Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-06, 14:51
  #1
Medlem
Som rubriken lyder så har de kraschat när jag spelar påväg mot high round. Jag har vid alla tre tillfällen varit vid lvl 60 och på banan revelations.
Första gången stängdes min konsol bara av helt tvärt, andra gången hängde sig skärmen totalt och man kunde inte göra något alls och slutligen tredje gången kommer meddelandet ce-34878-0 upp.

Jag har vart inne och googlat på det och sett hur man skall åtgärda, alla steg har jag gjort innan den tredje kraschen. (alltså felmeddelandet)

När jag startar spelet igen så har min progress på själva karaktären lvl registrerat och att jag använt mina gubblegum men inte själva banans lvl.

Detta är oerhört jävla irriterande då man har några gobblegum som man använder som är ultra rare och liknande som man har kastat rätt i sjön.

Vad skall jag göra? Vem skall jag kontakta i detta ärende? Vem ersätter mig för gubblegum?

Oerhört tacksam över alla svar!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback