Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-20, 20:22
  #1
Medlem
spoilers avatar
"En läkare i 60-årsåldern döms för sexuellt ofredande efter att ha onanerat framför två vakter i arresten i Karlstad.
Det var i juni i år som läkaren, som kommer från en ort utanför Värmland, omhändertogs av polis enligt lagen om berusade personer. Läkaren sattes i fyllecell för att nyktra till. Men i stället för att sova ruset av sig ägnade han natten åt att onanera, företrädesvis inför ögonen på arrestvakterna.

– Han ville att jag skulle titta på honom medan han onanerade. Tycker det känns väldigt obehagligt att han jobbar som läkare, säger en av vakterna i ett målsägandeförhör.

Läkaren onanerade sammanlagt i tre timmars tid inför de båda arrestvakterna. De bad honom sluta men i stället erbjöd läkaren den ene vakten stora summor pengar för att den skulle titta på när han onanerade.

– Det slutade med att han erbjöd mig 30-35 000 kronor, säger vakten vidare i förhöret."

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/var...mar-i-arresten

Någon som vet mer?
Citera
2016-10-20, 20:27
  #2
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Vakten behöver väl inte kolla hela tiden? Jag tycker att det räcker med förnedringen frihetsberövande, enligt LOB, inte en anmälan. Lite ska allt en vakt tåla...
Citera
2016-10-20, 20:28
  #3
Medlem
Universells avatar
Ny form av blottning?
Sätta sig själv i fängelse?
Hemliga fantasier?
Citera
2016-10-20, 20:33
  #4
Avstängd
EternalGlorys avatar
Hade helt klart kollat på en snubbe runka i tre timmar för 35000! Helt klart. Tycker inte vakten skall gnälla då det var en väldigt bra deal!

Tre timmar är dessutom väldigt imponerande, Håller han alltid ut så länge måste han ha imponerande muskulösa händer. Bra motion, läkare kan det där med hälsa.
Citera
2016-10-20, 20:38
  #5
Medlem
De blev väl sura för att de inte fick sina 30-35k.
Citera
2016-10-20, 20:43
  #6
Medlem
Gaupes avatar
Vad är det här för kalle anka-brott?
Kul kväll i arresten, ser framför mig hur de frustrerade vakterna bankar på gallret, -"sluta runka för fan!"
-"aldrig! jag är läkare!"
Citera
2016-10-20, 20:46
  #7
Medlem
Som en tidigare skrivit. Vakterna behöver väl inte kolla hela tiden? . .

De kunde ha gått däreifrån och ignorera honom.

Tycker bara det låter mräkligt att de kollat på honom i tre timmar. På riktigt, stod de vid dörren och kollade på honom i tre timmar för att sedan hämta en förstärkning så han la av för att sedan anmäla honom. Eller vad var frågan om?

Varför gick de inte därifrån?
En vakt behöver som sagt inte kolla hela tiden. Det räcker med att bara titta till lite då och då.
Citera
2016-10-20, 20:47
  #8
Medlem
Doctors avatar
Han onanerade inför bägge vakterna, men bara den ena fick skadestånd. Handlar det om att vakterna var av olika kön?
Citera
2016-10-20, 20:47
  #9
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalGlory
Hade helt klart kollat på en snubbe runka i tre timmar för 35000! Helt klart. Tycker inte vakten skall gnälla då det var en väldigt bra deal!

Tre timmar är dessutom väldigt imponerande, Håller han alltid ut så länge måste han ha imponerande muskulösa händer. Bra motion, läkare kan det där med hälsa.

Citat:
Ursprungligen postat av Gaupe
Vad är det här för kalle anka-brott?
Kul kväll i arresten, ser framför mig hur de frustrerade vakterna bankar på gallret, -"sluta runka för fan!"
-"aldrig! jag är läkare!"


Tack till er båda! Det behövdes skrattas lite efter allt vidrigt man läser om under dagarna.


Edit: Snacka om värsta baksmälla. Fragmenten som sakta faller på plats för att plötsligt bli glasklart när frugan slänger fram den här tråden på FB.
__________________
Senast redigerad av RudyardKipling 2016-10-20 kl. 20:50.
Citera
2016-10-20, 20:50
  #10
Medlem
NurseDiesels avatar
För 35 000 spänn hade jag inte bara tittat på utan även kommit med glada tillrop och assisterat med toapapper!
Varför ens anmäla? Låter ju som en ren win/win situation!
Citera
2016-10-20, 20:53
  #11
Medlem
Citat:
Läkaren uppger i förhör att han inte minns något av händelsen på grund av kraftig berusning men förnekar inte heller det inträffade. I ett strafföreläggande döms han att betala 12 000 kronor i dagsböter samt 10 000 kronor i skadestånd till den ene arrestvakten
.

hårt straff tycker jag, onani kan ses som naturligt behov och arrestvakten ska inte ha skadestånd för ha möjligheten att bevaka naturliga behov!

/Micke
Citera
2016-10-20, 20:57
  #12
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Det är ju bara sorgligt. En 60-årig läkare (varför nu det är så viktigt) super sig bortom all redlighet och fängslas - fråntagen all sin värdighet - och runkar för att "förnedra" framför de (sannolikt) kvinnliga arrestvakterna. Kanske ska man inte ha små fjantiga blonda brudar med tofs på alla positioner i samhället? Fy fan vad lågt att anmäla, de måste ju känt till honom sedan innan och stört sig på honom rent allmänt...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback