Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-10, 06:19
  #13
Medlem
Haft min i ett år ungefär och använder den regelbundet. Köttet blir perfekt så länge man inte lägger på extrema mängder så att den kyls av för fort.

Brukar även grilla paprikor i den, blir perfekt randiga men ändå krispiga.

Av alla köksattiraljer jag köpt genom åren är Optigrillen top 3. Smart idé som fungerar i praktiken.
Citera
2017-11-22, 15:06
  #14
Medlem
Andersdamaans avatar
Har en sådan och den fungerar bra så länge som man inte laddar den med för mycket kött åt gången. Min blir dock mest använd som smörgåsgrill och den fungerar mycket bra som en sådan.
Citera
2017-12-27, 08:51
  #15
Medlem
Kan faktiskt starkt rekommendera denna.

Mest för att resultatet blir kanon (färskt eller tinat+rumstemp, frysläget suger) och det är sjukt smidigt.
Citera
2017-12-27, 09:24
  #16
Medlem
Dollmens avatar
MUSLIMGRILLEN. VARNING köp ej. Den finns i två verisioner. En med kanske 6 lägen för kött = Muslimen, 8 lägen för oss . Läge 6-8 e för Fläskkött ( Gris) . Grisgrillen verkar inte gå å köpa i Stockholm iallafall. Net on Net har Muslimgrillen. Bojkotta
Citera
2017-12-27, 12:15
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dollmen
MUSLIMGRILLEN. VARNING köp ej. Den finns i två verisioner. En med kanske 6 lägen för kött = Muslimen, 8 lägen för oss . Läge 6-8 e för Fläskkött ( Gris) . Grisgrillen verkar inte gå å köpa i Stockholm iallafall. Net on Net har Muslimgrillen. Bojkotta

Du vet ju inte vad du talar om
Citera
2017-12-27, 12:20
  #18
Medlem
Idittfejss avatar
Är den jobbig att städa? orkar inte hålla på å så. laga sen lite vatten, bam!. done. typ
Citera
2017-12-27, 12:55
  #19
Medlem
Dollmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjektivet
Du vet ju inte vad du talar om
Det finns olika modeller. Har din hjärna svårt att fatta? Köp ej musselgrillen
Citera
2017-12-28, 00:28
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idittfejs
Är den jobbig att städa? orkar inte hålla på å så. laga sen lite vatten, bam!. done. typ

Hur enkelt som helst. Går snabbt
Citera
2018-03-14, 20:48
  #21
Medlem
Uppdaterar denna tråd i jakt på någon som äger denna.

Jag köpte en för några dagar sen och har än så länge grillat korv, hamburgare och kyckling. Resultatet har varit enligt förväntan och förhoppning när det gäller korv och hamburgare. Kycklingbröst är katastrofalt dock. Det är något den inte läser av korrekt, för kycklingen är helt genomstekt, snudd på torr, innan maskinen ens piper för att den nått "rare". Skulle jag låta den gå hela vägen till genomstekt, enligt maskinens tycke, skulle det nog vara mer likt fnöske än kött.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback