Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-20, 20:22
  #1
Medlem
spoilers avatar
"En läkare i 60-årsåldern döms för sexuellt ofredande efter att ha onanerat framför två vakter i arresten i Karlstad.
Det var i juni i år som läkaren, som kommer från en ort utanför Värmland, omhändertogs av polis enligt lagen om berusade personer. Läkaren sattes i fyllecell för att nyktra till. Men i stället för att sova ruset av sig ägnade han natten åt att onanera, företrädesvis inför ögonen på arrestvakterna.

– Han ville att jag skulle titta på honom medan han onanerade. Tycker det känns väldigt obehagligt att han jobbar som läkare, säger en av vakterna i ett målsägandeförhör.

Läkaren onanerade sammanlagt i tre timmars tid inför de båda arrestvakterna. De bad honom sluta men i stället erbjöd läkaren den ene vakten stora summor pengar för att den skulle titta på när han onanerade.

– Det slutade med att han erbjöd mig 30-35 000 kronor, säger vakten vidare i förhöret."

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/var...mar-i-arresten

Någon som vet mer?
Citera
2016-10-20, 20:27
  #2
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Vakten behöver väl inte kolla hela tiden? Jag tycker att det räcker med förnedringen frihetsberövande, enligt LOB, inte en anmälan. Lite ska allt en vakt tåla...
Citera
2016-10-20, 20:28
  #3
Medlem
Universells avatar
Ny form av blottning?
Sätta sig själv i fängelse?
Hemliga fantasier?
Citera
2016-10-20, 20:33
  #4
Avstängd
EternalGlorys avatar
Hade helt klart kollat på en snubbe runka i tre timmar för 35000! Helt klart. Tycker inte vakten skall gnälla då det var en väldigt bra deal!

Tre timmar är dessutom väldigt imponerande, Håller han alltid ut så länge måste han ha imponerande muskulösa händer. Bra motion, läkare kan det där med hälsa.
Citera
2016-10-20, 20:38
  #5
Medlem
De blev väl sura för att de inte fick sina 30-35k.
Citera
2016-10-20, 20:43
  #6
Medlem
Gaupes avatar
Vad är det här för kalle anka-brott?