Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-21, 00:43
  #1
Medlem
Godislandets avatar
Tja!

Sökt i ämnet drogshoppar och kollat de andra ämnena här men inte funnit mitt svar, så nu provar jag att posta ett inlägg själv om detta!

Mjo..
blibrun*******.bz har ju bara varit öppna för stamkunder de senaste månaderna, men nu öppnat upp igen på nytt för allmänheten med en ny domän "brunochsmal". Melanotanen verkar vara densamma, men reductil(sibutramin)portionerna verkar numera säljas i burkar..?
Min fråga är då, om någon vet/provat så innehållet i burkarna fortfarande är detsamma som påsarnas, eller om det har blivit sämre.. även om de övriga på sidan!

Personligen har jag beställt både mel. och red. sv dom över en låång tid, och alltid blivit extremt nöjd varje gång!

Jag la hur som haver en beställning på en burk, och kommer med uppdatering om innehållet när det är testat

mvh Karamellkungen
Citera
2016-10-21, 07:35
  #2
Medlem
Innercitybluess avatar
Känner en som äter deras Reductil och denne är nöjd, minskade hungerkänslor och sötsuget är borta.

Mvh
Citera
2016-10-27, 11:23
  #3
Medlem
Godislandets avatar
update

Har nu fått hem burken med Reductil, och hunnit prova de i 3 dagar. De fungerar som tidigare och det verkar alltså inte vara någon skillnad på innehållet i kapslarna. Samma snabba leverans och riktigt bra packat!

Thumbs up as usual för bbus 👍😄
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback