Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-10-23, 20:23
  #13
Medlem
Samizdats avatar
Det är nog bara en slump att det forumet ser ut exakt som ditt ideal-Flashback skulle göra.
Citera
2016-10-29, 14:54
  #14
Medlem
Du är minst 10 år försent ute.

Citat:
Ursprungligen postat av Skorpion76
En användare som har tittat på mitt forum frågar om jag har skrivit någonting i sökvägarna till forumet. Det har jag inte gjort eftersom jag inte vet hur man gör. Det ska tydligen göras med html på något förbaskat vänster och det är jag riktigt kass på. Skulle du som ser det här vilja hjälpa mig med det?

Får en känsla av att personen pratar om SEO men sättet den beskriver det på är både obegripligt och förlegat.
Citera
2016-10-29, 15:22
  #15
Medlem
Skorpion76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Det är nog bara en slump att det forumet ser ut exakt som ditt ideal-Flashback skulle göra.
Det var det som var tanken när jag byggde det.

Citat:
Ursprungligen postat av help
Du är minst 10 år försent ute. Får en känsla av att personen pratar om SEO men sättet den beskriver det på är både obegripligt och förlegat.
Det är mycket möjligt, men som jag har sagt tidigare längtar jag verkligen tillbaka till de gamla hederliga diskussionsforumen igen, men nu finns det sorgligt nog inte så många kvar längre.
Citera
2016-10-30, 09:57
  #16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Det är nog bara en slump att det forumet ser ut exakt som ditt ideal-Flashback skulle göra.

Hahahaha årets flashback humor 2016!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Han har rätt i en sak att forum har helt dött ut. Flashback är den enda som finns kvar kanske 1-2 till.
__________________
Senast redigerad av B5iK4D3Li5K 2016-10-30 kl. 10:02.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback