Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2016-10-27, 17:08
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Problemet är ju att ledningen VET att de har tillgång till kompetens, men medvetet väljer att välja bort det - och flyttar istället upp människor som de känner att de är personligt lojala till 100 %. Hur tror du människor som Paula, Linus och Kinnunen fått sina platser?

Jo, uteslutningarna måste få ett slut. Inte till vilket pris som helst, nu är jag inte helt insatt men Jörgen Fogelklo i Göteborg tex verkar det ju motiverat att kasta ut snabbt (om det som skrivs stämmer, men det verkar ligga en del bakom).

Ja, det är dumt. Tänk om inte Tweets, Tvitter, Facebook etc hade funnits! Tänk, så många färre tillfällen folk hade haft att göra bort sig. De är inte mogna och intelligenta nog att handskas med dylika finesser. Dessa har säkert flera självmord på sitt samvete.
Hade inte vår identitet varit skyddad här hade många av oss också suttit illa till.
Nu var det ju både Fågelklou och Ekeroth. Jag tycker det skall tigas bort. Om några månader är det glömt. Låt dem få en rejäl avhyvling av ledningen, Mattias K förslagsvis.
Jag har inte orkat läsa allt skit om Fågelklou.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback