Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2016-10-17, 21:58
Medlem
massiveinvasions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meforever_w
Jag har varit i kontakt med dem minst 15 ggr. De hänvisar mig till polisen och polisen hänvisar oss till dem 🤔
Jag kontaktade polisen för en timma sedan. De bara: Igår har han varit hotfull men hittills har han inte gjort något så vi kan inte göra något.

Jag har varit i liknande situation som din vän. Gör ditt bästa och vad du orkar med. Han kommer tacka dig när han är frisk.
Citera
2018-08-08, 00:52
Medlem
Meforever_ws avatar
Nu kommer det en uppdatering.
Han har fortfarande inte fått rätt/tillräcklig hjälp.

Ca två månader efter att jag skapade tråden gick han till en bilfirma och bad alla anställda att gå ut och överlämna allt till honom eftersom han trodde att det var han själv som ägde firman. Han blev hotfull när ingen gjorde som han ville o började sparka på bord och bilar, då ringer de polisen och tillslut får han hjälp och blir inlagd.

Halleluja!!!

Jag tänkte då att mardrömen var över. Han var inlagd i två månader och fick medicin, efter två månader mådde han betydligt bättre men fortfarande långt ifrån frisk men ändå skrevs han ut!!!???!!!
När han kom ut slutade han med att ta sina piller och knappt en månad efter var vi på ruta ett igen *SUCK*

Jag fick börja om o ringde överallt, en månad efter gjorde han något dumt igen och polisen blandades in och han fick läggas in på nytt. Men knappt två veckor efter skrevs han ut igen.

Hans liv ser så här ut nu:
Beter sig hotfull mot folk.
Blir inlagd i ca 2 veckor.
Skrivs ut.
Skiter i att ta sina piller.
Mår skit igen.
Skrivs ut.
Mår skit igen.
Skrivs ut.
Mår skit igen.
Skrivs ut.
Mår skit igen.

Japp. Vården suger och nu ger jag upp innan jag går i väggen.
Hoppas ingen kommer till skada.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in