Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-12-12, 21:23
  #13
Medlem
memorexoneces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lito
Jag undrar vad ni kör med caps, och vilka är bra? Bra å veta

Lite onödig fråga tycker jag..
Lägg vantarna på lite olika caps och testa dem. Du kommer troligen rätt snabbt fram till några favoriter och andra som du aldrig mer kommer att använda, om du själv får välja.
Om du ska köpa...
Fats är feta. Softs brukar vara ungefär medium. Skinnys är tunna.
Ta någa av varje eller alla tyska levelcapsen om du har passande burkar.
Citera
2005-12-14, 16:13
  #14
Medlem
huliganens avatar
porren tog min oskuld

Nyc fat = fyll
Ms = Lines
Pink fat = Tags
level 5 caps = på Gold kråmen när man bombar!!!
Citera
2005-12-14, 17:17
  #15
Medlem
xceLs avatar
pinky
ny fat
ibland även greysoft, dock vädligt sällan
Citera
2005-12-14, 17:50
  #16
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Köp caps och testa dig fram.
Jag gillar Svarta skinnys på Belton Molotow till lines, men det beror ju helt på vad jag ska lägga..
Ny Fatcaps får jag alltid ont i fingrarna av :/.
Citera
2005-12-14, 22:29
  #17
Medlem
Är väl endå inte "whoa-toy" tråd helt igenom. Dom som inte vet ett skvatt borde väl få fråga endå, dock borde vi klaga mer på dom som inte skriver trådarna som väcker intresse för eliten eller vad ni som inte är "whoa-toys" kallar er. :P Men om man inte har en blekaste aning om saker o ting borde man ju fråga ?

Själv kör jag ofta med pinky fat till ifyllnad och vissa outlines, sen gold lvl2 eller montana outline till highlights o sånt.
Citera
2005-12-14, 22:38
  #18
Medlem
Förstår iofs varför du frågar om du bor på landet och inte har några graffpolare. http://www.highlights.nu/highlights/shop/shop_faq.asp I highlights faq står det om lite om caps.
Citera
2005-12-15, 01:02
  #19
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Outlines med Pinky-fat funkar om man vill ha det tjockt och fint.
Jag gillar att göra outlines på throw-ups med fatcaps, då är det ändå inte så noga!
Citera
2005-12-15, 10:29
  #20
Medlem
cerns avatar
tessta dig fram,själv diggar jag grey soft
Citera
2005-12-16, 16:54
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devasomfan
Förstår iofs varför du frågar om du bor på landet och inte har några graffpolare. http://www.highlights.nu/highlights/shop/shop_faq.asp I highlights faq står det om lite om caps.

Bor lite i en "ministad". Finns några graffare här och dom känner jag också. Jag bara undrade vilka ni körde med och så.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback