Flashback bygger pepparkakshus!
2018-11-12, 03:29
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neonight
Snabb på att dela ut kritik, slå sig för pannan osv men är väldigt känslig för kritik själv.

Edit: spana in hans Instagram tex minsta lilla kritik/skämt/pik besvaras aggressivt genom att göra ned den andra personen osv.

Haha så har han hållit på i flera år! Redan för ett par tre år sedan när jag kommenterade något som gemene man skulle kalla konstruktiv kritik, så började han på två röda orera om vilken liten snorunge jag var, att jag skulle gå hem till mamma typ! vad fan är det liksom?

Själv gör han ledigt bort Ida Warg, i det klassiska klippet, hon visste ju inte bättre....och tjejen med fejkväskorna. Alltså jag gillar inte fejk, och skulle aldrig köpa det själv, men om en ung tjej gör det, som kanske drömmer om en riktig LV, Celine eller vad det nu var, så vad fan har han med det att göra? och står och gör bort henne inför tusentals människor på sin kanal, som en gång i tiden handlade om mat...

En riktig fullblodsnarcissist och idiot är han!
Citera
2018-11-12, 15:01
Medlem
Dagsaktuellt för Geeken https://www.youtube.com/watch?v=BsnTiiAZYfU
Citera
2018-11-12, 21:28
Medlem
Får rysningar av uttrycket "Den här lilla krabaten" som sägs i ungefär varannan video...
Citera
2018-11-17, 16:48
Medlem
Luftiss avatar
Kanalen är så på dekis. Kollar man på hans femtio mest sedda klipp, så är TRE stycken från 2018. Två av dessa handlar inte ens om mat (påhoppet på Misslisibell samt intervjun med Jimmie Åkesson) Det tredje är ett restaurangbesök.

Av 250 videor det senaste året så är det endast 10% som fått mer än 100k visningar - detta på en kanal med en kvarts miljon prenumeranter. Undrar hur många av dessa subs som är köpta...
Citera
2018-11-17, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Kanalen är så på dekis. Kollar man på hans femtio mest sedda klipp, så är TRE stycken från 2018. Två av dessa handlar inte ens om mat (påhoppet på Misslisibell samt intervjun med Jimmie Åkesson) Det tredje är ett restaurangbesök.

Av 250 videor det senaste året så är det endast 10% som fått mer än 100k visningar - detta på en kanal med en kvarts miljon prenumeranter. Undrar hur många av dessa subs som är köpta...

Spot on!

Kanalen är på nedgång, så är det.

Johan skulle vinna mycket på att börja behandla sina tittare med respekt. Istället för att tjafsa emot och ta bort kommentarer som kommer med ifrågasättanden skulle Johan behöva ta dessa till sig.

Rövslickande kommentarer och hejja-rop gör inte kanalen bättre, snarare tvärtom. Det är ifrågasättande och kritik som får en att bli bättre.

Johan; lyssna på de kritiska rösterna, istället för att vifta bort dem! På min egen arbetsplats brukar vi samla de mest kritiska rösterna och ha heldags-seminarier. Obekväma sanningar och tyckanden luftas helt fritt. Detta har gjort vår arbetsplats bättre än någonsin.

Men jag tror inte att Johan fixar detta. Hans självkänsla är som sagt väldigt låg. Minsta kritik så håller han för öronen och skriker samtidigt, som en liten 4-åring.

Kanalen och Johan har utvecklats i en väldigt tråkig riktning. Han tycks bara bli än mer pengakåt, egocentrerad och alltmer känslig för minsta kritik. För att vara riktigt ärlig så tror jag inte att Johan är så tillfreds med livet i övrigt. Han ser ut att må dåligt. Problem hemma? Med vänner?
Senast redigerad av Endryt 2018-11-17 kl. 17:35.
Citera
2018-11-17, 18:20
Medlem
ETA2824-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis

Tror inte prenumeranterna är köpta, jag är nog inte ensam om att prenumerera på hans kanal utan att titta på klippen. De flesta säger nog inte upp prenumerationen heller när de slutat titta på klippen eftersom Youtube automatiskt sållar ut klipp från prenumerationsflödet som man inte lär titta på enligt deras algoritmer. En kanal med få visningar och stort antal prenumeranter säger mig bara att den har varit populär tidigare och sedan gått nedför. Ta inte detta som att jag försvarar honom, för jag avskyr den här mannen lika mycket som ni gör.

Tråkigt att Johan slutat svara i den här tråden, man kan tycka att en narcissist som han ju borde verkligen vara intresserad av att berätta för oss hur det egentligen ligger till och svara på all kritik han kallar för "hat".
Senast redigerad av ETA2824-2 2018-11-17 kl. 18:22.
Citera
2018-11-17, 21:44
Medlem
Antal visningar är inte heller relevant, många kan klicka in sig och kolla några sekunder för att dra. Det viktiga är visningsminuter, men det är statistik som tyvärr bara Johan ser.
Citera
2018-11-17, 22:46
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Spot on!

Kanalen är på nedgång, så är det.

Johan skulle vinna mycket på att börja behandla sina tittare med respekt. Istället för att tjafsa emot och ta bort kommentarer som kommer med ifrågasättanden skulle Johan behöva ta dessa till sig.

Rövslickande kommentarer och hejja-rop gör inte kanalen bättre, snarare tvärtom. Det är ifrågasättande och kritik som får en att bli bättre.

Johan; lyssna på de kritiska rösterna, istället för att vifta bort dem! På min egen arbetsplats brukar vi samla de mest kritiska rösterna och ha heldags-seminarier. Obekväma sanningar och tyckanden luftas helt fritt. Detta har gjort vår arbetsplats bättre än någonsin.

Men jag tror inte att Johan fixar detta. Hans självkänsla är som sagt väldigt låg. Minsta kritik så håller han för öronen och skriker samtidigt, som en liten 4-åring.

Kanalen och Johan har utvecklats i en väldigt tråkig riktning. Han tycks bara bli än mer pengakåt, egocentrerad och alltmer känslig för minsta kritik. För att vara riktigt ärlig så tror jag inte att Johan är så tillfreds med livet i övrigt. Han ser ut att må dåligt. Problem hemma? Med vänner?

Jag har följt honom länge och jag tror att han ser på det lite som att publiken ska visa honom tacksamhet för det han GER dem. Han ser inte på publiken som nyckeln till sin egen framgång, för den tror han sitter i hans egen förträfflighet. Narcissist, som sagt.

Gällande hans privatliv så har jag länge sagt att han inte mår bra. Han har ett stort tomrum som han försöker fylla med grejer. Har också misstänkt länge att han har en stundande skilsmässa framför sig, så vi får väl se hur det blir med den saken.

Men du verkar ju ha någorlunda koll, så vet du varför han fortfarande får så många sponsringserbjudanden? Det är ju knappt någon som tittar längre? Eller är det så att han får mkt sämre betalat av företagen numera p g a vikande ratings och att det är därför han fullständigt våldtar kanalen med "samarbeten" ?
Citera
2018-11-20, 17:22
Medlem
mjukmjukares avatar
Nu var han riktigt slirigt nöjd med att 00.01 tidig fredag-natt börjar han sin Black Friday.
Kom och köp köp köp köp köp..... fynd & fantastiska erbjudanden och du köper köper och köper....

En riktig matkanal.

Citera
2018-11-22, 21:03
Medlem
Flera videos utan sammarbete, läser den kränkte fan här på Flashback?
Citera
2018-11-22, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XrSC

ja han är väl medlem också tom svarat tidigare i tråden
Citera
2018-11-22, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XrSC

Eller så har företagen förstått bättre vid det här laget
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in