Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-10-22, 12:28
  #1
Medlem
Hur kan det komma sig att dessa brudar kommer undan med att inte göra anal? Nicole kan jag förstå till viss del, då hon har sitt utseende till fördel. Men Persia Pele är ju en ful iranier.

Nån som vet varför, eller om jag har googlat dåligt och det finns anal med dessa kivnnor?
Citera
2016-10-22, 12:45
  #2
Medlem
zBr9s avatar
Vaddå "kommer undan"? Dom "kommer undan" genom att det är dom själva som bestämmer vad dom gör eller inte gör, och inte konsumenten. Vill dom inte göra analt så står ingen tjock gubbe med cigarr och frack och tvingar dom under pistolhot om det är så du tänker att porrbranschen fungerar.
Citera
2016-10-22, 12:56
  #3
Medlem
Och det är just det jag undrar över. Hur kan nån så ful som iraniern Persia Pele få roll efter roll utan att ställa upp på anal. Då det mer eller mindre är anal i allt i dag. Samma gäller Nicole. Men då hon har sitt utseende till fördel, så kan hon ställa krav antar jag, men inte den ful iranska.

Nån som vet om det finns nån analscen med nån av dem? Vet att det finns en från BB med Nicole där han mer eller mindre äter upp hennes skithål, nåt hon uppenbart inte gillar. Men ingen penetration.
Citera
2016-10-22, 13:46
  #4
Medlem
MrChows avatar
Antingen är de inte bekväma med det, tjänar tillräckligt utan att göra det eller håller på saken tills senare i karriären för att förnya intresset för henne på "gamla dar".
Citera
2017-08-11, 18:32
  #5
Medlem
XtraXs avatar
Har nicole gjort sin analscen än? Lovade väl att göra en under 2017 på sin twitter eller var det var.
Citera
2017-08-17, 15:48
  #6
Medlem
Puma Sweden väntade in i det sista på att ta den i götten, innan dess var det fittsex för hela slanten
Citera
2017-11-24, 17:10
  #7
Medlem
Nicole Aniston tar den numera i tvåan. Som jag har väntat på det.
Citera
2017-11-24, 19:44
  #8
Medlem
Neofytens avatar
Det jag väntar på är att Karlee Grey ska ta den i röven.
Citera
2017-11-25, 01:33
  #9
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Nicole Aniston tar den numera i tvåan. Som jag har väntat på det.
AV DEN DÄR JÄVLA TRÅKMÅNSEN MICK BLUE

vad jag är trött på han

allihopa av dom där hororna ska envisas med att göra det smutsiga med fucking mick blue

stoya, sväljer mick blue
madison ivy anal, mick blue
nu får nicole aniston rövcherryn poppad av fucking MICK BLUE

jag överväger att inte ens kolla på skiten pga den jävla preferensen _av alla horor i branschen_ av fucking mick blue
han har inte ens kontroll över sin balle! fumlar med den som en het potatis
__________________
Senast redigerad av RickRozay 2017-11-25 kl. 01:48.
Citera
2017-11-25, 12:50
  #10
Medlem
Neofytens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
AV DEN DÄR JÄVLA TRÅKMÅNSEN MICK BLUE

vad jag är trött på han

allihopa av dom där hororna ska envisas med att göra det smutsiga med fucking mick blue

stoya, sväljer mick blue
madison ivy anal, mick blue
nu får nicole aniston rövcherryn poppad av fucking MICK BLUE

jag överväger att inte ens kolla på skiten pga den jävla preferensen _av alla horor i branschen_ av fucking mick blue
han har inte ens kontroll över sin balle! fumlar med den som en het potatis

Jag har alltid haft svårt för amerikanska manliga porrfilmsskådisar. Släng in ryssen Markus Dupree han kan konsten att knulla tjejröv, han tycks vara rätt mycket i USA och filma nu.
Citera
2017-11-27, 18:19
  #11
Medlem
orrecrists avatar
Har också funderat på exakt samma sak, tänk om hon tagit den analt, då hade hon blivit ännu rikare. Knäpp tjej!
Citera
2017-11-27, 18:20
  #12
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Nicole Aniston tar den numera i tvåan. Som jag har väntat på det.

Har du länk?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback