Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2017-01-29, 19:34
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deski
Godthem Logi på Gotland såg chansen att göra Fast Easy Money
o satsade på azylköret - men det blev inte vad de hoppes på.

Men varför skall azylköret få bo så här juste?

https://petterssonsblogg.se/2016/10/...t/#more-186118

Det var kanske liknande som skett med Ocean-båten

Så här juste är Godthem ink vedungspizzor

http://www.gothemlogi.se/

Hur många av oss andra får bo så juste o gratis - klicka på länkarna

tycker om att detta kommer ut så att man aldrig lägger sina pengar där. det ska svida att vara ett virdrigt och äckligt muslimälskande patrask.
Citera
2017-05-06, 09:44
  #110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hannes.muller
Jag är ofta i Gothem men umgås inte med några som snackar skit om andra. Bäst så.

Däremot blev jag kuslig till mods när asylförläggningen öppnades och deras buss brann första natten. Han Janne Hjort gick ju ut direkt i media och sa att det var mörka krafter i socknen som låg bakom och jag hade varit där och åkt förbi vandrarhemmet samma kväll. Stöter jag på Janne Hjort så kommer jag nog fråga honom hur han kunde uttala sig så och vilka konsekvenser för mig det haft men inte vara otrevlig. Jag är väl vad han menar med en mörk kraft, ganska känd som det men det finns väl fler i Gothem - men ändå och jag har faktiskt blivit beskylld för detta av en människa som bor i socknen.

Åkte förbi där i går och såg någon högtryckstvätta ett tak så jag stannade och pratade. Presenterade mig och undrade hur det var med det där när förläggningen öppnade och minibussen brann.

Han berättade varför han uttalat sig om sina misstankar och varför. Jag tror honom och jag tror han hade skäl att uttala sig som han gjorde.

Enligt honom, vilket jag även tror på, så hade det funkat relativt bra på hans förläggning i mycket för att folk som bodde där hade hållit hyggligt sams och att de inte blivit så passiviserade för de hade haft tillgång till bra kök och lagat maten själva vilket inte gjort dem så passiviserade.

Vi hade ett trevligt samtal och han hade förståelse för att jag tyckt det var jobbigt å min sida att känna mig misstänkt. Alla som tror på "mångfald" behöver inte vara snikna skitstövlar.
Citera
2017-09-04, 11:14
  #111
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Så, hur går det för paret Janne Hjort och Lena Hallman? Kanske någon som känner paret privat kan bidra med lite info?

Rullar verksamheten på?

Har de slickat sina sår och går vidare efter att de sett de sköna asylmiljonerna flaxa förbi precis utom räckhåll?

Eller kämpar de för upprättelse och skriver arga och desperata brev till migrationsverket där de också bifogar de (vid det här laget förfallna) fakturor på mångmiljonbelopp som de anser ska betalas?

Har paret en eller flera rynkor i sina ansikten som inte var där för två år sedan? Lite mörkare under ögonen kanske?

Någon som har mer aktuell information eller en uppföljning till denna sedelärande historia i massinvandringens spår?
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback