Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-21, 13:01
  #1
Medlem
confused...s avatar
Riktigt jävla irriterad just nu.

Det har aldrig varit något jävla problem tidigare, men senaste dagarna kan jag inte klicka på tangenterna 1,2,3 om jag håller nere ctrl knappen.

Jag duckar med ctrl och om jag står i duckat läge vilket jag ofta gör i så kan jag inte använda 1,2,3 för att byta vapen. Utan istället så börjar datorn lagga i runt 5sekunder om jag trycker på 1,2,3 när jag håller nere ctrl.


Är så i alla spel nu, uppenbarligen är det något jävla hor program som börjat ta över med en någon keybind. Men har kollat igen alla jävla keybinds i alla jävla program jag har uppe och kan fan inte hitta något jävla kort kommando............


Någon annan som har samma problem eller vet hur fan man kan ta reda på vilket jävla kuk program som håller på och trasslar?



Jag tror det kan ha något med nvidia geforce experience att göra, för att problemet började när jag uppdaterade det. Men ingen keybind jag kan hitta i programmet har något med ctrl knappen att göra, utan alla är med alt knappen så inte säker.....
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback