Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-14, 19:24
  #49
Medlem
deltoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimpen!!
Förstår inte hur man kan tänka att de inte finns några kvinnor som vill ha sex med en?
Finns ofantligt många kvinnor här i världen liksom. Men visst, lättare att köpa sex absolut.
Känns bara inte värt pengarna, sen är det ännu mer najs än jävligt najs när man har sex med någon som inte är betald för att ha sexet.

Om man med sex menar onani i ett levande objekt, så ja.

Menar man lusta, ömsesidig njutning, ömsesidig iver, orgasmer som lämnar en skakig & andtruten & de dofter, smaker & ljud som skön sex ger, så nej - det kan man inte köpa för alla pengar i världen.

ALLA kan hitta någon att tända på & som tänder på en själv - att tro att utseendet är avgörande är bara en ursäkt för lata, självömkande människor att slippa snygga till sig en smula (har du dålig hygien ska du inte utsätta någon medmänniska för det, pengar inblandade eller ej) & jobba lite på hur man uppför sig gentemot det motsatta könet.

Jag ser för övrigt ner på de som köper sex eftersom det bland mycket annat är ett tecken på obefintlig självkänsla och en total renons på att vilja göra något åt det. SÅ jävla osexigt & frånstötande.
Citera
2017-03-14, 19:40
  #50
Medlem
De skrattar väl bara åt de som betalar cash skulle det vara en riking och vi talar lya och päls då är de flesta som tidigare skrattat hur våta i byxan som helst!

Vad är skillnaden? Varför anses älskarinna vara fint?
Citera
2017-03-14, 20:02
  #51
Medlem
knight1056s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deltoro
(har du dålig hygien ska du inte utsätta någon medmänniska för det, pengar inblandade eller ej) & jobba lite på hur man uppför sig gentemot det motsatta könet.

Om du bryr dig om att prata med sexarbetarna så är dålig hygien sällan ett problem. Varför skulle någon vilja betala dyra pengar för att sedan degradera upplevelsen med dålig hygien?
Citera
2017-03-14, 20:10
  #52
Medlem
knight1056s avatar
Men det är intressant hur svårt det är för vissa människor att acceptera att sexköpare inte är feta ohygieniska Quasimodo-typer. Varför inte åka till t ex Berlin, betala 80€ i inträde på en FKK-club (mat och dryck ingår) och själva se hur kunderna ser ut och om de stinker eller ej?
Citera
2017-03-14, 23:15
  #53
Medlem
deltoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knight1056
Om du bryr dig om att prata med sexarbetarna så är dålig hygien sällan ett problem. Varför skulle någon vilja betala dyra pengar för att sedan degradera upplevelsen med dålig hygien?

Det är något som du omöjligen kan veta. Och har man dålig hygien så upplever man förmodligen inte det som en degradering, oavsett situation, för då är det ju bara att sköta den.
Citera
2017-03-14, 23:25
  #54
Medlem
deltoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knight1056
Men det är intressant hur svårt det är för vissa människor att acceptera att sexköpare inte är feta ohygieniska Quasimodo-typer. Varför inte åka till t ex Berlin, betala 80€ i inträde på en FKK-club (mat och dryck ingår) och själva se hur kunderna ser ut och om de stinker eller ej?

Dålig hygien kan vara en förklaring till att man inte träffar någon som tänder på en = man är "tvungen" att betala för sex.
Citera
2017-03-14, 23:30
  #55
Medlem
knight1056s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deltoro
Dålig hygien kan vara en förklaring till att man inte träffar någon som tänder på en = man är "tvungen" att betala för sex.

Nu är många som träffar sexarbetare gifta, har flickvänner, är skilda etc så hela ditt resonemang håller inte. Jag förstår att det är jobbigt att behöva göra upp med sina fördomar dock.
Citera
2017-03-14, 23:39
  #56
Medlem
deltoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knight1056
Nu är många som träffar sexarbetare gifta, har flickvänner, är skilda etc så hela ditt resonemang håller inte. Jag förstår att det är jobbigt att behöva göra upp med sina fördomar dock.

TS menar att man kan vara "tvungen" att betala för sex för att man inte kan få det gratis - jag kontrade med att om man anser sig vara i den sitsen så kan man göra något åt det. T ex sköta sin hygien om det nu skulle vara så att det är dålig hygien som skrämmer bort det motsatta könet.

Så nej, jag har inga fördomar - vem behöver sådana när fakta oftast överträffar dessa - utan du missförstod mitt inlägg.
Citera
2017-03-16, 03:18
  #57
Medlem
Vet många sexarbetare som skrivit att dom blir väldigt förolämpade när folk säger att kunderna onanerar i dom. Just saying. Du kanske tror att du dissar kunderna, men i själva verket är det tjejerna och deras insats som du förminskar.

Sen, ärligt talat, hur många kvart i tre ragg innebär "lusta, ömsesidig njutning, ömsesidig iver, orgasmer som lämnar en skakig & andtruten & de dofter, smaker & ljud som skön sex ger"? Tycker du har en idealiserad bild av sex vs köpesex. Det går inte att dra en sådan skarp gräns.
Citera
2017-03-16, 03:30
  #58
Medlem
Det handlar inte om att köpa sex är bara för fula killar eller liknade, man gör sitt och går utan att känslor mm blir indraget.
Citera
2017-03-19, 22:34
  #59
Medlem
Jag ser ner på "män" som köper sex för jag anser att det säger mycket om deras syn på människor. Att anse sig ha rätten att köpa en annan människas kropp ser jag som ett sjukt tankesätt. Man måste enligt mig ha brist på empati om man kan se en människa som ett objekt på Det sättet. Det tyder även på lågt intellekt att tro att kvinnor väljer själva att prostituera sig och att de inte mår dåligt av det vilket många torskar verkar försöka intala sig.
Citera
2017-03-19, 22:58
  #60
Medlem
SorcererSimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marshem
Jag ser ner på "män" som köper sex för jag anser att det säger mycket om deras syn på människor. Att anse sig ha rätten att köpa en annan människas kropp ser jag som ett sjukt tankesätt. Man måste enligt mig ha brist på empati om man kan se en människa som ett objekt på Det sättet. Det tyder även på lågt intellekt att tro att kvinnor väljer själva att prostituera sig och att de inte mår dåligt av det vilket många torskar verkar försöka intala sig.

Jag småler alltid när jag hör uttalanden i stil med detta från tjejer. Jag anser sådana uttalanden grundar sig i bristande förståelse för den manliga sexualiteten. Många tjejer verkar utgå ifrån att vi män fungerar precis som ni tjejer. Annars anses det vara något fel på oss killar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback