Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-19, 21:07
  #1
Medlem
Som rubriken lyder tänkte jag sticka iväg ett tag om ett tag. Jag är 17 år endast vilket i sig kan vara ett problem. Tänkte dra nedåt i landet eller emot Danmark. Behöver tips gällande vad jag ska tänka på, tänkte dra över en helg. Vad bör jag ha med mig, vad bör jag undvika m.m. Något "stanna hemma, dra inte, du e 17" är inte av intresse! Om någon har körkort och har lust att hänga med kan vi dela på soppan och dra någonstans några dagar. Tack på förhand!
Citera
2016-10-19, 21:34
  #2
Medlem
lagcatss avatar
Varför vill du sticka iväg? Har något hänt? Berätta vad som hänt i tredje part så att vi förstår varför du flyr?
Citera
2016-10-19, 21:41
  #3
Medlem
Pecanpies avatar
Det beror ju på varför du sticker och vart du ska, vad du tänker göra. Över en helg behöver man väl inte mycket mer än pengar och typ en tandborste (om man är som som tycker det är viktigt).
Citera
2016-10-19, 21:50
  #4
Medlem
Nej alltså inget har riktigt hänt, bara trött på allt festande varje helg, annars är det bruden som man för övrigt redan spenderar för mycket tid med. Vill bara iväg med någon skön lirare som man inte känner som också bara vill ha lugn och ro en helg i princip. Sorry för att jag var otydlig.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2773650

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback