Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-08, 19:33
  #145
Medlem
5-0, detta ser ut att gå riktigt fort.
2016-10-08, 19:40
  #146
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatableAcrobat
5-0, detta ser ut att gå riktigt fort.
Japp Ronnie krossar Robertson. Kan bli en fin final då Trump spelade bländande vissa perioder.


Väldigt vad Flashback fortfarande är segt, vilket man inte kan säga om denna matchen.
2016-10-08, 19:42
  #147
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettachi
Japp Ronnie krossar Robertson. Kan bli en fin final då Trump spelade bländande vissa perioder.


Väldigt vad Flashback fortfarande är segt, vilket man inte kan säga om denna matchen.

Härlig uppvisning av Ronnie när han fullkomligt blåste Robertson av banan.
2016-10-08, 19:42
  #148
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pettachi
Japp Ronnie krossar Robertson. Kan bli en fin final då Trump spelade bländande vissa perioder.


Väldigt vad Flashback fortfarande är segt, vilket man inte kan säga om denna matchen.
Det är till och från med Flashback, i perioder funkar det prickfritt men så börjar det att krångla igen.

Ja, det bör bli en bra final.
2016-10-08, 19:45
  #149
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Härlig uppvisning av Ronnie när han fullkomligt blåste Robertson av banan.
Japp detta bådar gott.
Lämnar Flashback nu, får adhd när det är så jävla segt.
Hörs till finalen, hoppas det är snabbare här då.
Heja Rocket.
2016-10-09, 11:31
  #150
Medlem
Ronnie O'Sullivan mot Judd Trump (BO17)

Trump lär väl inte vara någon match för Ronnie med tanke på Ron's form (hoppas jag )
Det blir en bra final i vilket fall som helst.
2016-10-10, 10:58
  #151
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sexmaestro138
Ronnie O'Sullivan mot Judd Trump (BO17)

Trump lär väl inte vara någon match för Ronnie med tanke på Ron's form (hoppas jag )
Det blir en bra final i vilket fall som helst.
Hade mina misstankar att Ronnie skulle få problem mot Trump. Började bra för Ronnie och vid avbrottet trodde jag endå på O'Sullivan. Trump var väl endå den enda tillsammans med Ronnie som höll hög kvalité hela turnering, dock var Trump ett strå vassare.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback