2016-10-14, 10:44
Medlem
Q1986s avatar
Hittade den hr podden nyligen.

Tv komiker och tv teman per avsnitt. Fler som lyssnar?

Roligt och intressant jvla podcast

https://itunes.apple.com/se/podcast/...095020110?mt=2
Citera
2016-10-17, 13:58
Medlem
blabla-s avatar
Tycker Tombola har potential, men tv saker mste fixas fr att jag ska orka fortstta lyssna:

1. Ljudet. Det gapas och skriks en hel del till och frn, vilket blir riktigt irriterande att lyssna p. Helst skulle jag se att de slutar helt med det d det inte tillfr ngot alls egentligen. Om inte fr de tminstone snka ljudet nr de gapar s jag sjlv slipper hja och snka volymen hela tiden (Filip och Fredriks podcast r ett bra exempel imo).

2. Gteborgskan (ej Markus naturliga dialekt). Varje gng de frstller sina rster switchar de bda till ngon fnig version av gteborgska, som snabbt blir vldigt trttsam.

Om bda grabbarna bara skulle snacka skit och skmta i normal ton och med sina normala rster skulle detta absolut kunna bli en personlig favorit fr min del.
Citera
2016-10-18, 14:36
Medlem
Q1986s avatar
Verkar som de har ny mikrofon i senaste avsnittet. Mycket bttre faktiskt
Citera
2017-09-19, 01:59
Medlem
Tombola har verkligen levererat stabil underhllning sen den lanserades fr drygt ett r sedan! Har vi ngra fler lyssnare hr? Ibland kan jag sakna det mer uppstyrda upplgget som var under de frsta avsnitten, dr de verkligen hll sig till veckans mnen. Men ven om det nya upplgget innebr en lite mer utspdd upplevelse s uppskattar jag de mer personliga anekdoterna frn Carl och Marcus! Kan bli liite vl mycket om stand-up scenen, Isidor och Marcus flickvn bara.

Klagoml sido s r detta mitt stora podcastfynd under senaste ret. Vore kul om diskussionen vcktes till liv hr!
Citera
2021-01-02, 13:59
Medlem
2021, Tombola podcast levererar nnu.
Citera
2021-01-02, 14:40
Medlem
Klarar den ej fr mycket buskis
Citera
2021-12-01, 12:57
Medlem
Sg att de slppt tta avsnitt p en vecka och samtidigt tar betalt/avsnitt ifrn Patreon.

Jag lyssnar inte p podden, men fick Patreons frvarning p detta d de vanligtvis slpper ett avsnitt per vecka?..

Haha, knns som de bara frskte mjlka ut s mycket pengar dem kunde. Ganska skarrigt beteende framfrallt infr jul.
Citera
2021-12-01, 23:11
Medlem
Zinovjevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Sg att de slppt tta avsnitt p en vecka och samtidigt tar betalt/avsnitt ifrn Patreon.

Jag lyssnar inte p podden, men fick Patreons frvarning p detta d de vanligtvis slpper ett avsnitt per vecka?..

Haha, knns som de bara frskte mjlka ut s mycket pengar dem kunde. Ganska skarrigt beteende framfrallt infr jul.
Jag tror inte att de gjorde en "Aron Flam", att likt en kulspruta (RAT-TAT-TAT), spruta ut tre avsnitt p en dag d Patreon-donationerna var som hgst.

Tnker eftersom att alla avsnitt heter 300.x. Jag hoppas att jag har rtt d jag gillar Macke B.
Citera
2022-04-13, 09:15
Medlem
Philipdevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude

Som Patreon till podden s kan jag bertta att man inte behvde betala per avsnitt utan det var samma kostnad som vanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in