Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-22, 15:38
  #1201
Medlem
JPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Prata då hellre om David Brock, en sk mäktig man i DC, chef för Media Matters (han har bl a skapat den för att motverka t ex Fox News).
Hellre än att prata om vad då?
Citera
2017-01-22, 15:40
  #1202
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Sorry - missade det. Symbolen för pedofiler som gillar småpojkar är som en trekant som snurrar in i sig själv, för flickor är det som ett hjärta som snurrar in i sig själ. Med snurrar in i sig själv menar jag att de går som en spiral inåt - dvs trekanten/hjärtat fortsätter in mot mitten och blir mindre och mindre för varje varv. (Det går bara två-tre varv dock).
Finns även en variant som inte är könsspecifik - det är som en fjäril med två ljusblå och två rosa vingar.
Ok jag är med, känns ju jävligt skumt att de skulle ha dessa symboler om det inte har med nåt slags pedofilnätverk att göra. Undrar om Obamas också varit på Epsteins ö som Clintons....
Citera
2017-01-22, 17:05
  #1203
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Ok jag är med, känns ju jävligt skumt att de skulle ha dessa symboler om det inte har med nåt slags pedofilnätverk att göra. Undrar om Obamas också varit på Epsteins ö som Clintons....

Enligt flightloggar och Epsteins svarta bok ska inte Obamas varit där, men väldigt många andra kändisar som till exempel Donald Trump, Prince Andrew, Sarah Ferguson, Naomi Campbell, Alan Dershowitz, Larry Summers och Stephen Pinker.

Angående symbolerna så är det ju endast en närliggande pizzeria (Besta Pizza) som haft en logo med en pizzabit som liknade den ena pedofilsymbolen. Comet Pizza har inte haft någon liknande logotyp även om vissa rejält sinnessvaga påpekat att två korslagda gröna pinisracketar skulle kunna likna en blå och rosa-vingad fjäril som ska symbolisera pedofili - men för att se den likheten måste man vara rejält mycket blindare än vad du är - no offense..
Citera
2017-01-22, 17:11
  #1204
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JP
Hellre än att prata om vad då?
Irrelevanta saker, du vet, som pedofilnyhetslänkar eller listor.
Citera
2017-01-22, 17:13
  #1205
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Enligt flightloggar och Epsteins svarta bok ska inte Obamas varit där, men väldigt många andra kändisar som till exempel Donald Trump, Prince Andrew, Sarah Ferguson, Naomi Campbell, Alan Dershowitz, Larry Summers och Stephen Pinker.

Angående symbolerna så är det ju endast en närliggande pizzeria (Besta Pizza) som haft en logo med en pizzabit som liknade den ena pedofilsymbolen. Comet Pizza har inte haft någon liknande logotyp även om vissa rejält sinnessvaga påpekat att två korslagda gröna pinisracketar skulle kunna likna en blå och rosa-vingad fjäril som ska symbolisera pedofili - men för att se den likheten måste man vara rejält mycket blindare än vad du är - no offense..

Njae,
Besta pizza har fortfarande pedo-loggan IRL på butiken och menyer etc, det är bara hemsidan som ändrats.
Och vad gäller CPP så kanske referensen inte är barn, men pandan är ju definitivt en sperma-droppe, vilket är tillräckligt obehagligt för att jag skulle avstå från deras pizza-sås.

Andra intressanta kopplingar som sträcker sig tillbaka till 70-talet och John Wayne Gacy:
https://youtu.be/3wAGB7aWoy8
Citera
2017-01-22, 18:23
  #1206
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Njae,
Besta pizza har fortfarande pedo-loggan IRL på butiken och menyer etc, det är bara hemsidan som ändrats.
Och vad gäller CPP så kanske referensen inte är barn, men pandan är ju definitivt en sperma-droppe, vilket är tillräckligt obehagligt för att jag skulle avstå från deras pizza-sås.
Besta pizza tog bort loggan ögonaböj. De kanske inte har råd att byta ut menyerna och skylten för att några på nätet tycker något.

Ang "pandan är ju definitivt en sperma-droppe" så undrar jag vad du menar. Har du reagerat på att "droppen" oftast är grön? Imho är CPPP- LOGGAN (var det det ordet du sökte?) ett blad. Ett grönt blad. Lite modernt strömlinjeformad.

https://tenleytowndc.files.wordpress...-pong-logo.png

Och nej för fan, 1970-talet är inte så intressant i denna tråd.
Citera
2017-01-22, 23:12
  #1207
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JP
Stämmer dessa påståenden? Saknas något?
Det är enormt många påstående, så de saknas ju såklart men ska kolla om de stämmer.
Får jag bara fråga, i all välmening då det helt enkelt blir enklare att förklara, när satte du dig in i PizzaGate? Om det var nyligen så rekommenderar jag som alltid
dcpizzagate.wordpress.com och den numera från YouTube bannade RealityCalls catchup video som förvisso är typ en månad gammal eller vad det blir.

James Alefantis maktposition och kopplingar till mäktiga personer:

Citat:
1) Han har utsetts till nr 49 i en lista över de mäktigaste personerna i Washington DC, av GQ, vilket är ett väletablerat herrmagasin.
Sant.
Värt att notera: Washington D.C. är en av världens absoluta koncentrat av makt, och folk med makt. Så att som en enkel pizzabagare hamna på plats 49 är inte illa pinkat i en sådan stad.
http://www.gq.com/gallery/50-most-po...-washington-dc

Citat:
2A) Han har registrerats som besökare i vita huset 4 gånger. En gång 2010 och 3 gånger 2012.
2B) Han har registrerats som besökare i Eisenhower Executive Office Building, vilket är en regeringsbyggnad som ligger tvärs över gatan från vita huset.
Logg från White House:
http://i.imgur.com/Ia1lLQK.png

Citat:
2C) David Seaman påstår (tillsynes felaktigt) att en av gångerna han besökte vita huset, var mitt i natten.
Det har jag missat.

Citat:
3) Ingen känd makthavare har besökt CPP.
Jorå, både Media Matters for America, Clinton har donerat pengar till Comet Ping Pong etc. Det har varit förvånandsvärd märklig aktivitet på ett så sjabbigt och märkligt pizzaplace som Comet P.P är.
Kvateret där Comet Ping Pong, Besta Pizza, Little Red Fox och Beyond Borders ligger:
Google Maps - Beyond Borders är Clinton Foundation finansierad. Ligger mitt över Connecticut Avenue från Comet Ping Pong.

Citat:
4) Han är vän med John Podesta.
5) Han är vän med Tony Podesta.
Ja, de förekommer i samma kretsar, på bilder på fester och i Alefantis Instagram feed.
Citat:
6) Han blev intervjuad på Fox news med anledning av uppståndelsen kring honom (pizzagate) och att en beväpnad man befunnit sig på hans pizzeria. Intervjun hade inte någon särskilt skarp udd riktad mot honom, trots (kanske bland annat) flertalet märkliga poster på Instagram.
Ja,och Massmedias coverup är värt närmast en egen avdelning, från New York Times (CEO är samma som satt och skyddade Jimmy Savile i BBC då det begav sig) skickade den första beställda reportaget och visade upp en "pizzabagare som helt plötsligt drabbats av fenomenet "Fake News" till "AskAlefantis" med Megan Kelly, där de placerat Alefantis i den position han föredrar allra mest: Som Offer och inte förövare.
TRM gjorde den bästa sammanfattning - Länk
..och MSM fick många att se att något inte stämde. Fram till nu då, January 17-18 eller när det var Reality Check med Ben Swann sändes på CBS.
Citat:
7) Han var ihop med David Brock (mellan vilka datum?). Brock är en politiskt och samhälleligt aktiv mångmiljonär. Har beskrivits av Time magazine som "en av de mest inflytelserika aktörerna i Demokratiska partiet".
Han har sugit av David Brock några gånger. De är fortfarande vänner.
Att detta skulle vara "Magisk sås" som gör dig till D.C. Topp-50 mäktigaste män är naivt att tro, det måste vara mer än så som ger han en sådan placering.

Citat:
Ursprungligen postat av naturtvål
Mycket bra reportage du länkade från CBS! Detta är startskottet för de mer etablerade att ta tag i denna snaskiga historia! Clintons måste vara de mest kriminella politiker världen någonsin har skådat!
Tack höll jag på att säga.. Ben Swan ska ha ett stort tack. Han ser ut som alla andra clonade mediamänniskor och i CBS, som sannerligen är US-MSM står han och kör ärlig journalistik, haha!
Samtidigt är det också lite sorgligt att se vilken makt de har, och hur vilken spinn de fått bland många amerikaner nu när en "riktig journalist" har bevakat det, men men.
Länkar igen om nån har missat:
RealityCheck med Ben Swan: PizzaGate🍕
Tack för dina länkar btw, ska kolla på dem nu tänkte jag. Och Yes - Hillary Clinton är nog den mest korrupta och sinnesjuka poliker världen har skådat.
__________________
Senast redigerad av Arbetarbroder 2017-01-22 kl. 23:21.
Citera
2017-01-23, 00:02
  #1208
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
James Alefantis maktposition och kopplingar till mäktiga personer:
Sant.
Värt att notera: Washington D.C. är en av världens absoluta koncentrat av makt, och folk med makt. Så att som en enkel pizzabagare hamna på plats 49 är inte illa pinkat i en sådan stad.
http://www.gq.com/gallery/50-most-po...-washington-dc
Värt att notera: Märkligt nog hittar man inte presidenten på listan men Alefantis slogs dock av
en annan kock på plats 41
en baseball pitcher på 47
några festfixare på plats 42
och en bloggsite om vädret på plats 38..

Vad var det du skrev? "en av världens absoluta koncentrat av makt, och folk med makt."
njaa..... knappast på den listan i alla fall...

Citat:
Jorå, både Media Matters for America, Clinton har donerat pengar till Comet Ping Pong etc. Det har varit förvånandsvärd märklig aktivitet på ett så sjabbigt och märkligt pizzaplace som Comet P.P är.
Kvateret där Comet Ping Pong, Besta Pizza, Little Red Fox och Beyond Borders ligger:
Google Maps - Beyond Borders är Clinton Foundation finansierad. Ligger mitt över Connecticut Avenue från Comet Ping Pong.
Att David Brock (Media Matters for America) har donerat pengar till de fund raisers som Alefantis anordnat är knappast underligt, att Clintons skulle gjort det känner jag inte till men är förstås inte otroligt då det förstås rört sig om fundraisers för demokraterna.
Ingen av dem har dock någonsin skänkt pengar till Comet PingPong som du verkar försöka antyda.
__________________
Senast redigerad av SnakePlisssken 2017-01-23 kl. 00:07.
Citera
2017-01-23, 00:19
  #1209
Medlem
Arbetarbroders avatar
Ska göra en upppdatering också angående PizzaGate/PedoGate efter den här helgen Inauguration 2017 i D.C.🇺🇸

Först den sk. "Deploraball" som hölls kvällen innan Donald Trump blev President tror jag det blir.
Den som nån psykad peddo skulle sabba och avslöjades på Comet Ping Pong av Project Veritas innehöll en flera personer med insikt i PizzaGate som Jack Posobiec, Cernowitch. David Seaman, Pettibone systrarna, James O´Keefe och flertalet andra som nog med största sannolikhet vet om PizzaGate men inte varit lika aktiva som ovanstående direkt kanske.

Vad betyder det?
Att folk som vill ha utredning om PedoGate finns i de finare salongerna runt amerikanska Presidenten.
Det är en fördel och goda nyheter.

Update från Comet Ping Pong.
Via "Periscoop" första jag sett sedan just Jack Posobiec (YouTube-länk) blev utkastad av uniformerad D.C. polis.
Twitterlänk, vet inte om man måste ha konto på Twitter för se Periscoop:
https://twitter.com/_dc_sf_/status/822963416197369856
Här är YouTube länk som funkar lika bra annars:
https://www.youtube.com/watch?v=Y26w4HtFOJg

Kolla, vad fan? Ofta de där Anti-Homo Kyrkan dyker upp nu, och protesterar mot homosexuella?
"Got AIDS Yet?" ..kan de inte göra nya skyltar ens eller? Hur fan kan de inte protestera mot Peddos istället för Homos?

Comet Ping Pong har startat nån Open Mic grej under helgen, och fått ovetande personer att argumentera mot den Westboro Baptist Church som står och skriker homo-hat.

Kan inte bevisa det (än) men min bestämda uppfattningen är att de där kristna som skriker om analsex och skit är där för att någon Soros-reletaterad person eller NGO betalar dem för vara där.
Citera
2017-01-23, 23:18
  #1210
Medlem
Arbetarbroders avatar
Day 91 i George Webbs Braveman, Haiti and Me och det som kallas PizzaGate/PedoGate kallas av dom själva OP Brownstone (tror jag)
Sexhandel med barn i utpressningssyfte mot andra politiker eller folk man behöver "Take-Down" av olika anledningar.
Mr. Webb påstår också det aldrig fanns nån skit i Wieners dator.
Eller "FAKE" som han faktiskt påstår. Plus fokus på MOSSAD Agent Ehud Barak (detta kan vara ett antisemtiskt rykte men jag har hört det namnet betyder "Smutsiga Händer" på hebreiska eller vad deras judespråk nu än heter) och för er som inte känner till honom sedan så var han i intervju med BBC at 9-11
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Eller så kanske dom bara är av den gamla skolans kristna och präster som precis jag insinuerar, tror att homosexualitet är en grej som blivit fel pga antingen övergrepp, eller kanske homo-porr, någon snedvriden sexuellbild i tidig ålder vad det nu må vara?
Kan knytas till "Little James Island" (sjukt namn, i "Virgin Islands" med) dvs. Epsteins pedofil-Ö

Jag kanske svävar iväg nu

Men det måste ju finnas nått i hela deras Bibel som är värre än homos? haha all skit som Comet Ping Pong misstänks för, Spirit Cooking, Djävulsdyrkare mer eller mindre. Våldta och mörda Ritualmörda barn.
"Homosex is Sin" som slagord.. jag är inte imponerad..
Nä, jag tror det är några PR-Judar från CTR/Media Matters som fixat ihop de plaketen. Om man kollar hur det ser ut utanför Comet Ping Pong →YouTube-länk (21Jan)CPP-DC så har de ju lyckats skapa en drömsituation.

Varför kristna hatar homosexuella vet jag faktiskt inte riktigt, det kan vara sant som du säger.
Helt klart är många (verkligen många) av unga pedofiler verkar ha blivit utsatta för övergrepp och sån skit själva.
Citera
2017-01-24, 13:35
  #1211
Medlem
cheshires avatar
Nu skall vi se om det inte kan börja röra lite på sig

Mike Cernovich drar igång en rättsprocess för att offentliggöra den 70-sidiga förseglade domstolsförhandlingen rörande Jeffrey Epstein, Ghislaine Maxwell och Virginia Giuffre.

Ärendet handlar om att Ghislaine Maxwell skall ha försett Jeffrey Epstein, känd bla. för sitt flygplan "Lolita Express" samt sitt ställe "Orgy Island" på British Virgin Islands, med en minderårig flicka vid namn Virginia Giuffre som han sedan skall ha pimpat till vänner och bekanta.

Mike Cernovich Files Lawsuit to Unseal Records in Jeffrey Epstein Pedophile Case
https://twitter.com/Cernovich/status/823742437398974464
https://www.dangerandplay.com/2017/0...pedophile-case
Citera
2017-01-24, 21:40
  #1212
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheshire
Nu skall vi se om det inte kan börja röra lite på sig

Mike Cernovich drar igång en rättsprocess för att offentliggöra den 70-sidiga förseglade domstolsförhandlingen rörande Jeffrey Epstein, Ghislaine Maxwell och Virginia Giuffre.

Ärendet handlar om att Ghislaine Maxwell skall ha försett Jeffrey Epstein, känd bla. för sitt flygplan "Lolita Express" samt sitt ställe "Orgy Island" på British Virgin Islands, med en minderårig flicka vid namn Virginia Giuffre som han sedan skall ha pimpat till vänner och bekanta.

Mike Cernovich Files Lawsuit to Unseal Records in Jeffrey Epstein Pedophile Case
https://twitter.com/Cernovich/status/823742437398974464
https://www.dangerandplay.com/2017/0...pedophile-case
Stackars Mike.
Han är inte den vassaste kniven i lådan.
Hoppas det här inte slår tillbaka på honom. Jag skulle aldrig påbörja en civil rättsprocess i USA. Det är alltid den med mest pengar som vinner.
Halvintressant info dock, så tack för det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback