Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-10-22, 20:36
  #1
Medlem
fallen-angels avatar
Jag har haft piercing i en bröstvårta förut men den läkte aldrig, gav upp efter 1 år och plockade ut den.
Nu är jag sugen på det igen. Och jag har fått för mig att anledningen att den inte läkte sist var för att jag fick en stav och när jag hade bh så trycktes en kula in i bröstvårtan..

Borde det inte vara bättre med en ring eller hästsko då?
Det borde väl funka?
Citera
2016-10-22, 20:38
  #2
Medlem
vem satte en stav stackas dig ja du har rätt alla gånger men kroppen kan stötta bort med
Citera
2016-10-22, 20:49
  #3
Medlem
fallen-angels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargen74
vem satte en stav stackas dig ja du har rätt alla gånger men kroppen kan stötta bort med

Ja du, någon jag trodde väva "ett proffs".
Han böjde dessutom staven innan han satte i den
Sätter man ring i vanliga fall?
Den stöttes inte bort. Den kunde ju liksom inte läka för att en kuljävel hela tiden åkte in xD
Citera
2016-10-22, 20:56
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fallen-angel
Ja du, någon jag trodde väva "ett proffs".
Han böjde dessutom staven innan han satte i den
Sätter man ring i vanliga fall?
Den stöttes inte bort. Den kunde ju liksom inte läka för att en kuljävel hela tiden åkte in xD

man brukar sätta in ring annars jo du många kallar sig proffs och böjer gissa på utläning o förtaget india
Citera
2016-10-22, 21:03
  #5
Medlem
fallen-angels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargen74
man brukar sätta in ring annars jo du många kallar sig proffs och böjer gissa på utläning o förtaget india

Okej.

Nej detta är en småstad jag var i.

Så det finns hopp om det alltså :P
Citera
2016-10-22, 21:05
  #6
Medlem
jag kan inte lova nåt då jag inte set nåt men ring bätre för bh tröja och du har ej bh första tiden utanm tröja
Citera
2016-10-22, 21:11
  #7
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fallen-angel
Jag har haft piercing i en bröstvårta förut men den läkte aldrig, gav upp efter 1 år och plockade ut den.
Nu är jag sugen på det igen. Och jag har fått för mig att anledningen att den inte läkte sist var för att jag fick en stav och när jag hade bh så trycktes en kula in i bröstvårtan..

Borde det inte vara bättre med en ring eller hästsko då?
Det borde väl funka?

Det är ju bara testa säger jag. Du har ju som inget att förlora. För mig funkade stav bara finfint.

Men jag personligen kunde inte ha ring i näsvingen men med stav så blev allt perfekt.
Citera
2016-10-22, 21:14
  #8
Medlem
fallen-angels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadikalFail
Det är ju bara testa säger jag. Du har ju som inget att förlora. För mig funkade stav bara finfint.

Men jag personligen kunde inte ha ring i näsvingen men med stav så blev allt perfekt.


Är du brud då? Tänkte på att stav går säkert bra om man inte har tryck mot den 15 timmar om dagen.
Citera
2016-10-22, 21:23
  #9
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fallen-angel
Är du brud då? Tänkte på att stav går säkert bra om man inte har tryck mot den 15 timmar om dagen.

Ja jag har tuttar. Men jag älskar ju vara utan bh då jag är hemma. Nu är mina bara ca b/c-kupa.
Jag skulle rekommendera att du går med sport-bh under läkningen. Det bli inte samma tryck då.
Citera
2016-10-22, 21:34
  #10
Medlem
fallen-angels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadikalFail
Ja jag har tuttar. Men jag älskar ju vara utan bh då jag är hemma. Nu är mina bara ca b/c-kupa.
Jag skulle rekommendera att du går med sport-bh under läkningen. Det bli inte samma tryck då.


Jag hade sportbh typ hela tiden. Jobbar i ett aktivt jobb och då funkar det inte med vanlig bh.

Hade i vänster bv och den vänstra (yttre alltså) kulan trycktes in i hålet, inte helt då men en bra del.
Citera
2016-10-22, 21:45
  #11
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fallen-angel
Jag hade sportbh typ hela tiden. Jobbar i ett aktivt jobb och då funkar det inte med vanlig bh.

Hade i vänster bv och den vänstra (yttre alltså) kulan trycktes in i hålet, inte helt då men en bra del.

Då låter det som att staven skulle ha varit längre. Men testa hästsko. Det kanske funkar bättre
Citera
2016-10-22, 21:56
  #12
Medlem
fallen-angels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadikalFail
Då låter det som att staven skulle ha varit längre. Men testa hästsko. Det kanske funkar bättre


Jaa.. den var ju inte jättelång.
Stav är ju snyggast ha ha men det vore ju kul om det läker också.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback