Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-12, 16:27
  #121
Medlem
Mikeyjamess avatar
Blev jävligt förvånad över att knullbocksläkaren blivit kär i Iris och hon verkade besvara det trots sin bittra signifikativa uppsyn i det senaste avsnittet. När fan hände det?!

I förra avsnittet golade väl Paul till knullbocksläkaren om att Iris varit eskort och det enda man såg var att knullbocken var nyfiken på hennes porrfilm men valde att stå bakom henne mot Paul. Inte nånstans kunde jag se att de blev betuttade i varandra!
Citera
2017-11-12, 18:19
  #122
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Ami Hommel, ordförande Svensk sjuksköterskeförening, bojkottar dock "Syrror".
– Absolut, det finns inga sjuksköterskor som tittar på den. Den är bedrövlig, säger hon.

Så hon talar alltså för alla sjuksköterskor? Vilka groteskt tramsiga överreaktioner, och det visar återigen vad det är för figurer i den här sektorn.

Visst är det en överreaktion. Det handlar ju inte om en dokumentär. Hur vet hon att inga syrror tittar på den. Det tror jag visst att de gör.
Citera
2017-12-19, 08:07
  #123
Medlem
Ser inte ut som om det kommer att bli en tredje säsong av serien. Helt säkert verkar det dock inte vara.
https://www.expressen.se/noje/tv4s-n...serade-syrror/
Citera
2020-09-21, 17:46
  #124
Medlem
Hur kan de låta personer som ej kan nått om sjukvård spela läkare?
Citera
2022-02-16, 21:19
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Hur kan de låta personer som ej kan nått om sjukvård spela läkare?

Av samma anledning man låter andra spela poliser, trollkarlar och orcher.

Inget fel på skådespelarna.
Fel på manus dock.
Citera
2023-08-10, 00:42
  #126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Igår började den nya svenska dramaserien Syrror i Tv4. Jag har sett knappt 2 minuter och kräks redan i munnen. Dryg läkare med usel social kompetens - check. Kortklippt sjuksköterska - check. Snygg underdånig blondin med långt uppsatt hår som blir drygt bemött av läkare med dålig social kompetens - check.

Skulle en sjuksköterska på en akutmottagning ringa hem till en kollega för att skicka denne till Norge, i syfte att hämta ett hjärta som ska används till en transplantation? Vad är det för knallpanna som skrivit manus?

Jag ska se klart avsnittet men det börjar ju inte direkt bra.

TV4 sänder en kanadensisk dramaserie som heter "Nurses" som verkar helt ok. Det finns ett par snygga tjejer i serien varav en är Tiera Skovbye. Det verkar vara en repris och den sänds efter SVU sent vardagskvällar. Du skulle kanske gilla den bättre än den svenska serien "Syrror". Tiera Skovbye:

https://tinyurl.com/2aecd22l
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback