Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-21, 19:57
  #469
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richenbacker
För Sandviken var inv/flyktingar en vinst på 500 miljoner/år den lögnen delade Lib, och DN gladeligen.

Även om så skulle vara fallet så är det inte värt pengarna. Det finns andra viktigare värden.
Citera
2016-10-21, 23:12
  #470
Medlem
Syrons avatar
Var på Gotland när den lilla skaran nassar samlades i en ganska patetisk uppslutning. De flesta ignorerade dem, samt den grupp SD-anhängare som samlades några dagar senare. Jag förmodar polisen var där för att se till att båda grupperna kunde demonstrera i fred och inget annat.

Intressant nog var det nog de lugnaste dagarna som varit där (Östra Centrum) på ganska länge. Slapp alla högljudda arslen med 2000kronorsfrillor som brukar hänga där under dagar och nätter, men det var nog ganska olustigt för de som brukar gå och handla i området.
Citera
2016-10-23, 19:35
  #471
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En.Sann.Neger
Tänker du på vänsterråttorna som Showan nu? De som kastar sten, misshandlar gästarbetare och drogrånar folk? Eller kanske den bruna CP-Joel som sitter inne för att ha knivhuggit?

Fittluder som du förstår inte att man inte bör bryta mot lagen i Sverige.

Men du silar väl precis som vilka psykopater som helst.
Mobbare som slår och hånar andra men när de sen får kritik går till attack med orden:
- jomen han då...

Citera
2016-10-23, 19:36
  #472
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syron
Var på Gotland när den lilla skaran nassar samlades i en ganska patetisk uppslutning. De flesta ignorerade dem, samt den grupp SD-anhängare som samlades några dagar senare. Jag förmodar polisen var där för att se till att båda grupperna kunde demonstrera i fred och inget annat.

Intressant nog var det nog de lugnaste dagarna som varit där (Östra Centrum) på ganska länge. Slapp alla högljudda arslen med 2000kronorsfrillor som brukar hänga där under dagar och nätter, men det var nog ganska olustigt för de som brukar gå och handla i området.

Brukar väl vara så när nätkrigarna gormar och står i. De gapar och skriker:
- Nu är det fan i mig nog!

Sen är det ingen som kommer... hahahah....
Losers.
Citera
2016-10-23, 19:42
  #473
Avstängd
En.Sann.Negers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Ja, tjena du... välkommen till jorden, ditt ufo.

Jag pratar stenhårt om att det finns personer som inte följer lagen och det är därför polisen får förstärkning. Dessa individer är nazister, rasister och annat löst pack. De lägger upp bilder / video på människor som inte är dömda, utan bara råkar ha fel hudfärg för deras smak och anklagar de för skit, som det är polisens uppgift att ta reda på och döma de i domstol om de är skyldiga.

Nazisterna ser sin chans att skapa lite propaganda för sig själva och därmed undergräva polisen arbete.
De har redan dömt alla. De vet redan "sanningen"

Så idioten, kom ner på jorden, och förstå att oavsett vad man tycker och tänker så bör man följa svea rikes lag. Vilket tomtarna och hyenorna inom den bruna rörelsen inte gör.

Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Fittluder som du förstår inte att man inte bör bryta mot lagen i Sverige.

Men du silar väl precis som vilka psykopater som helst.
Mobbare som slår och hånar andra men när de sen får kritik går till attack med orden:
- jomen han då...



Vilka tuffa ord du har lärt dig. Imponerande. Retoriken överlag är dock inte lika imponerande. Jag förstår att man inte ska bryta mot lagen. Du verkar inte riktigt förstå ditt eget resonemang dock. Du menar att ondsinta kriminella rasister och nazister skulle ha hotat Gotland så att extra poliser behövs? Trots att alla vet att våldsvänstern stökar runt mest.
Citera
2016-10-23, 19:44
  #474
Avstängd
En.Sann.Negers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Brukar väl vara så när nätkrigarna gormar och står i. De gapar och skriker:
- Nu är det fan i mig nog!

Sen är det ingen som kommer... hahahah....
Losers.

Ungefär som alla multikultikrigare som inte fanns på Sergels Torg igår. Var bara blattar som kom. 12 November blir det lite bättre drag
Citera
2016-12-13, 00:20
  #475
Medlem
Jag startade den här tråden. Sedan jag skrev tråden har jag blivit trakasserad av polisen på flera sätt. Det värsta var när de hindrade mig från att lämna min lägenhet och sedan efter att de slagit omkull mig försökte döda mig när jag låg på mage med fastbundna ben genom att slå mig i bakhuvudet med en batong med full kraft. Jag avråder alla som vill leva i lugn och ro från att kritisera den svenska polisen.
Citera
2016-12-13, 00:39
  #476
Medlem
Kort efter att jag skrivit tråden blev jag tvungen att fly landet på grund av trakasserier från myndigheter och expo. Den ursprungliga planen var att lämna Sverige för gott men jag åkte tillbaka för att försöka göra Sverige bättre, bland annat genom att skriva på flashback.

Vi kan inte acceptera att polisen inskränker yttrandefriheten på det här sättet. Regeringen har haft lång tid på sig att uttala sig om polisens övergrepp men de har hållit sig tysta och därigenom har de övertagit ansvaret för angreppet på yttrandefriheten. Regeringen måste avgå. Sverige behöver ett nyval.
Citera
2016-12-13, 00:55
  #477
Medlem
En form av trakasserier som svenska myndigheter ägnat sig åt är att lågcirkulera polis/militär-helikoptrar över min lägenhet i Vasastan i Stockholm när jag skriver inlägg på flashack som staten inte gillar.
Citera
2016-12-13, 00:58
  #478
Medlem
Jag tror att en bidragande orsak till att jag blivit så trakasserad är att jag är doktor i nationalekonomi med examen från handelshögskolan och tillhör medelklassen och därför tror myndigheterna att de kan få mig att hålla tyst genom att visa att de vet vem jag är.
Citera
2016-12-13, 01:46
  #479
Medlem
Jag dog av batongslaget men blev uppväckt från de döda av Gud, för han hatar sossar lika mycket som jag.
Citera
2016-12-13, 09:23
  #480
Medlem
Avhåll er från att skriva i tråden om ni inte vill bli åsiktsregistrerade och förföljda, men det är ni förmodligen redan en hel del av er.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback