Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-16, 19:46
  #1
Medlem
Mx_1337s avatar
http://mmajunkie.com/2016/10/ufc-fig...ov-headliner-1
Citat:
Ursprungligen postat av mmajunkie.com
Heavyweights will feature prominently at UFC 102, with Derrick Lewis vs. Shamil Abdurakhimov serving as headliner, and a previously reported contest of Anthony Hamilton vs. Francis Ngannou in the co-feature.

UFC officials today announced the main event, adding officially adding eight more fights to the lineup, as well.

UFC Fight Night 102 takes place Dec. 9 at Times Union Center in Albany, N.Y. The entire card streams live on UFC Fight Pass.
Citat:
With the additions to the card, the UFC Fight Night 102 lineup now includes:

Derrick Lewis vs. Shamil Abdurakhimov
Anthony Hamilton vs. Francis Ngannou
Raphael Assuncao vs. Aljamain Sterling
Patrick Cummins vs. Gian Villante
Oluwale Bamgbose vs. Joseph Gigliotti
Randy Brown vs. Charlie Ward
Keith Berish vs. Ryan Janes
Juliana Lima vs. Tatiana Suarez
Corey Anderson vs. Sean O’Connell
Tiago Trator vs. Zubaira Tukhugov
En hel del intressanta (på Fight Night-nivå givetvis) matcher i de tyngre viktklasserna.
Citera
2016-10-17, 18:36
  #2
Medlem
Måste säga att jag gillar kortet!

Black jävla beast, ngannou, sterling/assuncou, bambgbose är nästan garanterat roliga matcher.

Orkar inte googla innan jag skriver för att verka kunnig men har för mig att även några av de andra är underhållande.
Citera
2016-10-17, 22:29
  #3
Medlem
Mx_1337s avatar
Cummins vs Villante och Anderson vs O'Connell är två historier som uspelar sig i top 15 (alltså utanför top 10) i LHW. Inte jätteintressant för divisionen, någon kan ramla ut, någon kan nå top 10. Men dessa två + två tungviktsmatcher + en i mellanvikt.. Det lär smälla en del.

Lewis vs Ngannou borde vara en given matchning om båda vinner här.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback