Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-11-29, 18:13
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziggy08036
Man kan inte sakna annat än fuji extra stark, eller hur?

Jag kommer inte ihåg exakt den men tycker att PS alltid har levererat bra varor. Inte det billigast men man vet att man får schyssta grejjer. Nu har dom ju inte haft nått på månader...
Citera
2016-12-02, 10:37
  #26
Medlem
whosEHTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziggy08036
Man kan inte sakna annat än fuji extra stark, eller hur?
Ja jävlar, har bränt många tusen på den mixen, nu för tiden kan jag inte röka mix, får bara ångest, nojja och nästan psykos så fort jag röker
Citera
2016-12-03, 21:42
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whosEHT
Ja jävlar, har bränt många tusen på den mixen, nu för tiden kan jag inte röka mix, får bara ångest, nojja och nästan psykos så fort jag röker

Hahha! den var fruktansvärd, har nog bränt 20.000 + på den.
En dag fick jag nog och returnerade paketet. Kändes som att hjärnan smälte under avtändningen som dök upp dom närmsta veckorna. Svetten sprutade, insomnia, Panikångest deluxe i 6 månader, Fyfan vilket skräp
Citera
2016-12-03, 21:56
  #28
Medlem
whosEHTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziggy08036
Hahha! den var fruktansvärd, har nog bränt 20.000 + på den.
En dag fick jag nog och returnerade paketet. Kändes som att hjärnan smälte under avtändningen som dök upp dom närmsta veckorna. Svetten sprutade, insomnia, Panikångest deluxe i 6 månader, Fyfan vilket skräp
Ja är skönt att jag inte får nå bra rus av mix längre, behöver man inte stå ut med alla bieffekter
Citera
2016-12-10, 07:54
  #29
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosEHT
Ja jävlar, har bränt många tusen på den mixen, nu för tiden kan jag inte röka mix, får bara ångest, nojja och nästan psykos så fort jag röker
Ser en tjusning i det. Gillar när det ballar ur sådär. Och inte. Samtidigt.
Det här är korkat men det är sant.
Jag rökte varje dag för att vänja mig vid ruset. Inte för att jag gillade det. Tyckte det var härligt. Bara för att snear ur så hårt som möjligt.
Och sedan sitta och kämpa emot ruset så fort det slår på. För annars "dör" man.
Citera
2016-12-16, 11:03
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Ser en tjusning i det. Gillar när det ballar ur sådär. Och inte. Samtidigt.
Det här är korkat men det är sant.
Jag rökte varje dag för att vänja mig vid ruset. Inte för att jag gillade det. Tyckte det var härligt. Bara för att snear ur så hårt som möjligt.
Och sedan sitta och kämpa emot ruset så fort det slår på. För annars "dör" man.

Låter helt sjukt. Var dock likadan själv. Tecken på att man är väldigt självdestruktiv snarare än beroende.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback