2016-10-12, 09:05
Medlem
Hej Jag heter Alan och är 18 år gammal. Jag hoppas att jag kan få hjälp.
Jag och den kurdiska tjejen började prata för 1 år sen. Vi var väldigt nära då ända tills november månaden. Hon såg på vår grupp chat i kik att det stod "Alan kyss henne nu. Luta dig fram och kyss henne". Pga detta blev hon sur på mig och hon slutade att prata med mig på 3 månader. Men under de 3 månaderna märkte jag under gymnasie lektionerna att hon brukade kolla på mig.
Vid Februari blir vi vänner igen och vi har kul tsm. Vi leker väkdugt mycket med varandra (kittlar varandra och lossas slås). Jag hade tänkt att gå långsamt denna gång , det gjorde jag genom att inte skriva så mycket. Jag försökte låta henne vara. Men helt plötsligt var det hon som var för på och skrev väkdigt mycket och lekte väldigt mycket med mig. (Under denna period som jag har tjänt henne har vi rökt jämt tsm). Men nu så händer det igen och vi blir osams pga att min vän berättar 1 lögn till henne.pga lögnen hade hon fått för sig att jag kollar på hennes bröst, läppar och att jag hade sexuella tankar om henne. Vi blev oväner i 4 månader.

Tredje året i gymnasiet börjar och jag blir vän med henne igen. Vi röjer tillsammans nästan varje dag. (Jag vet att det är dåligt och att jag borde sluta). Eftersom det blåser lite lätt ute just nu så blir hela min hand iskall. Och hon vill alltid känna om hon är kallare än mina händer. ( väkdigt mycket kroppskontakt). Men nu vet jag inte om hon vill ha något eller inte. För hon skriver väldigt mycket till mig på kik och vi har kroppskontakt. Men jag vet fortfarande inte.
Tjejen är kurdisk och är i samma ålder som jag. Hennes föräldrarär stränga tror jag. Men jag är kurd som henne och vi båda är ateister. Medan våra föräldrar är muslimer. Och vi är inte släkt! Våra föräldrar känner inte varandra
Senast redigerad av ZeeAD 2016-10-12 kl. 09:10.
Citera
2016-10-12, 09:09
Medlem
Du skulle läst användarvillkoren för FB innan du blev medlem - 18 år gäller !
Citera
2016-10-12, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Jag hade skrivit fel märkte jag efter att du hade på pekat det. Tack iaf
Citera
2016-10-12, 09:13
Medlem
dewnazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions

Senast redigerad av ZeeAD Idag kl. 09:10.
Citera
2016-10-12, 11:07
Medlem
Kom igen nu FB, lite hjärta har vi! Vi hjälper grabben istället, för kärleksbekymmer kan vi alla ha.

Hej Alan!

Det första problemet jag ser är era bakgrunder och vad det kan innebära. Hur konservativa är dina föräldrar/släkt och hur konservativa är hennes familj/släkt? Visst, Amor Vincit Omnia, men personen överlever inte ett "fall" från balkong alt. tortyr.

Det andra... Tja, tjejer är människor dem också. Det finns inget universellt svar och jag vet inte hur hon är som person annars. Är hon lika fysisk med andra? Skriver hon lika mycket med andra?

Viktigast är iofs frågan ifall du har pratat med henne om hur du känner? Om inte, så är det dit du vill. Börja med att gradvis smyga in komplimanger och känn efter om du får någon respons!

Lycka till!

Mvh Wicabwyn
Citera
2016-10-12, 12:57
Medlem
Det låter som ni är 12 år ungefär.
Hon slutade prata med dig i tre månader för att någon annan skrev att du skulle kyssa henne?
Hon verkar ärligt talat helt psyk.

Till allt detta så blir hon osams med dig för att någon annan hävdar att du kollat på hennes bröst och läppar. I FYRA JÄVLA MÅNADER är hon arg på dig.

Det är väl bara att säga "ja vafan du har schyssta lökar och jag skulle gärna stoppa in huvudet mellan dem och blåsa"

Ta en brud som inte är 12 år gammal så löser sig nog allt.

Ska du integrera dig i det svenska samhället så kanske du kan bli ihop med en svensk tjej?
Annars kan du väl åka hem igen om du bara ska blanda dig med dina egna.
Citera
2016-10-12, 13:07
Medlem
Hennes pappa, bröder och farbröder kommer att hedersmörda er bägge två.

En kurd måste vara ihop med en kusin som familjen utser annars drar tjejen ner släkten i skam.

Superskämmigt att inte gifta sig med sin kusin!!!!

Dom kastar kanske syra eller kokande olja i ansiktet på henne och kanske även på dig. För att ni vanhedrat släkten.
Citera
2016-11-05, 00:16
Medlem
tigersaid86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejpoalla

En kurd måste vara ihop med en kusin som familjen utser annars drar tjejen ner släkten i skam.

Dom kastar kanske syra eller kokande olja i ansiktet på henne och kanske även på dig. För att ni vanhedrat släkten.

Va sa?

Aa joo..

Som att Thailändare skulle säga "håll i era barn hårt, för Svenska män våldtar pojkbarn".

Det finns över 140.000 kurder här, hur många borde inte det ha hänt något då? För det är ju så det ligger till skriver du
Citera
2016-11-05, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejpoalla

Alltså ibland kan man enbart stå och häpna över vilka svar folk får här. Så mycket okunskap och elakhet samtidigt.
Citera
2016-11-05, 10:14
Medlem
Varför tror du din lilla experten att t.ex. kurderna i Turkiet är statsfiende nr. 1 för Erdogan? Visst för att de är så sharia lydiga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in