Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-18, 13:37
  #277
Medlem
KABUNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är möjligt att du väljer det uppräknade som sanningskällor - själv föredrar jag att utgå från vad polisen sagt .. och att inte dra slutsatser utanför det ..

Ok, så även polisen påstår att en våldtäkt är konstaterad säger du?
Källa?
Citera
2016-10-18, 21:25
  #278
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KABUN
Ok, så även polisen påstår att en våldtäkt är konstaterad säger du?
Källa?
Polisen säger att hon varit utsatt för något av någon - och att det finns spår på hennes kläder bl a som är skickat på analys ...

Såvitt jag förstått det så är uppfattningen att hon varit utsatt för sexuellt övergrepp - men att de misstänker att hon skyddar de verkligt skyldiga genom att peka ut okända (=ingen/okända) på fel plats ...
Citera
2016-10-19, 00:29
  #279
Medlem
Finns både ungdomsboende där samt bollen som de kallas o används som vuxen asyl boende
Citera
2016-10-19, 08:35
  #280
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sushiyo
Lugna ner dig lite nu, var inte allt för många månader sen det skedde en misshandel mot en ung tös i Ektorp, 3 förövare.

http://www.exponerat.net/15-arig-fli...-i-norrkoping/

F.ö. har väl systrarna sig själva att skylla, umgås med pack från Klockaretorpet, hänger på muslimcafét både i Ljura och i Klocket. Kanske vaknar dom upp nu 🙄

Hur många sjuka hjärnor finns det i den här tråden som sysslar med "blame game" och felaktiga beskrivningar av Ektorp utan att ha en aning? Många. Skärpning.

Det du beskriver inträffade i Vilbergen - stadens SD-tätaste område.
Citera
2016-10-19, 14:45
  #281
Medlem
lagcatss avatar
Sjuka människor finns det gott om verkligen. Hoppas att dom får det dom förtjänar.
Citera
2016-10-20, 16:10
  #282
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nifelheim
"Sådana som mig"
Haha jag är emot invandringen, jag vet att det är flyktingar som står för 99% av gruppvåldtäkter .
Har inte sagt emot det nånstans?
JAG har absolut inte stått bakom "Inte er kvinna" Så jag är inte fienden här.

Men det är fortfarande vidrigt att skuldbelägga offret och kalla henne för diverse saker. Det är ju precis lika vidrig kvinnosyn som dessa män har.


Absolut. Jag förstår hur du menar. Men det är väl som ordspråket går "lek inte med elden". Ingen ska bli våldtagen, så enkelt är det. Men det är svårare att finna sympati för människor som uppenbarligen varit en bidragande orsak (inte i detta fallet) till hur det kunde ske.
Citera
2016-12-01, 15:13
  #283
Medlem
ArkanoidQs avatar
Händer det något i det här ärendet? Var det en våldtäkt? Har någon gripits?
Citera
2017-01-04, 18:09
  #284
Medlem
Icarealots avatar
"Utredningen lades senare ned efter beslut av åklagare.

– Vi kunde inte hitta några spår. Utredningen höll på ett tag, vi höll många förhör med tjejen, men det ledde inte vidare någonstans, säger Lars Berg, inspektör vid polisen i Norrköping."


http://nt.se/nyheter/norrkoping/utre...om4440370.aspx
Citera
2017-01-23, 15:48
  #285
Medlem
är det fel att fråga efter videon?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback