Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2016-11-03, 13:35
  #37
Medlem
mutemes avatar
Mitt blir ett par stop i bubblern/pipan.
Citera
2016-11-06, 05:32
  #38
Medlem
mystikernsmystiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganjalover2047
Men jag hade mycket problem med dosen i början, det är väldigt lätt att överdosera och då får jag lätt panik. Så jag är mycket noga med doseringen faktiskt. Det räcker med en boll som är lite större än en ärta i storlek för mig (kanske 0,8 gram ungefär.

Mvh


Haha ja tider... Kommer ihåg när jag gjorde min första hasch-choklad-kaffe.. Uuush fyfan skulle hellre dö av svält en att svepa ett av mina äldre troll recept. Men aja. Tog av femman skar skiten i mitten. Ner med halva i en kastrull med smör fan hela lägenheten stank äckelpäckel redan vid tillagningen. Aja skitsamma Tog det största ölglas jag hitta fyllde med kaffe mjök/oboy och ner med det goda. Sveper skiten o startar sagan om ringen släcker ner och lägger mig i sängen. Efter en timme sitter jag och håller senhårt i sängsidorna med båda armarna trodde fan att jag var påväg att erövra England på ett gamalt vikingaskepp. Helvete vad det slog på. Vet att jag somna in i ett mardrömmsliknande scenario, och vaknade 10 timmar senare FORTFARANDE i samma tillstånd. det vat bara att börja smsa chefen och skylla på magsjuka... Fan det va hela helgen de... =\. Ja jag spydde....
Citera
2016-11-07, 12:42
  #39
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystikernsmystik
Haha ja tider... Kommer ihåg när jag gjorde min första hasch-choklad-kaffe.. Uuush fyfan skulle hellre dö av svält en att svepa ett av mina äldre troll recept. Men aja. Tog av femman skar skiten i mitten. Ner med halva i en kastrull med smör fan hela lägenheten stank äckelpäckel redan vid tillagningen. Aja skitsamma Tog det största ölglas jag hitta fyllde med kaffe mjök/oboy och ner med det goda. Sveper skiten o startar sagan om ringen släcker ner och lägger mig i sängen. Efter en timme sitter jag och håller senhårt i sängsidorna med båda armarna trodde fan att jag var påväg att erövra England på ett gamalt vikingaskepp. Helvete vad det slog på. Vet att jag somna in i ett mardrömmsliknande scenario, och vaknade 10 timmar senare FORTFARANDE i samma tillstånd. det vat bara att börja smsa chefen och skylla på magsjuka... Fan det va hela helgen de... =\. Ja jag spydde....

Haha ja cannabis kan bli riktigt intense om man tar det i större doser och då speciellt oralt. CEV och OEV får jag nästan alltid när jag tar det oralt och i lite större doser .
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback