Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-17, 18:20
  #157
Medlem
Thraxxs avatar
Bensedin fungerar allt men inte för den ingångna. Gav en kompis som aldrig tar Benzo bara röker då & då en bensedin bara för jag trodde jag hade köpt falska för jag kände ingenting, men som med allt annat glömmer man bort hur snabbt i taket man slår toleransen med Benzo.

Och jo vist min kompis blev helt döds skön som han beskrev det som och senare somnade.

Dom enda jag gillar är Lorazepam 2.5mg för det är dom enda utländska benzo som det verkligen är krut i jämförelse med andra utan tvekan.

Beställde nyligen Rivotril 2mg samma fabrikat och dom känns ingenting på och inte på någon annan häller ny förpackning svart text silver karta. Tog 10mg och kände helt sant ingenting.
Citera
2023-04-28, 21:39
  #158
Medlem
Jag har nyligen börjat beställa Bensedin och blev ganska fundersam när jag upptäckte att kartorna har små snitt i blisterna som om att de skulle ha bytt ut tabletterna och lagt in något annat. Har detta inträffat för någon av er andra som beställt bensedin? Jag hörde av mig till säljaren angående upptäckten och fick då nya kartor skickade till mig som OCKSÅ hade öppnade blister fast igentejpade... Lagom weird?
Citera
2023-04-29, 20:13
  #159
Medlem
Ofdrykkjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stabilkille
Jag har nyligen börjat beställa Bensedin och blev ganska fundersam när jag upptäckte att kartorna har små snitt i blisterna som om att de skulle ha bytt ut tabletterna och lagt in något annat. Har detta inträffat för någon av er andra som beställt bensedin? Jag hörde av mig till säljaren angående upptäckten och fick då nya kartor skickade till mig som OCKSÅ hade öppnade blister fast igentejpade... Lagom weird?

Har för mig att de små snitten ska göra så att tabletterna i kartorna låter mindre, för lite bättre stealth, men jag kan ha fel.

Smakar de olika kartorna likadant?
Citera
2023-05-01, 13:03
  #160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofdrykkja
Har för mig att de små snitten ska göra så att tabletterna i kartorna låter mindre, för lite bättre stealth, men jag kan ha fel.

Smakar de olika kartorna likadant?


Jag tror att du har helt rätt! För är det små snitt i så skramlar de knappt. Utan snitten så skramlar det betydligt mer. Jag kanske inbillar mig men jag tycker att de har lite olika effekt beroende på vilken karta jag tar ifrån. De smakar lite smått sött med beska. Men när jag påpekar detta till säljaren så påstår han sig inte ha någon aning om varför det är såhär.
Citera
2023-05-02, 17:33
  #161
Medlem
TheComebackKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Har både från svenskt apotek (stesolid) och Bensedin.

Båda funkar lika bra.

Tror mycket sitter i era skallar, att ni förväntar er sämre effekt av Bensedin.

Min känsla också - fick Stess på recept i höstas för att "fortsätta nedtrappningen" - kände ingenting...eller rättare, kändes som Bensedin.

Varning i all välmening till samtliga bensotorskar; "flöddra" aldrig! Fins ingenting som toleransen skjuter i höjden på som snabb högkonsumtion. Även ångestattacker bättre att "värka ut" - bens inget nollsummespel utan precis som alkoholen (och alla droger???) tar den i slutänden mer än ger.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback