Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-10-20, 16:11
  #13
Medlem
f30malmos avatar
Glöm inte höra av dig när det drar ihop sig
Citera
2016-10-22, 23:36
  #14
Medlem
Brukar det spridas från person till person eller finns grupper på facebook eller dylikt som är aktiva för att snacka om när och var det är rave i främst skogen som jag är nyfiken på?

Gärna i Norrland. Det vore grymt att dra ut nu i höstmörket och elda i några plåttunnor och lyssna på fet musik. Behöver inte bli så jävla bäng utan bara komma ut och chilla och lyssna på musik.
Citera
2016-11-20, 15:17
  #15
Medlem
knekt sparvs avatar
Finns lite här och var i mellansveriges skogar under sommaren, har sett att gbg har en del inomhus och utomhus också. De förra förmedlas nog mest genom kontakter/vänkrets och en hoppas vid varje kalas på att slippa tillslag.
Citera
2016-12-05, 18:38
  #16
Medlem
welts avatar
mycket techno och tech-house i malmös svart-scen. Gillar första, undviker noggrant sistnämnda - vem fan lyssnar på sånt egentligen?

Brukade finnas en del fester med psy- och progressiv trance för 10 år sen, men det får du nog söka dig till vischan eller danmark för att hitta numera.
Citera
2016-12-07, 11:44
  #17
Medlem
I Stockholm så pumpas basen på friskt. Festerna brukar dock pågå till 7-8-9-10 tiden kan dock fortsätta längre. När det gäller poliser så är det oftas väldigt lugnt som besökare. Oftas om polisen får nys om en fest så far dom dit och kollar läget och drar efter ett tag.
Citera
2016-12-21, 11:34
  #18
Medlem
IrregularCats avatar
I Göteborg finns Genesis project. Dem har dock gått "legit" så är mycket vakter etc och känslan är ju inte densamma som underground fester. Men ljud, ljus, deco och artisterna är i världsklass.
Det finns även connected network, electrotravels etc. Går man bara in i någon av facebook grupperna för dessa så kan man alltid hitta nått kul att göra på helgen. Vill man hitta ännu mer underground brukar det bara vara att höra sig för.

Detta är då för psy-trance, vilket enligt mig är det enda riktiga att kalla rave!
Citera
2016-12-21, 22:54
  #19
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil-
Brukar det spridas från person till person eller finns grupper på facebook eller dylikt som är aktiva för att snacka om när och var det är rave i främst skogen som jag är nyfiken på?

Gärna i Norrland. Det vore grymt att dra ut nu i höstmörket och elda i några plåttunnor och lyssna på fet musik. Behöver inte bli så jävla bäng utan bara komma ut och chilla och lyssna på musik.
Lycka till med att hitta sånt i norrland på vettig nivå.

Blir nog mer privata tillställningar skulle jag gissa!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback