Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-20, 20:55
  #1
Medlem
Internhumors avatar
Polisen har ju sin del i Brott och brottsbekämpningsforumet och militären har en del i Vapen och militär-delen.

Förutom Olyckor och katastrofer, så har ju inte annan blåljusverksamhet andra platser här på flashback för allmän diskussion?

Om man är intresserad av JAS Gripen så är jag också övertygad om att det finns folk som vill diskutera brandbilar och andra företeelser inom blåljus-verksamheten i vårt samhälle. Personligen skulle jag vilja veta saker om alltifrån Kustbevakning till ambulansarbetet.

Hur skulle en forumdel med fokus på blåljus-verksamheten passa och se ut på bästa sätt?
__________________
Senast redigerad av Internhumor 2016-10-20 kl. 21:06.
Citera
2016-10-20, 21:06
  #2
Medlem
Hegamons avatar
Finns något som heter "Arbetsliv och arbetsmarknad".

Jag tycker egentligen inte att polisen = brott och brottsbekämpning.
Eller att militären = Vapen och militär

Jag tycker alltså inte att diverse blåljusverksamheter ska ha ett eget forum på fb.
Meeen....... jag vet inte riktigt efterfrågan på blåljus-forum. Kanske hade ett sådant forum fått många intresserade? Jag har verkligen ingen aning...
Citera
2016-10-20, 21:11
  #3
Medlem
För att en ny forumdel ska skapas bör man kunna lista minst 30 tämligen aktuella trådar som handlar om ämnet. Om en sådan lista över blåljustrådar kan presenteras tycker jag det är ett bra förslag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback