Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-02, 17:21
  #1
Medlem
FFredPalakons avatar
I augusti blev det dags för en solotripp till Barcelona och en träff med en härlig glädjeflicka fanns såklart på schemat.

Jag bodde på Hotel W precis på stranden. Riktigt nice, modernt ställe med skön partyaura. Jag fick ett härligt rum på tjugonde våningen med stora panoramafönster ut mot havet. Längs hela fönstret gick en soffa utan ryggstöd, som en slags platsbyggd divan kan man väl kalla det.

Jag hade bokat två timmar med Clara, en tysk eskort från en av de mer exklusiva agenturerna. Eftersom hissarna på W kräver nyckelkort hade jag instruerat henne att möta mig i lobbyn och bett henne ha på sig en krämvit urringad klänning från hennes portfolio. På vägen ner fick jag för mig att gå av en våning tidigare och spana in henne ovanifrån. Och mycket riktigt, där satt hon. Jag gillar den klassiska blondin-looken med stora bröst och Clara var ingen besvikelse. Snyggt ansikte, skulle tippat på att hon var i slutet på tjugoårsåldern. Perfekt solbränd hy så som blondiner får när de bor i soligare klimat. Riktigt classy tjej som passade perfekt in i miljön. Rätt nice att få gå igenom hotellet med armen runt henne, tänkte jag...

Så jag gick ner, vi hälsade med kram hur naturligt som helst (alla som såg måste ha trott att hon var min date/flickvän), och sen hissen upp till rummet. Under tiden hann vi småprata lite, trevlig och väluppfostrad tjej som kan föra sig. Glad och perky.

När vi kommer upp till rummet ber jag henne på in på badrummet och byta om till outfiten med rött raffset, strumpbyxor och klackar som jag bett henne ta med sig, medan jag häller upp champagne åt oss. Badrumsdörren öppnas till slut, och hon går sexigt mot mig. Slank, vältränad modellkropp som hon uppenbarligen vet hur hon ska använda. "So, you like red?", säger hon för att bryta isen. Jag skrattar och svarar ja och vi börjar kyssas medan jag räcker henne glaset. Vi sätter oss ner på soffan, hon i mitt knä, medan vi pratar om sex och jag låter mina händer ta för sig av hennes kropp. Jag frågar om hennes bröst är äkta och hon svarar nej (lite förvånande, mest naturliga sillisar jag känt på). Jag knäpper upp hennes BH och kysser dem medan hon andas tungt. Jag knäpper upp mina byxor och hon fattar vinken... Hon suger mig entusiastiskt några minuter med perfekt ögonkontakt och deepthroating.

Till slut säger jag åt henne att jag vill komma in i henne och hon lägger sig på sängen. Jag tar av hennes trosor, hon är rakad och precis lagom tight, särar på hennes ben och knullar henne i missionären med ryggen upprätt. Clara ger mig väldigt bra respons, stönar, motjuckar, kysser och smeker mig när jag ibland lägger mig ner över henne och ökar tempot. Jag ser efter ett tag ut genom fönstret där solen håller på att gå ner och får en idé... jag vill knulla henne stående mot fönstret.

Så jag ber henne ställa sig på soffan med händerna mot glaset och mig bakom. Jag är mycket längre än hon så jag får böja ordentligt på benen för att komma in, men det gick. Riktigt mäktig upplevelse att stå där och ta henne med hela havet utbrett framför mig, med bara hennes kropp, havet och solen i mitt synfält. Jag tycker att eskorter ska kännas som en dröm (eller åtminstone en högkvalitativ porrfilm ) och den här stunden lyckades fan hit the mark. Jag tänder så mycket på det att jag är nära att komma för tidigt så vi går tillbaka till sängen och kör doggystyle. Jag knullar henne med rätt högt tempo och händerna på hennes höfter eller bröst en lite längre stund. Hon fortsätter stöna högt och går självmant ner i "ass up, face down"-positionen med ansiktet i kudden. Mot slutet flyttar jag fram händerna till ungefär vid hennes axlar och kör liggande bakifrån. Imtimt och skönt.

Hon försöker rida mig men vi lyckas inte riktigt få det skönt för mig. Jag föredrar när tjejen riktigt lyfter upp sina höfter och går ner hårt snarare än att jucka fram och tillbaka och det verkade inte vara Claras metod. Vid det här laget börjar jag bli ganska slut och efter en liten stunds missionären med hennes ben på min axel känner jag att det är dags att komma. Jag hade betalat extra för att komma i hennes mun så jag gränslar henne över brösten och hon tar in ollonet och börjar runka skaftet. När jag stönar lite högre för att visa att det är dags tar hon in den djupare och jag kommer med ollonet på hennes tunga. Tre sprut som hon tar emot utan att så mycket som ens bryta ögonkontakten.

Det har bara gått en av de två timmar jag betalat för vid det här laget och jag hade inte planerat en andra omgång. Jag får en idé om att ta en drink i baren och njuta av alla avundsjuka blickar jag skulle få från andra män , men det blir istället att vi dricker upp champagnen medan vi ligger och pratar om allt möjligt. Spanien, hennes dagjobb osv. Vi är fortfarande nakna så efter en liten stund reagerar kuken såklart på Claras närvaro... Så det blir en andra runda där vi skedar med mina armar runt henne och hon ser mig djupt i ögonen över axeln. En skön upplevelse som kändes lite mer personlig. Sedan blev det dags för henne att gå och jag följer henne ut och får en avskedskyss.

Sammantaget var detta den bästa eskortupplevelsen jag haft. Jag kan verkligen rekommendera de av som inte gjort det ännu att unna er en lite dyrare eskort. Visst, det blir ett antal tusenlappar mer och man får förmodligen nöja sig med ett lite kortare möte. Men upplevelsen är enligt min mening på en helt annan nivå.
__________________
Senast redigerad av FFredPalakon 2016-10-02 kl. 17:23.
Citera
2016-10-02, 18:34
  #2
Medlem
Audimans avatar
Precis som du säger, fantastiskt!
Citera
2016-10-02, 19:29
  #3
Medlem
Låter som en riktig Horfest!
Citera
2016-10-03, 21:09
  #4
Medlem
Fitta vad gött det lät!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback