Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-24, 21:59
  #1
Medlem
spiggnevs avatar
Tja jag gillar att kolla en del på muay thai men ser sällan några svenska fighters.
Är det nån som känner till några namn så dela gärna med er om det nu finns några?

Trevlig kväll/Spigge
Citera
2016-10-24, 22:53
  #2
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spiggnev
Tja jag gillar att kolla en del på muay thai men ser sällan några svenska fighters.
Är det nån som känner till några namn så dela gärna med er om det nu finns några?

Trevlig kväll/Spigge

Sanny Dahlbeck är väl en iaf.
Citera
2016-10-25, 00:54
  #3
Medlem
kraysieBones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spiggnev
Tja jag gillar att kolla en del på muay thai men ser sällan några svenska fighters.
Är det nån som känner till några namn så dela gärna med er om det nu finns några?

Trevlig kväll/Spigge

David teymur och Martin akhtar iofs är dessa mma fighters men Thai boxare i grunden
Citera
2016-10-26, 22:45
  #4
Medlem
Sveriges bästa Muay Thaifighter är Hamza Bougamza från Rinkeby! 2 världsmästarbälten som proffs och 5 ggr Svensk amatörmästare, Nordisk amatörmästare och så vidare. Går om WMC Europatitel i slutet av November i Annexet.

Sofia Olofsson är grym men harvar på som amatör, skulle behöva möta bättre motstånd.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback