Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-22, 13:03
  #1
Medlem
symers avatar
Berätta lite om er själva, vad som lockar er att gå maskerade och eller varför ni gör det. Beskriv gärna en situation där ni skrämt någon om ni vill.
Citera
2016-10-22, 13:36
  #2
Medlem
Zaedrewss avatar
Fick fatt på en häromdagen. Han svarade typ bara att han gjorde det för att var kul och för det var en grej. Sedan bad han om ursäkt så lät han gå.
Citera
2016-10-22, 19:27
  #3
Medlem
tarjaas avatar
Några vänner till mig stötte på 2 clowner, det blev pepparspraydusch för dom som avslutades med några fotbollssparkar i deras ansiktet när de låg och grinade.

De snyftade något om att de bara lekte innan de blev medvetslösa också .
Citera
2016-10-22, 19:49
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tarjaa
Några vänner till mig stötte på 2 clowner, det blev pepparspraydusch för dom som avslutades med några fotbollssparkar i deras ansiktet när de låg och grinade.

De snyftade något om att de bara lekte innan de blev medvetslösa också .

Internettuffingpoäng: 8.5/10. Hade dina "vänner" skjutit dem eller åtminstone amputerat någon av deras tår eller så, hade det blivit högre😘.

Citat:
Ursprungligen postat av symer
Berätta lite om er själva, vad som lockar er att gå maskerade och eller varför ni gör det. Beskriv gärna en situation där ni skrämt någon om ni vill.

Hört talas om practical jokes?😘
Citera
2016-10-23, 02:37
  #5
Medlem
MrBulldoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tarjaa
Slutade tycka det var roligt när 4 clowner attackerade en tant med rullator, efter en sådan sak och mera liknande händelser som skett så visar resten av "clownerna" att de står upp för såna händelser med att vara ute sent på natten och förtjänar helt enkelt att åka på stryk .

Typ så. Att sätta på en clownmask och ge sig ut i natten är i dagsläget liktydigt med att nåla fast en skylt med "Spöa Mig!" på ryggen.
Citera
2016-10-23, 02:41
  #6
Medlem
Pfaltzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tarjaa
Några vänner till mig stötte på 2 clowner, det blev pepparspraydusch för dom som avslutades med några fotbollssparkar i deras ansiktet när de låg och grinade.

De snyftade något om att de bara lekte innan de blev medvetslösa också .
Omaskerade clowner stöter ihop med maskerade clowner. Du ingår i katetori 1 tillsammans med dina hjärndöda vänner.
Citera
2016-10-23, 13:40
  #7
Medlem
Vad fan gör dessa "clowner"? Slår på random folk? Detta känns snarare som en jävla skröna som media mjölkar och överdriver, som vanligt..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback