Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2016-10-24, 20:30
  #49
Medlem
KamratBruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honungsgravling
Svenska ungdomar springer runt och fotbollsslåss med varandra medan Sverige sjunker allt längre ner i massinvandringsmisären.

Men våldtäktsafghanerna är det ingen som pucklar på.

Låter rätt prioriterat.

Håller med! Märklig prioritering. Vet att många grabbar tidigare florerat i den nationella miljön. Där gör man mycket mer nytta i tider som dessa.
Citera
2016-10-25, 14:09
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shamdon

Tidigare använde polisen hästar och red in i folksamlingar som gjorde upplopp för att skingra dem och psykiskt få dem ur balans - så själva tekniken är inte ny och den lärs ut på befälsutbildningen.
Däremot har jag inte hört talas om att det använts fordon för samma sak före du berättade om det.

Det är efterblivet vanligt av poliser som vill bråka och skada. De kör fan värre än alla andra. Sur som fan fick jag en gång ett ursäkta för att en idiot var en centimeter att köra över min fot. Så nog siktar de med bilarna in i vanliga supportrar med. Praktärsel.

Lustigt hur första sidan inkluderar frågor om det var invandrare. Hah.
Citera
2016-10-25, 14:43
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBrun
Håller med! Märklig prioritering. Vet att många grabbar tidigare florerat i den nationella miljön. Där gör man mycket mer nytta i tider som dessa.

Och en del av grabbarna som jag har lite hum om hade du antagligen tyckt varit PK idioter, det finns rätt blandade åsikter i "leden", lite utav ett tvärsnitt av Sverige kan man väl säga, precis som på övrig ståplats, det är befriande fritt från identitetspolitik, en SDare kan stå sida vid sida med en VPKare.
__________________
Senast redigerad av Eaglesandshit 2016-10-25 kl. 14:47.
Citera
2016-10-25, 14:46
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBrun
Vet att många grabbar tidigare florerat i den nationella miljön. Där gör man mycket mer nytta i tider som dessa.


Svenskarnas parti fick ju lägga ner på grund av för dålig uppslutning. Firmorna lockar mer.
Citera
2016-10-25, 20:50
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riddick1987
Cheers och Queen ägs av svenskar. Notch av iranier senaste 3 åren ungefär.

Att dom har suttit på notch i så fall kan nog stämma, bråk där varje helg och massor av droger. Samt en historik av strul med ifk anhängare. Förra säsongen hade ju ifk och bajen någon uppgörelse där på gatan också tror jag.

Så är det kanske - jag minns att OG och Mr Acar hade en pub vid den adressen som "bas" i sin brandattack mot ett Iranskt Café runt hörnet (?)

Jag blandar ihop de olika gängen i mitt minne
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback