tog betalt. 20 euro inträde och då fick jag en drinkpolett på köpet. Han tryckte på en knapp och dörren öppnades. Jag glider in och blir helt ställd. Det är en liten klubb, soffor längs med väggarna och det fullständigt myllrar av tjejer där. Jag skojar inte när jag säger att det var säkert 20 arbetande tjejer där som satt i sofforna och pratade med varandra/kunder eller kollade i sina mobiler. Det var inte särskilt mycket folk där, jag och kanske 10 andra killar så det kändes lite skumt. Vid ena väggen fanns en bar och mitt på golvet stod en strippstång, i en hörna fanns ett bås med draperi och i en annan hörna fanns en trappa som ledde ner.

Jag beställde en öl och satte mig i en soffa, beredd på att bli direkt svärmad av tjejer men det tog faktiskt en stund innan någon kom fram. Under tiden hann jag spana in utbudet av tjejer och det var väldigt blandat. Vissa var direkt fula, med konstigt opererade läppar eller osmickrande kläder men det fanns en del riktigt snygga. Jag fick direkt upp ögonen för en asiatiska (inte thai, snarare koreanska) i kanske 30-årsåldern med riktigt MILF-utseende. Opererade stora bröst och en fin kropp. Hon hade på sig en i princip osynlig behå och en pytteliten kjol. Hon stod och pratade med ett gäng killar men gick efter ett tag nerför trappan.

En annan tjej kom fram och satte sig bredvid mig, såg ut som en ryska och hon var faktiskt ganska snygg. Hon frågade var jag kom ifrån och började pilla mig i håret, men efter en liten stund såg jag asiatiskan komma upp från nedanvåningen igen. Jag sa till tjejen som satt med mig att jag inte var intresserad och hon såg lite förnärmad ut men sa att hon uppskattade min ärlighet.

Jag gled fram till asiatiskan och försökte prata med henne, men hon kunde i princip ingen engelska utan svarade på spanska när jag sa nånting till henne. Jag blev lite besviken men såg nu, på nära håll, att hon var riktigt vacker och hade en ännu finare kropp än jag tidigare trott. Jag lyckades få fram att jag ville ha en dans av henne och hon sa att det skulle kosta 40 euro. Jag gav henne två tjugor och hon ledde in mig i det lilla båset. Hon drog för draperiet, tog av sig behån och började dansa för mig. Efter typ tio sekunder sa hon nåt på spanska och gestikulerade mot sig själv. Jag fattade först inte men efter lite mer gestikulerande gick det upp för mig att det var tillåtet att röra. Jag har aldrig varit med om det tidigare, aldrig varit i Spanien förr så det kanske är standard där men jag fattade inte det i alla fall.

Nåväl, så fort jag fattade började jag tafsa ganska frikostigt på henne, började med att greppa hennes höfter och smeka hennes rumpa. Efter nån minut tog jag mod till mig och trevade mig upp mot hennes bröst, och hon protesterade inte. Så jag tallade överallt jag kom åt, fick inte ta henne mellan benen men allt annat var fair game. Hon hade en riktigt tajt kropp, med fast rumpa och len hy. Hon satte sig grensle över mig och jag var riktigt hård vid det här laget, så hon stötte till bulan i mina byxor. Hon sa nåt på spanska och fnittrade till och började gnida sig mot mig. Jag smekte hennes höfter och var nu riktigt jävla tänd. Jag har aldrig blivit så "action mode" av en dans förr men har å andra sidan heller aldrig fått tafsa på strippan.

Efter nån minut (dansen varade totalt kanske 7-8 minuter, väldigt generöst tyckte jag) frågade hon på knagglig engelska om jag ville följa med till "the other room" och att det skulle kosta 155 euro. Jag funderade allvarligt på det men hade som sagt inte planerat att köpa sex den här kvällen så jag tackade nej och hon log och klädde på sig. Jag gick ut (med ett rejält stånd) och tog en öl i baren. När jag stod där såg jag henne stå och prata med en av de andra tjejerna och kunde inte släppa henne med blicken. Så efter ett tag tänkte jag "fuck it" och gick fram till henne igen.

Jag frågade om vi kunde gå till "the other room" och hon log och tog mig i handen. Vi gick ner för trappan och där nere fanns ytterligare en liten disk. Hon började prata på spanska med en tjej som satt där och jag fick langa upp 155 euro. Asiatiskan fick en näve kondomer och grejer sen ledde hon in mig i ett rum med en etta på dörren.

Det såg helt okej ut, ett litet rum med en stor säng i, en dusch bakom en glasvägg och ett litet badrum med en toalett och ett handfat. Ena väggen var en stor spegel. Hon gestikulerade åt mig att vänta på sängen och gick ut igen. Jag var nu riktigt jävla nervös, eftersom det var första gången och allt. Efter en väldigt kort stund, kanske en minut, kom tjejen in igen. Vet inte vad hon gjorde, drog förmodligen en lina koks eller nånting. Hon sa nåt på spanska och pekade på mig och duschen. Jag tog av mig och hoppade in, och blev lite besviken på att hon inte kom med. Hon bäddade istället ut ett lakan på sängen och fixade med lite ljus och musik och grejer. Efter ett tag verkade hon nöjd med min dusch och räckte mig ett badlakan. Jag började torka av mig och hon klädde av sig och hoppade in i duschen. Hon tvättade sig snabbt mellan benen och kom sedan ut och ställde sig på knä (inte alla fyra) på sängen.

Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra så jag ställde mig och började smeka henne. Hon sa nåt på spanska och sträckte sig ner och tog tag i min kuk. Hon fnittrade något och jag tyckte hon sa "anaconda", men jag har ingen megakuk så det var väl bara det vanliga "oj vad stor den är". Sen ställde hon sig på alla fyra och började suga av mig. Jag fick lite panik eftersom jag inte tagit på nån kondom, men såg sen att hon vid något tillfälle trätt på mig en. Hon var riktigt grym på att suga och hade en riktigt kåt blick. Efter nån minut lade jag mig ner på sängen och hon fortsatte suga. Jag smekte henne och tog på hennes bröst.

Hon var verkligen grym på att suga men när jag kommit så här långt var jag sugen på lite mer. Jag lyfte upp hennes huvud och hon satte sig grensle över mig och ledde mig in i sig. Hon började rida mig och var riktigt tajt. Jag märker nu att jag skrivit extremt långt så jag behöver inte gå över alla detaljer här, men hon var grym på att knulla och levde sig verkligen in i det med mycket stön och så. Förmodligen bara skådespel men det kändes som att hon verkligen gillade det hon gjorde. Hon red mig ett tag sen blev det både doggy, missionären och lite annat. Vet inte riktigt hur länge vi höll på men det var minst 30 minuter. Hon stönade grejer på spanska då och då men jag fattade inget av det och när jag sa grejer på engelska fattade inte hon, men det gick ändå med pekningar och gester.

När jag var nära att komma bytte vi till doggy och sen kom jag riktigt hårt i henne (med kondom förstås). Vi båda var rejält svettiga vid det laget så jag hoppade in i duschen igen. Hade hoppats att hon ville komma med in igen men hon gick in på toaletten istället. När jag var klar hoppade hon in i duschen lite snabbt medan jag klädde på mig. Sen tog hon på sig sina kläder och jag fick en kram och några pussar. Sen var det färdigt.

Så ja, min första upplevelse med sexköp var helt fantastisk. Kan verkligen rekommendera stället, eller i alla fall den här tjejen vars namn jag aldrig fick. Trots språkliga svårigheter var det helt makalöst, men det kändes lite skumt när man kom in på stället och det sitter svärmar av tjejer i sofforna. Lätt värt ett besök.
Citera
2016-10-25, 04:52
  #2
Medlem
ihelps avatar
Du la 2500 kronor för att knulla en kines? Skäms unge man.
Citera
2016-10-25, 05:04
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ixias
jag har ingen megakuk så det var väl bara det vanliga "oj vad stor den är".


Citat:
Ursprungligen postat av Ixias
Så ja, min första upplevelse med sexköp var helt fantastisk.

Är det riktigt säkert..

Låter det inte lite dyrt?

Cred för dig att du gav henne ett så respektfullt bemötande, säkert fick du det mångfalt tillbaka i from av extra bra service.

Medryckande skrivet och fin liten historia.

Kommer du gå på horhus igen, nu när du blivit varm i kläderna?
Citera
2016-10-25, 07:54
  #4
Medlem
Härlig berättelse och jag minns att jag också tvekade och var lite nervös första gången jag köpte sex Det har nu hunnit gå 26 år sedan dess och jag har hunnit med att få många sköna upplevelser under dessa år Jag var rätt ofta i Barcelona i jobbet ett tag och oftast så var tjejernas engelska rätt bristfällig, men vi brukade förstå varandra i alla fall

I alla fall; tack för en trevlig recension och välkommen i klubben! Hoppas att du får många sköna upplevelser framöver!
Citera
2016-10-25, 09:47
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ihelp
Du la 2500 kronor för att knulla en kines? Skäms unge man.
Jag tyckte det var värt pengarna. Är också orutinerad som sagt så fick kanske betala lite nybörjarskatt också. Tack för din feedback

Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Är det riktigt säkert..

Låter det inte lite dyrt?

Cred för dig att du gav henne ett så respektfullt bemötande, säkert fick du det mångfalt tillbaka i from av extra bra service.

Medryckande skrivet och fin liten historia.

Kommer du gå på horhus igen, nu när du blivit varm i kläderna?

Haha, menade mer som i vanlig dirty talk :P och jo jag känner väl att det kanske var lite väl dyrt, i efterhand var det absolut värt pengarna eftersom hon var så duktig men det visste jag ju inte i förväg. Jag kan absolut tänka mig att göra om det!

Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Härlig berättelse och jag minns att jag också tvekade och var lite nervös första gången jag köpte sex Det har nu hunnit gå 26 år sedan dess och jag har hunnit med att få många sköna upplevelser under dessa år Jag var rätt ofta i Barcelona i jobbet ett tag och oftast så var tjejernas engelska rätt bristfällig, men vi brukade förstå varandra i alla fall

I alla fall; tack för en trevlig recension och välkommen i klubben! Hoppas att du får många sköna upplevelser framöver!

Tackar
__________________
Senast redigerad av Ixias 2016-10-25 kl. 09:55.
Citera
2016-10-25, 11:27
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ixias
Jag kan absolut tänka mig att göra om det!

Det enda jag ångrar i sexköpssammanhang är att jag inte började tidigare. Några av mina skönaste samlag har varit i samband med köpsex Sen får du räkna med att ibland blir det tyvärr nitlotter. Men med ålder och erfarenhet har i alla för mig nitlotter blivit mycket färre. Du verkar ju också haft tur med din debut.
Citera
2016-10-25, 11:32
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Det enda jag ångrar i sexköpssammanhang är att jag inte började tidigare. Några av mina skönaste samlag har varit i samband med köpsex Sen får du räkna med att ibland blir det tyvärr nitlotter. Men med ålder och erfarenhet har i alla för mig nitlotter blivit mycket färre. Du verkar ju också haft tur med din debut.
Jag tycker verkligen jag hade tur, det var helt amazing. Hon såg jättebra ut och var verkligen engagerad. Bra att veta att jag har mycket gott att se fram emot! Nitlotter fattar jag att det finns det också, men det får man väl ta helt enkelt
Citera
2016-10-25, 13:46
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ixias
... Hon sa nåt på spanska och pekade på mig och duschen. Jag tog av mig och hoppade in, och blev lite besviken på att hon inte kom med. Hon bäddade istället ut ett lakan på sängen och fixade med lite ljus och musik och grejer. Efter ett tag verkade hon nöjd med min dusch och räckte mig ett badlakan. Jag började torka av mig och hon klädde av sig och hoppade in i duschen. Hon tvättade sig snabbt mellan benen och kom sedan ut och ställde sig på knä (inte alla fyra) på sängen. ...

Min erfarenhet från bordeller i Barcelona är förutom att tjejerna kan minimalt med engelska att akten brukar föregås av att tjejen leder en till badrummet. Där har hon ordentligt vaskat av (och antagligen också inspekterat) min kuk i den bidé som alltid brukar finnas där innan hon själv tvättade sin fitta i bidén. På så sätt har tvättandet blivit en del av förspelet Kondom har inte använts vid avsugning, men det är inget som jag har noja för. Efter avslutad akt brukar proceduren med avvaskning i bidén upprepas.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback