Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-09-29, 17:38
  #1
Medlem
http://www.maltatoday.com.mt/sports/...y#.V-uhHpOLTdQ

Jerry var med och anordnade boxningsgalan på Malta, stack med pengarna från biljettförsäljningen. Polisanmäld på Malta.
Citera
2016-09-29, 17:59
  #2
Medlem
TantTrists avatar
Ok, han verkar själv inte särskilt oroad.....

28/9-16
"Självklart finns det alltid minst 2 sidor på ett mynt. Vill tacka alla vänner som känner mig för den jag är. Och allt stöd. Några har valt att gå fel väg o h sprida falska rykten. Jag väljer låta karma och lagen och advokater sköta allt från nu😎Jag vet vem jag är och vad jag gjort och framför allt inte gjort... Sanningen kommer alltid fram...💚💙✊👊There is allways 2 sides to a story. Soon the hole story comes out. I know the truth thats what counts. Soon all will know what happend... Love and thanks for the many inbox supports. Love you all."

https://www.facebook.com/jerry.salo.92
Citera
2016-09-29, 18:03
  #3
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantTrist
Ok, han verkar själv inte särskilt oroad.....

28/9-16
"Självklart finns det alltid minst 2 sidor på ett mynt. Vill tacka alla vänner som känner mig för den jag är. Och allt stöd. Några har valt att gå fel väg o h sprida falska rykten. Jag väljer låta karma och lagen och advokater sköta allt från nu😎Jag vet vem jag är och vad jag gjort och framför allt inte gjort... Sanningen kommer alltid fram...💚💙✊👊There is allways 2 sides to a story. Soon the hole story comes out. I know the truth thats what counts. Soon all will know what happend... Love and thanks for the many inbox supports. Love you all."

https://www.facebook.com/jerry.salo.92

Uttrycker man sig så vid brottsmisstanke så är man förmodligen kriminell. Bär karln några ordstäv tatuerade på kroppen?
Citera
2016-09-30, 00:10
  #4
Medlem
Slitet-Golvs avatar
File [[ controllers/sports.controller.php (maltatoday\controllers\sports_controller) ]] does not exist



Fel länk?
Citera
2016-09-30, 06:32
  #5
Medlem
username
Medlem
#51401
Inlägg: 3
Du har en grym chans att gå med i vårat team, kommer bli riktigt stort nästa år i Access Marketing. Vi ger ett färdigt koncept som är grymt framgångsrikt. Vi expanderar till Tyskland o Norden under nästa år.
Söker nyckel personer som vi starta eget på sin egen ort med all backning från oss med utbildningar, hemsida, produkter av topp kvalitet.
Möjligheterna är obegränsade. Vi har säljare som säljer för 10 miljoner per år som undervisar och coachar alla som går med.
För mer info maila ditt namn telefonnr, och ort.

Mvh Jerry Vähäsalo
Strarwalker Marketing.
info@mcdesign.se

BigShot-Jerry skriven hos mamzen i norsborg

vad vet vi om honom?
Citera
2016-10-05, 01:48
  #6
Medlem
Från Lexbase på den härliga Jerry Salo:

"Jerry Vähäsalo ska nu dömas för hemfridsbrott, ofredande, ett fall av olaga hot och
olovligt brukande. Han förekommer sedan tidigare under 21 avsnitt i
belastningsregistret avseende blandad brottslighet."

Tyvärr så finns det endast en dom synlig på Lexbase;

Datum domslut:
2014-04-17

Begångna brott
1. Olaga hot 4 kap 5 § 1 st brottsbalken
2. Hemfridsbrott 4 kap 6 § 1 st brottsbalken
3. Ofredande 4 kap 7 § brottsbalken
4. Olovligt brukande 10 kap 7 § 1 st brottsbalken

Skadestånd
1. Jerry Vähäsalo ska utge skadestånd till Mona Eriksson med 5 000 kr jämte ränta på
beloppet enligt 6 § räntelagen (1975:635) från den 10 maj 2012 till dess betalning
sker.
2. Jerry Vähäsalo ska utge skadestånd till Daniel Ekendahl med 5 000 kr jämte ränta
på beloppet enligt 6 § räntelagen (1975:635) från den 10 maj 2012 till dess
betalning sker.



Den gode Jerry blev dömd för att ha klampat in i Mona och Daniels hem, och krävt att få någon träningsmaskin dom hade Inte nog med det så var CP-Jerry skyldig Mona pengar vid tillfället, enligt domen. Jerry Salo låter som ett riktigt stolpskott.


Vad vet vi mer om Jerry Salo? Varför bor Jerry Salo hos sin mor?

https://www.linkedin.com/in/jerry-salo-544ab354

Enligt hans Linkedin bedriver Jerry Salo någon slags musikverksamhet, vad vet vi om det?
Han är dessutom "VD" på www.swedbet.se - som ser riktigt jävla luffig ut.


Människor som Jerry Salo borde tvångssteriliseras. Varför skall sånt här pack ha en chans att föröka sig?
Citera
2016-10-05, 09:36
  #7
Medlem
Jerry verkar vara en SnackBalle som INTE HAR EN ENDA JÄVLA KRONA
förutom de pengar han kommer åt genom brott - han ser ju WT ut
Citera
2016-10-06, 02:19
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deski
Jerry verkar vara en SnackBalle som INTE HAR EN ENDA JÄVLA KRONA
förutom de pengar han kommer åt genom brott - han ser ju WT ut

Håller med helt och hållet.

Jerry Salo verkar onekligen vara definitionen på mycket snack och lite verkstad - förutom när han snor då.

Vad vet vi mer om Jerry Salo / Jerry Vähäsalo?

Så här skrev han på Fejjan den 30/9/2016:

Jerry Salo: "Tack mannen. Alla som känner mig vet sanningen. Kommer en ny artikel på måndag i samma tidninh😎Det händer för lite på Malta 😎så dom vill ha saker och skriva om... Tack för ditt stöd."


Måndag bör då ha varit 3/10/2016. Ingen artikel ännu. Vad händer Jerry Salo?
Citera
2016-11-04, 18:37
  #9
Medlem
http://www.maltatoday.com.mt/comment...t#.WBzEDzJiS8U

Om du kollar upp Scott så ser du en narkotika smugglare som haft fotboja i 6 år, som folk försökt mörda och som åkt dit för kokain . Samt att han var avstängd från boxning. Och alla hans galor har det försvunnit pengar ifrån och folk har ej fått betalt (detta är bekräftat från folk som blivit lurade och boxningsförbundet.)Så man kanske ska ta reda på mera fakta innan man dömmer nån=)
Jag känner inte denna Jerry, men har hört flera kända och framgångsrika människor som gillar honom, och han har hjälpt flera företag med stora sponsor avtal. Så man kanske ska vara lite objektiv=)
Jag tror alltid att det finns minst 2 sidor, och denna Scott verkar ju ingen gilla och har lurat många många på Malta och i UK enligt mina kontakter.
Och om han ville ha tillbaka sina träningsmaskiner som kostat 150 000kr så förstår jag att han gått in hos dom som stulit dom=) Har läst hela dom och förundersökningen =)
Bara min åsikt... Som Poker spelare...
Citera
2016-11-04, 18:40
  #10
Medlem
http://www.maltatoday.com.mt/comment...t#.WBzEDzJiS8U
Citera
2016-11-04, 18:44
  #11
Medlem
http://www.maltatoday.com.mt/comment...t#.WBzEDzJiS8U

Bra ibland att ta reda på mera fakta innan man dömmer folk=) I alfafall om man har ett liv utöver sitta och skvallra på internet=) Kolla upp denna Scott oxå, dömd för narkotika smuggling och har alltid stulit pengar från sina galor, avstängd från boxning pga doping misstanke, åkt fast för kokain, hotat boxningsförbundet kille mm mm så jag tror nog hellre på den där Jerry=)
Citera
2018-01-16, 02:10
  #12
Medlem
Kommer snart mer info om den misslyckade Jerry Salo. Har en källa som ska delge massor av information

Ni andra, har ni hört nåt nytt om luffarN?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback