Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-31, 16:14
  #73
Medlem
Två miuter Bathina på sveriges radio idag. http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=6707489

(Mest om kläder men också att "allt är okej med maken".)
Citera
2017-06-06, 01:30
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Det stora mysteriet är hur Aje står ut med hennes vidriga personlighet.

Självklart hade han kunnat få en kvinna som både är snyggare och trevligare än Bathina.


Vad snackar ni om? Bathina är hur skön som helst ju. Tycker även hon ser bra och fräsch ut. Funderade just på hur länge deras "arrangerade äktenskap" skulle hålla.. de har nog levt skilda liv länge. Tvivlar på att Bathina vill ligga med en skrynklig 75 plussare hela livet. Glad att de skiljer sig om det nu stämmer.
Citera
2017-06-06, 03:07
  #75
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryffel1691
Vad snackar ni om? Bathina är hur skön som helst ju. Tycker även hon ser bra och fräsch ut.
"Hur skön som helst" - baserat på vad? Att du tycker hon är snygg?
Hennes personlighet är i alla fall inte det minsta skön av det jag sett av henne hittills.
Såg du henne i "Det stora fågeläventyret" på SVT? Hon var den enda av deltagarna som utmärkte sig negativt genom att sura och tjafsa med den person som var där för att hjälpa henne. Ingen annan av de andra deltagarna betedde sig så. Känns som en människa man inte skulle vilja umgås med mer än nödvändigt. Hemsk.

Citat:
Ursprungligen postat av Tryffel1691
Funderade just på hur länge deras "arrangerade äktenskap" skulle hålla.. de har nog levt skilda liv länge. Tvivlar på att Bathina vill ligga med en skrynklig 75 plussare hela livet. Glad att de skiljer sig om det nu stämmer.
Frågan är snarare varför han inte kunde uppvisat bättre omdöme och säkrat en mer lämplig golddigger om han nu skulle envisas med att gifta sig med en sådan.
Har du en större förmögenhet så kanske du har en chans?
Citera
2017-06-06, 15:21
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
"Hur skön som helst" - baserat på vad? Att du tycker hon är snygg?
Hennes personlighet är i alla fall inte det minsta skön av det jag sett av henne hittills.
Såg du henne i "Det stora fågeläventyret" på SVT? Hon var den enda av deltagarna som utmärkte sig negativt genom att sura och tjafsa med den person som var där för att hjälpa henne. Ingen annan av de andra deltagarna betedde sig så. Känns som en människa man inte skulle vilja umgås med mer än nödvändigt. Hemsk.


Frågan är snarare varför han inte kunde uppvisat bättre omdöme och säkrat en mer lämplig golddigger om han nu skulle envisas med att gifta sig med en sådan.
Har du en större förmögenhet så kanske du har en chans?

Jag tycker att hon har en skön personlighet. Kolla in Bathinas skilda världar på svtplay. Det är därifrån jag baserar min uppfattning. Till Bathinas försvar i det f.ö kassa fågelskådarprogrammet kan sägas att hennes partner inte verkade ha alla hästar i stället direkt. De gick väl inte ihop helt enkelt.

Jag tror att Bathina var helt rätt för Aje. En tjej som tar plats och samtidigt låter honom befinna sig lite i bakgrunden som jag tror han trivs med. Tror han föll för henne som en fura ärligt talat, håller med om att hon inte var det säkraste kortet om han ville äktenskapsäkra resten av sin framtid.. Man fattade att hon skulle tröttna tillslut. Kan inte tänka mig att hon finner honom attraktiv.
Citera
2017-06-07, 00:58
  #77
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryffel1691
Jag tycker att hon har en skön personlighet. Kolla in Bathinas skilda världar på svtplay. Det är därifrån jag baserar min uppfattning. Till Bathinas försvar i det f.ö kassa fågelskådarprogrammet kan sägas att hennes partner inte verkade ha alla hästar i stället direkt. De gick väl inte ihop helt enkelt.
Inte så lätt att gå ihop med en människa som har en sådan bedrövlig och negativ attityd som hon hade hela tiden... Hon var ju inte direkt bekväm med att vara ute i naturen heller utan höll på och gnällde om det också.
Kändes som att hon är van att styra och bestämma och får hon minsta motstånd så blir det tjafs. Antar således att Aje är en rejäl toffel.
Jag har sett nåt program av Bathinas skilda världar men jag håller inte alls med dig. Jag tycker att hon har den där dryga attityden ständigt, det skiner liksom alltid igenom.
Jag ser henne helt enkelt inte som en vidare trevlig person.

Citat:
Ursprungligen postat av Tryffel1691
Jag tror att Bathina var helt rätt för Aje. En tjej som tar plats och samtidigt låter honom befinna sig lite i bakgrunden som jag tror han trivs med. Tror han föll för henne som en fura ärligt talat, håller med om att hon inte var det säkraste kortet om han ville äktenskapsäkra resten av sin framtid.. Man fattade att hon skulle tröttna tillslut. Kan inte tänka mig att hon finner honom attraktiv.

I första avsnittet av Bathinas skilda världar (som jag precis kollade lite på bara för att uppdatera mig) så säger hon just att hon "föll för hans pondus och det liv som han kunde erbjuda mig".
Hon var bara 21 år, han 56 när de träffades.
Golddigger i ett nötskal således. Inte tal om att skapa sig framgång på egen hand utan det var bara att nästla sig in. Vi kan ju vara överens om att hade Aje varit en simpel arbetare så hade han överhuvudtaget inte varit intressant för Bathina.

Aje var ju minst sagt gubbsjuk men varför han väljer en bitchig förortsbrud till sin fru övergår mitt förstånd. Bathina är ett typexempel på att en zebra inte blir en häst bara för att man målar över ränderna. Hon har ingen stil eller klass överhuvudtaget.
Undrar hur hon mottogs i överklasskretsarna när det begav sig? Fick inte Aje skämmas? De andra gubbarna kanske avundades hennes dåvarande ungdom men likväl var hon bara en invandrarbrud från förorten. Å andra sidan så är ju inte Aje någon stjärna heller med otrohet mot tidigare fruar samt totalt nio barn och tre äktenskap hittills.
http://www.expressen.se/noje/extra/g...flera-kvinnor/

Varför du tror att allt är upp till Bathina? Även om Aje verkar vara en toffel så är det inte ovanligt att män i hans ställning byter ut sin fru till en yngre modell. Han har trots allt gjort det innan och kan göra det igen. Äktenskapsförord hade han i alla fall vett nog att ordna.
Bathina kan knappats välja och vraka. Hon blir inte yngre precis och ser redan sliten ut. Som snart 40+ lär inte de tätaste männen stå i kö precis.
Ska hon gå tillbaks till att bli rosförsäljerska på krogen då?
Citera
2017-08-20, 11:32
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Inte så lätt att gå ihop med en människa som har en sådan bedrövlig och negativ attityd som hon hade hela tiden... Hon var ju inte direkt bekväm med att vara ute i naturen heller utan höll på och gnällde om det också.
Kändes som att hon är van att styra och bestämma och får hon minsta motstånd så blir det tjafs. Antar således att Aje är en rejäl toffel.
Jag har sett nåt program av Bathinas skilda världar men jag håller inte alls med dig. Jag tycker att hon har den där dryga attityden ständigt, det skiner liksom alltid igenom.
Jag ser henne helt enkelt inte som en vidare trevlig person.


I första avsnittet av Bathinas skilda världar (som jag precis kollade lite på bara för att uppdatera mig) så säger hon just att hon "föll för hans pondus och det liv som han kunde erbjuda mig".
Hon var bara 21 år, han 56 när de träffades.
Golddigger i ett nötskal således. Inte tal om att skapa sig framgång på egen hand utan det var bara att nästla sig in. Vi kan ju vara överens om att hade Aje varit en simpel arbetare så hade han överhuvudtaget inte varit intressant för Bathina.

Aje var ju minst sagt gubbsjuk men varför han väljer en bitchig förortsbrud till sin fru övergår mitt förstånd. Bathina är ett typexempel på att en zebra inte blir en häst bara för att man målar över ränderna. Hon har ingen stil eller klass överhuvudtaget.
Undrar hur hon mottogs i överklasskretsarna när det begav sig? Fick inte Aje skämmas? De andra gubbarna kanske avundades hennes dåvarande ungdom men likväl var hon bara en invandrarbrud från förorten. Å andra sidan så är ju inte Aje någon stjärna heller med otrohet mot tidigare fruar samt totalt nio barn och tre äktenskap hittills.
http://www.expressen.se/noje/extra/g...flera-kvinnor/

Varför du tror att allt är upp till Bathina? Även om Aje verkar vara en toffel så är det inte ovanligt att män i hans ställning byter ut sin fru till en yngre modell. Han har trots allt gjort det innan och kan göra det igen. Äktenskapsförord hade han i alla fall vett nog att ordna.
Bathina kan knappats välja och vraka. Hon blir inte yngre precis och ser redan sliten ut. Som snart 40+ lär inte de tätaste männen stå i kö precis.
Ska hon gå tillbaks till att bli rosförsäljerska på krogen då?
Hon sa en gång till mig personligen att hon gifte sig med honom enbart för pengarna och medans kunde han
njuta av hennes kropp och hon av hans pengar
Citera
2017-08-20, 16:11
  #79
Moderator
Schlesiens avatar
Det påstås i en annan tråd att sent i förrgår blev ett av Bathinas syskon lätt skottskadad i en skjutning i Borgmästargården i Malmö: (FB) Två skadade efter skottlossning ca 23:30 vid Lagmansgatan, Malmö 2017-08-18


Citera
2017-08-20, 17:48
  #80
Medlem
J*hja *l Soudi var 2011 misstänkt för ett mord i Uppsala på Salim Alhajeh. Han blev utpekad av ett vittne men frikändes i Hovrätten efter att ha dömts till 16 års fängelse i tingsrätten. Det fanns fog för misstankarna mot *l Soudi, han hade varit i bråk med mordoffret, de hade kontakter, och han flydde utomlands, men inga bevis. Vittnet dömdes senare i annat sammanhang till 1 månads fängelse på fem olika punkter, våld mot tjänsteman, försök till våld mot tjänsteman, olaga hot, ofredande och våldsamt motstånd. J*hja *l Soudi är bror till Bathina *l Soudi som är gift med kungens vän Aje Philipsson.
Källa: http://blog.zaramis.se/2017/01/29/sl...or-m-falangen/
Citera
2018-05-29, 14:01
  #81
Medlem
Lite gammal nyhet som jag tycker det är konstigt att det inte skrivits om tidigare i tråden, men det blir tydligen ingen skilsmässa:

https://stoppapressarna.se/svenskt/b...-aje-philipson

Vi får hoppas att de är lyckliga tillsammans.
Citera
2021-01-18, 10:40
  #82
Medlem
nickomyras avatar
Varför skiljde de sig inte ?
Kollar man hennes IG så ser hon ut att leva singelliv .
Även om hon skulle gått barskrapad därifrån ... hur kan han välja att vara fortsatt gift ?

https://stoppapressarna.se/svenskt/b...-vansinnesfard
Citera
2021-01-18, 21:23
  #83
Medlem
Hon gick ut hårt på sociala medier och försvarade Stefano Catenacci när det kom fram uppgifter och anklagelser att han hade begått övergrepp på personalen.

Vad har dom för relation?
Citera
2021-01-19, 08:25
  #84
Medlem
don tonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarprättaren
Hon gick ut hårt på sociala medier och försvarade Stefano Catenacci när det kom fram uppgifter och anklagelser att han hade begått övergrepp på personalen.

Vad har dom för relation?

Dom bor grannar....
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback