Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-15, 14:02
  #1
Medlem
CO2s avatar
Har börjat plöja genom Tappad som barn-podden, och när dom hette Superretardspodden. Och då har fråga uppstått vad Rodde är för en figur? Han verkar ju totalt sjövild och hyfsat kriminell. Är det nån som vet nåt om honom?
Citera
2016-10-15, 14:59
  #2
Avstängd
En gammal polare till mig vad vill du veta?
Citera
2016-10-15, 22:19
  #3
Medlem
CO2s avatar
Undrar vad han är för figur. Han verkar ha mycket pengar och inte ha några vidare spärrar. Kan du inte bara säga hur han är utanför podden och det som finns på youtube.
Citera
2016-10-15, 23:12
  #4
Medlem
Svenska avundsjukan i klartext🇸🇪😂

Njut av att dom bjuder på en grym podd istället!
Han är helt enkelt 1000% ACTION👌🏻
__________________
Senast redigerad av Denniz-B 2016-10-15 kl. 23:16.
Citera
2016-10-16, 04:05
  #5
Medlem
Europolitans avatar
Har kollat några avsnitt. Vad är det roliga med det här?

Leker det här gänget med kamera och redigering - lär de sig något? Vad är syftet? Det kan ju knappast vara intressant för fler än de närmaste såvida man inte är oerhört uttråkad.
Citera
2020-03-02, 02:25
  #6
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Skön podd, senaste avsnittet med Guvernören är guld.

Någon som har lite insideinfo om vilka dem här grabbarna är? Är prästen religiös? Är en av dem verkligen ica handlare?

Jag är fett nyfiken
Citera
2020-03-04, 20:56
  #7
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joliet-Jake
Skön podd, senaste avsnittet med Guvernören är guld.

Någon som har lite insideinfo om vilka dem här grabbarna är? Är prästen religiös? Är en av dem verkligen ica handlare?

Jag är fett nyfiken

Alla dina frågor besvaras enklast om du lyssnar tidigare avsnitt.
Citera
2020-05-20, 10:39
  #8
Medlem
Lyssnade på deras podd för första gången igår när livepoddade tillsammans med Big Brother-vinnaren Sami Jacobsson, riktigt intressanta typer alla fyra (3 poddarna plus Sami).

https://www.twitch.tv/videos/625878957
Citera
2021-01-11, 22:04
  #9
Medlem
Jävla kungar! Fler borde lyssna. finns på spotify
Citera
2023-05-12, 07:26
  #10
Medlem
Run3s avatar
Har lyssnat kanske ett halvår nu. Riktigt bra podcast! De förtjänar fler lyssnare!

Förstår dock inte helt varför Linus har trappat ner. Han fick det att låta som att Prästen och Lif håller honom tillbaka och han vill göra ännu mer. Visst, Linus gör ju mer vid sidan om TSB, men jag är inte helt med på hur det håller honom tillbaka att också vara med i TSB. Kan förstå om han vill ha en paus, men jag var inte helt med på hans argument.
Citera
2023-07-17, 14:35
  #11
Medlem
:Ericuss avatar
Började lyssna på denna pod efter att jag läste detta inlägg i TFK-tråden, och jag är inte besviken. Lyssnat på kanske 25 avsnitt, började från "början" (avsnitt 31). Verkar vara ett skönt gäng. Bra humor och personkemi!
Citera
2023-12-20, 02:29
  #12
Medlem
Började lyssna nyligen. Bra flow underhållande och härligt gäng. Finns det några avsnitt som man borde hört? Podcasts med grabbar i grupp. Är oftast torrt.
Men denna podd och Drottingatan känns äkta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback