Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-19, 22:04
  #2377
Medlem
karlsoons avatar
Tjejen har legat med fem invandrare och sen ångrat sig. Om ni tar och kollar systrarnas instagram så ner ni att dom uteslutande hänger med invandrare och hon är ansedd lössläpt så det är ingen fin och ordentlig tjej vi pratar om här.

Ung tjej super sig full och knullar invandrare mitt i natten-ångrar sig sedan.

Slöseri med samhällsresurser.
Citera
2016-10-19, 22:13
  #2378
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Om det nu har varit så frivilligt som vissa tycks tro här och att ord står emot ord, varför ljög då minst en av männen att han inte haft sexuellt umgänge med kvinnan trots att åtminstone en till bevisligen haft det?
Det här låter snurrigt, vad menar du? Vem ljög och hur vet du det?
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Sen verkar som nångra här ha svårt att förstå att ett nej är ett nej, kvinnan kan vara med hur länge som helst och vilja ha samlag och sen ångra sig och slutar de inte då är det våldtäkt, så säger lagen.
Visst finns det kvinnor som ljuger, men finns inget i detta fall som tyder på det.
Oavsett hur mycket hon, hennes syster, mor gillar utlänningar, är ju helt irrelevant det.
Torde väl då vara än mer konstigt om hon gillar utlänningar så mycket att hon skulle göra en falsk våldtäkts anmälan mot dem. Men de MGM tycks haft tur som haft en förundersökningsledare som kunde förhöra dem utan tolk, åklagaren tvingades släppa dem, ord mot ord, bra jobbat av dem .
Jag tycker lagen är bra på den punkten och ett nej är alltid ett nej. Lik förbannat så har falska anmälningar förekommit många gånger och inte fan har kvinnorna påstått att de var med på det då heller.

Jag ser inte heller några starka tecken på att det är en falsk anmälan i detta fall men ej heller bevis om motsatsen. Därför tycker jag inte man ska sitta och vara tvärsäker åt någotdera hållet med den information vi har tillgänglig publikt.
Citera
2016-10-19, 22:26
  #2379
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Tjejen har legat med fem invandrare och sen ångrat sig. Om ni tar och kollar systrarnas instagram så ner ni att dom uteslutande hänger med invandrare och hon är ansedd lössläpt så det är ingen fin och ordentlig tjej vi pratar om här.

Ung tjej super sig full och knullar invandrare mitt i natten-ångrar sig sedan.

Slöseri med samhällsresurser.

Ok varför ljög då minst en av dem att han inte han haft sex med henne om det nu var så frivilligt?
Är väl bara dumt det? Eller är han så dum att han inte fattar att man år 2016 kan utvisa DNA?

Och varför ångra sig om man är så lössläppt? Men kanske ville hon ha sex med en av männen men inte mer, är väl inget fel i det?
Men det blir ändå en våldtäkt om någon har samlag/sex med henne mot hennes vilja.
Hon gillade kanske invandrare så mycket, då hon verkar känna många och därför litade hon på att dessa var goda med, dumt och enfaldigt förstås men inte fel.
Citera
2016-10-19, 22:38
  #2380
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Det här låter snurrigt, vad menar du? Vem ljög och hur vet du det?
Jag tycker lagen är bra på den punkten och ett nej är alltid ett nej. Lik förbannat så har falska anmälningar förekommit många gånger och inte fan har kvinnorna påstått att de var med på det då heller.

Jag ser inte heller några starka tecken på att det är en falsk anmälan i detta fall men ej heller bevis om motsatsen. Därför tycker jag inte man ska sitta och vara tvärsäker åt någotdera hållet med den information vi har tillgänglig publikt.

Enligt fakta så har endast en man av de fem erkänt att han haft sex med kvinnan, trots att det funnits spår från minst en man till. Du får gärna komma med bevis att jag har fel?

Det där med falska anmälningar av våldtäkt har jag erfarenhet av. Träffade på en konstig människa för rätt så länge sedan som höll på med sånt, flera gånger. Men hon åkte dit så det rykte, det var väldigt synd om de oskyldiga killarna.
Citera
2016-10-19, 22:44
  #2381
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Om det nu har varit så frivilligt som vissa tycks tro här och att ord står emot ord, varför ljög då minst en av männen att han inte haft sexuellt umgänge med kvinnan trots att åtminstone en till bevisligen haft det?
Jag ställer mig frågade till att du skriver "bevisligen". Jag tror inte att åklagaren har formulerat sig så. Men om så är fallet så kan verkligen undra varför den mannen inte greps om bevis fanns på att han haft sexuellt umgänge med kvinnan, om hon pekat ut honom som GM och om han nekat till det sexuella umgänget.
Citera
2016-10-19, 22:53
  #2382
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Jag ställer mig frågade till att du skriver "bevisligen". Jag tror inte att åklagaren har formulerat sig så. Men om så är fallet så kan verkligen undra varför den mannen inte greps om bevis fanns på att han haft sexuellt umgänge med kvinnan, om hon pekat ut honom som GM och om han nekat till det sexuella umgänget.
Åklagaren kanske trodde att kvinnan ville ha sex med fler än en man?
Eller att det åtminstone inte kunde bevisas att det var våldtäkt?
Det var ju ord emot ord enligt åklagarens förklaring till att dem släpptes.
Citera
2016-10-19, 23:04
  #2383
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Åklagaren kanske trodde att kvinnan ville ha sex med fler än en man?
Eller att det åtminstone inte kunde bevisas att det var våldtäkt?
Det var ju ord emot ord enligt åklagarens förklaring till att dem släpptes.

Vi får väl se hur det går.

Inget är säkert i denna härva. Vad jag vet är att det är mycket otroligt för den här kvinnan att falskanmäla.

Sen hade vi många tuffa pojkar och flickor på forumet här. Vi kan ordna träff. Jag representerar den rullstolsbundna kvinnan så kör ni asylsökarna... inga problem. Haha, ni tror jag bangar. PM.
__________________
Senast redigerad av FetManDansar 2016-10-19 kl. 23:09.
Citera
2016-10-19, 23:08
  #2384
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Har de hittat spår från mer än en man, borde väl någon av dem ljuga eller har du någon annan förklaring?

Jag har ingen information om att eventuella spår skulle ha hunnit analyseras och kopplas någon/några MGM till innan alla MGM släpptes. Jag har ingen aning om hur lång tid DNA-analyser tar men här har det snackas om flera veckor.
Citera
2016-10-19, 23:20
  #2385
Medlem
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Enligt fakta så har endast en man av de fem erkänt att han haft sex med kvinnan, trots att det funnits spår från minst en man till. Du får gärna komma med bevis att jag har fel?

Det där med falska anmälningar av våldtäkt har jag erfarenhet av. Träffade på en konstig människa för rätt så länge sedan som höll på med sånt, flera gånger. Men hon åkte dit så det rykte, det var väldigt synd om de oskyldiga killarna.
Det finns ju det där gamla fallet för 5-6 år sedan som även blev ett predikat och ett pilotfall i svensk rättsväsende som även resulterade i att domstolarna blev mycket hårdare i sin bedömning av bevisbördan angående våldtäkts mål. Förr kunde folk åka i fängelse enbart på en muntlig anmälan utan någon som helst sjukhusdokumentation.

Det var en dotter som anmälde sin egen far för våldtäkt och han blev dömd till fängelse tror det var 6 år och han var osynlig till att begått våldtäkten när han suttit inne i 2-3 år så helt plötsligt ångrar sig dottern och erkänner att det var en falsk anmälan och han blev frikänd samt tilldömdes ett stort skadestånd ett par miljoner för den tiden han satt inne.
Citera
2016-10-19, 23:20
  #2386
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Enligt fakta så har endast en man av de fem erkänt att han haft sex med kvinnan, trots att det funnits spår från minst en man till. Du får gärna komma med bevis att jag har fel? [...]
Du skrev ju "... varför ljög då minst en av männen att han inte haft sexuellt umgänge med kvinnan trots att åtminstone en till bevisligen haft det?"

Det tycker jag är otydligt skrivet men det kan vara för att jag inte kommer ihåg allt som skrivits i ärendet. En kille har väl erkänt sexuellt umgänge med tjejen, finns det spår från en till fast denne nekar att ens ha haft något sexuellt umgänge med henne? Det låter lite graverande för den killen i så fall ja.
Citera
2016-10-19, 23:32
  #2387
Medlem
PTHJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Enligt fakta så har endast en man av de fem erkänt att han haft sex med kvinnan, trots att det funnits spår från minst en man till. Du får gärna komma med bevis att jag har fel?

Det kan ju vara någon som suttit och tittat på och runkat själv utan fysisk kontakt med kvinnan, vad som hände med satsen kan man spekulera om.
Citera
2016-10-19, 23:35
  #2388
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PTHJ
Det kan ju vara någon som suttit och tittat på och runkat själv utan fysisk kontakt med kvinnan, vad som hände med satsen kan man spekulera om.

Det är ju sant men har någon av dem erkänt att något sådant inträffat?
Eller så har det kanske inte kommit fram än?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback