Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2013-12-20, 14:15
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trimpelle
Var arbetar han någonstans?
Han jobbar på sitt skivbolag som heter Joia.
Citera
2013-12-28, 17:36
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoppanLoppan90
Han jobbar på sitt skivbolag som heter Joia.
Dömdes för attack i Anna Books hem
”Det här har varit väldigt jobbigt att gå igenom”
Anna Book överfölls i sitt hem.
Nu döms gärningsmannen till böter.
– Det här har varit väldigt jobbigt, säger hon till Nöjesbladet.
Det skulle bli en söndagsmiddag med vännerna.
Då dök väninnans ex-man upp och hotade Anna Book och hennes son.
– Jag ska döda dig din feta jävla hora, skrek mannen till henne.
Efter ett meningsutbyte kastade mannen en glödande cigarettändare på Book.
– Han rusade emot mig. Och tändaren blev helt tillknycklad. Den träffade min kind och var fortfarande varm. Hade den varit någon centimeter åt ett annat håll, så hade jag fått den rakt i ögat. Man kastar inte ett varmt och vasst föremål mot någons ansikte. Det var hemskt. Hemskt, sa hon till Nöjesbladet då.
”Ville förnärma henne”
Nu döms mannen till dagsböter för misshandel. Han döms även för olaga hot, efter att ha hotat Anna Books son.
– Jag vill inte kommentera domen, säger 42-åringen.
Mannen har hela tiden nekat till brott.
– Jag slängde iväg tändaren för att förnärma henne, inte skada, har han sagt i rätten.
Tingsrätten anser dock att mannen hade uppsåt att skada Book.
Totalt ska mannen betala 5 000 kronor i böter.
”Viktigt sätta ner foten”
Anna Book är glad över att processen är över.
– Det här har varit väldigt jobbigt att gå igenom. Samtidigt är det viktigt att sätta ned foten och göra det som är rätt, visa civilkurage.
– Nu värnar jag om min familj och vi är väldigt glada att lämna det här bakom oss. Rättegången kändes som en seger, skönt att domstolen trodde på oss och vår son och att sanningen kom fram, säger hon. Trevlig kille den där Lycky,sjukt att han bara får 5000kr i böter
Citera
2014-02-01, 20:31
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoppanLoppan90
Dömdes för attack i Anna Books hem
”Det här har varit väldigt jobbigt att gå igenom”
Anna Book överfölls i sitt hem.
Nu döms gärningsmannen till böter.
– Det här har varit väldigt jobbigt, säger hon till Nöjesbladet.
Det skulle bli en söndagsmiddag med vännerna.
Då dök väninnans ex-man upp och hotade Anna Book och hennes son.
– Jag ska döda dig din feta jävla hora, skrek mannen till henne.
Efter ett meningsutbyte kastade mannen en glödande cigarettändare på Book.
– Han rusade emot mig. Och tändaren blev helt tillknycklad. Den träffade min kind och var fortfarande varm. Hade den varit någon centimeter åt ett annat håll, så hade jag fått den rakt i ögat. Man kastar inte ett varmt och vasst föremål mot någons ansikte. Det var hemskt. Hemskt, sa hon till Nöjesbladet då.
”Ville förnärma henne”
Nu döms mannen till dagsböter för misshandel. Han döms även för olaga hot, efter att ha hotat Anna Books son.
– Jag vill inte kommentera domen, säger 42-åringen.
Mannen har hela tiden nekat till brott.
– Jag slängde iväg tändaren för att förnärma henne, inte skada, har han sagt i rätten.
Tingsrätten anser dock att mannen hade uppsåt att skada Book.
Totalt ska mannen betala 5 000 kronor i böter.
”Viktigt sätta ner foten”
Anna Book är glad över att processen är över.
– Det här har varit väldigt jobbigt att gå igenom. Samtidigt är det viktigt att sätta ned foten och göra det som är rätt, visa civilkurage.
– Nu värnar jag om min familj och vi är väldigt glada att lämna det här bakom oss. Rättegången kändes som en seger, skönt att domstolen trodde på oss och vår son och att sanningen kom fram, säger hon. Trevlig kille den där Lycky,sjukt att han bara får 5000kr i böter
. Snart förlorar dom vårdnaden av sina killar,socialen är inkopplad hos Lucky och hans x tjej (A)
Citera
2014-08-14, 20:28
  #76
Medlem
Träffade honom för ett par år sedan i affärssammanhang.
Vi var ute en del under den perioden och min slutsats är att Luciano inte är annat en stor luffare, full av skitsnack och verkar vara extremt bitter. Beter sig allmänt illa, ingen hyfs och är rakt igenom pinsam. Killen har stora problem med sig själv, snackade så mycket skit att jag tillslut smet från stället.
Idag tar jag stora omvägar då jag ser honom, vilket jag rekommenderar alla att göra. Ett riktigt psykfall utan en krona på fickan.
Citera
2017-07-13, 04:40
  #77
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoppanLoppan90
. Snart förlorar dom vårdnaden av sina killar,socialen är inkopplad hos Lucky och hans x tjej (A)

Bumpar tråden. Vet du om de förlorade vårdnaden eller inte?
Citera
2018-02-16, 01:06
  #78
Medlem
kukflashs avatar
Jag kollade upp honom och han står skriven hos ett 73-årigt par som också heter Ingrosso i efternamn (föräldrar?)
Citera
2018-10-26, 08:01
  #79
Medlem
Luciano Ingrosso hönger tydligen med Felicia Books pappa Mehmet och gör dömheter enligt användaren

Citat:
Ursprungligen postat av commonfuckingsense
F’s pappa har inte gjort speciellt mycket för henne. Han va upptagen med dumheter, ofta tillsammans med en viss L****no In*****o.
__________________
Senast redigerad av Darrar 2018-10-26 kl. 08:04.
Citera
2021-09-27, 17:33
  #80
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gandalf85
Han är yngst, körde i hjäl en 20 åring, olyckshändelse,men han va full. Säkert tio år sen, hon hette Isabell. Och han slapp straff samt ångrade inget. Han började dejta henne när hon va 13.Han va gift . Han är känd som pedofil. Bråkar med alla och knarkar tyvärr friskt än idag. va med och startade swedish house mafia men blev utesluten.killarna lämnade honom pga att han knarkade och va pedofil.och väldigt aggressiv och överviktig. Är 40 år men hänger med flickor yngre än hans dotter.Livsfarlig för barn

Han är nu tillsammans med en 18 årig knarkis brud. Hon ser bra ut men det är bara en fasad. Tydligen blivit utslängd hemifrån pga festandet och drogerna, antar koks osv. Nu verkar hon ha flyttat in hos denna snuskgubbe som akut lösning… detta vet jag då jag har varit bekant med henne.
Citera
2021-09-28, 11:30
  #81
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petersandslott
Han är nu tillsammans med en 18 årig knarkis brud. Hon ser bra ut men det är bara en fasad. Tydligen blivit utslängd hemifrån pga festandet och drogerna, antar koks osv. Nu verkar hon ha flyttat in hos denna snuskgubbe som akut lösning… detta vet jag då jag har varit bekant med henne.
Lucky har endast varit våldsam då han vet att han är i överläge.
Citera
2022-04-04, 20:23
  #82
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petersandslott
Han är nu tillsammans med en 18 årig knarkis brud. Hon ser bra ut men det är bara en fasad. Tydligen blivit utslängd hemifrån pga festandet och drogerna, antar koks osv. Nu verkar hon ha flyttat in hos denna snuskgubbe som akut lösning… detta vet jag då jag har varit bekant med henne.

Det stämmer att han är tillsammans med en yngre förmåga som han även manipulerar, han håller henne borta från sin familj och hon har knappast gått ut gymnasiet ? Framtiden ser ju lagom ljus ut för den stackars flickan.
Citera
2023-10-05, 07:45
  #83
Medlem
..........fel
__________________
Senast redigerad av Elins92 2023-10-05 kl. 08:17.
Citera
2023-10-31, 16:31
  #84
Avstängd
Lucky torskade med Happy ending hos thai massage.

Åkte fast 2022

Dömd precis.

Undvik denna psykopat, knarkar och pedofil.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback