Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-03-04, 11:58
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banansmakaren
Jag är en 26-årig man och på fredag får jag besök av ett par i samma ålder. Känner paret sedan tidigare och de kommer för att hämta en soffa som dem tror är gratis men det är fel Tjejen som kommer hit är nämligen hemligt förälskad i mig och jag tycker att att hon ser helt okej ut. Så jag har bestämt mig att förföra henne
Så här ska jag gå till väga; När de hit så utbyter vi hälsningar. De stiger in och jag ber dem att slå sig ner och förklarar jag bara ska gå på toa. Och att de finns godis om dom skulle bli sugna. Genom godiest så har jag tänkt att jag ska skicka det informella budskapet att våran kärlek är ömsesidig och att jag vill bli ett par Frågan är vilket godis ska jag köpa? Det får inte vara något för uppenbart som t.ex. gelehjärtan.. eller skumbananer heller inte något som misstolkas som att jag stöter på killen. bör även tillägga att godisets symbolik är viktigare än huruvida det smakar gott eller inte.

Hur gick det?

Med den planen så antar jag att du är singel fortfarande

Ps. Om du vet att någon tycker om dig. Och du gillar personen tillbaka... Säg det bara. Och är du feg så finns ju e-post/SMS/Messenger osv. Ds
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback