Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-07-25, 23:08
  #61
Medlem
flykick666s avatar
Jag rökte dagligen i ca 9 år, och en stor del av den tiden bodde jag i barcelona, där det är billigt och jävligt bra. Jag tog aldrig några avbrott utom kanske någon dag hit elr dit, och rökte runt 2-3 gram om dagen. Nu för tiden rökar jag kanske 20-30 gånger per år och gjort det senaste 3 åren. Jag märkte stor skillnad när jag lade ner, hur mycket mer energi det frigör och hur klar i skallen man blir. Man märker inte att man är seg när man är inne i en "rökperiod", men när man väl har ett uppehåll och när cannabinoiderna försvinner från blodet (runt 3-4 dagr) märker man att det klarnar litegrann... och efter kanske 30 dagar när det försvunnit helt från kroppen märker man stor skillnad, tycker jag iaf.. och man får lite andra prioriteringar på kvällstid när man inte är bäng.

Asså grejen är att det ställer inte till det nått direkt när man väl rökar dagligen, men man märker när man inte gör det.. man får en annan hastighet på tanmkarna upplevde jag det... Älskar cannabis, kommer aldrig sluta röka, men kommer nog aldrig börja röka dagligen heller igen. de morgnar efter kvällar jag faktiskt röker är jag alltid seg som fan, tar några timmar för mig att vakna ordentligt...
__________________
Senast redigerad av flykick666 2017-07-25 kl. 23:10.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback