Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-29, 11:25
  #1
Medlem
JanneMotpoohls avatar
Stackars Johanna. En av många batikhäxor som ratar den hemske vite mannen till förmån för en importerad viril negerhane för att kunna reproducera sig. I detta fall en "niggerian", som genom Miggans trilskande inte fått klartecken till livstids försörjning i Sverige utan arbetsplikt trots att parets idoga fjässande redan producerat en liten krullhårig bastard:

http://www.tv4.se/nyheterna/klipp/l%...landet-3544612

Förseningen tycks bero dels på att antalet kärleksimporter ökat kraftigt, dels på den enorma flyktingvågen under förra året.

Någon som har mer insyn i detta tragiska fall, finns t.ex. någon ”hake” (tveksamheter i negerns vandel el. dyl.) för Miggans dröjsmål?
Borde Migrationsverket åläggas att ge förtur åt handläggning av negerimporter och bortprioritera de försmådda svenska äckelgubbarnas import av unga thaibrudar?
Citera
2016-09-29, 11:32
  #2
Medlem
Du måste ju vara skadad med tanke på vilka åsikter du ger uttryck för. Är helt övertygad om att denne man kommer bidra mer till samhället än vad du och dina eventuella avkommor kommer göra.

OnT: om kärleksinvandring används för att ge medborgarskap åt folk som egentligen saknar asylrätt utan att de har för avsikt att faktiskt leva ihop, är det ett problem. Med tanke på att de skaffat barn antar jag att de har för avsikt att leva ihop och menar således att det är tråkigt att denne man tvingas vara en hemmavarande parasit eftersom han inte har arbetstillstånd, i väntan på utfall.
Citera
2016-09-29, 11:39
  #3
Avstängd
Sjalvmordstankars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p3trus
Du måste ju vara skadad med tanke på vilka åsikter du ger uttryck för. Är helt övertygad om att denne man kommer bidra mer till samhället än vad du och dina eventuella avkommor kommer göra.

OnT: om kärleksinvandring används för att ge medborgarskap åt folk som egentligen saknar asylrätt utan att de har för avsikt att faktiskt leva ihop, är det ett problem. Med tanke på att de skaffat barn antar jag att de har för avsikt att leva ihop och menar således att det är tråkigt att denne man tvingas vara en hemmavarande parasit eftersom han inte har arbetstillstånd, i väntan på utfall.
Nej det är väl snarare så att afrikanen har gjort henne gravid för att de ökar hans chanser att få uppehållstillstånd. 70 % av alla äktenskap mellan en svensk kvinna och en afrikan har slutat med skilsmässa inom 5 år. Det är även ganska skrämmande att svenska kvinnor har rätten att bete sig så här, de säljer ju ut Sverige så fruktansvärt billigt. Vi har inte råd att ta hand om alla dessa afrikaner, araber, jugoslaver, latinamerikaner, asiater osv som svenska kvinnor släpar hit. Svenska män måste omvärdera sin kvinnosyn, framförallt på den svenska kvinnan, innan det är för sent. Får det här fortsätta mycket längre är samhället verkligen bortom all rädning.
Citera
2016-09-29, 11:49
  #4
Medlem
JanneMotpoohls avatar
Nja, om 30 års idogt arbete och skattebetalande är att inte bidra så...men visst har jag kostat en del i utbildning. Själv då?

Och apropå skada; min oro över denna form av kärleksimport är tyvärr motiverad mer av den skada många av dessa afrikanska kärleksimporter åsamkar sina partners och andra etniska svenskar när kärleken tynat bort. Finns flera exempel i trådar här på Flashback och den jag direkt tänker på när nigeriansk kärleksimport är på dagordningen är denna:

(FB) Uppsala 26/5-14: mord på Minnie Nováky

Tänk om Miggan nekat där! Så visst är det av intresse vilken bakgrund och vandel dessa raketforskare har.
Citera
2016-09-29, 11:57
  #5
Medlem
Tyvärr så tycker jag att dom borde följt systemet som det är uppbyggt.. dvs att han borde ansökt från Nigeria fattar inte varför dom gråter ut i media när dom inte följt protokoll. absurt att ALLT ska handla om känslopolitik nu..
Citera
2016-09-29, 12:09
  #6
Medlem
sylvia.borins avatar
Man kan inte först rösta för att vi ska släppa in 163 000 orcher från Mellanöstern och sedan bli förvånad över att personalen på Migrationsverket är överbelastad och att väntetiderna är flera år långa. Samma sak är det med bostadsbristen, lärarbristen, vårdköer etc. Jag tycker gott att folk kan skylla sig själva! Varsågoda - nu får ni det ni röstat för!

När det gäller paret i nyhetsinslaget har jag ingen aning om huruvida de älskar varandra eller ej, dock har jag sett exempel i min umgängeskrets på hur svenska kvinnor inbillar sig att deras afrikanske man älskar dem trots att han bara är ute efter medborgarskap. Även i de fall där det inte är på det viset, så tröttnar han ändå efter ett tag. Kvar står den svenska kvinnan ensam med barnen.
Citera
2016-09-29, 12:12
  #7
Medlem
Anarkhoss avatar
Vad fan är felet på svenska kvinnor? Orkar inte mer!

Om det nu inte duger med svenska män, så stick till Afrika då för helvete!

Är man nu såpass förtjust i det primitiva djungelfolket, då borde man väl själv bygga sig en koja i djungeln eller? Dra inte hit fanskapet bara så man kan förstöra för oss svenska män ännu mer!
__________________
Senast redigerad av Anarkhos 2016-09-29 kl. 12:15.
Citera
2016-09-29, 12:46
  #8
Medlem
pampussas avatar
Her skaper jo Johanna et problem som ikke eksisterer! Hun kan ta ungen med seg å reise til Nigeria. Hvorfor skal de absolutt bo i Sverige?
Negeren vil i tillegg ta sin kultur med opp til oss i Nord-Europa, han sier: der hvor jeg kommer fra tar mannen seg av sin familie. Om han vil ha det sånn er det best for alle parter at de blir i Nigeria.
Citera
2016-09-29, 12:47
  #9
Medlem
Kan dom inte flytta hem till honom istället?
Citera
2016-09-29, 12:52
  #10
Medlem
Förstår att många blir upprörda över konkuransen. De kanske behöver bidrag😆 sådana som merparten av skribenterna här lever på. Fråga er själva varför vissa kvinnor väljer dem före er? Tror merparten av flyktingar bidrar mer än alla samhällsparasiter här som bara har tid att klaga o leta feö på allt. Patetiska parasitet
.
Citera
2016-09-29, 12:57
  #11
Medlem
Iradeorums avatar
Negermadrassen Johanna borde utvisas till aphanens hemland tillsammans med sin hybridavkomma. Det är rimligt att hon tvingas ta följden av sitt val och bo i en bajshydda istället för i bekväma bostäder som vita män byggt. Hon har valt bort sina vita rasfränder vid val av partner och borde därför inte tillåtas åtnjuta de förmåner som dessa erbjuder.
Citera
2016-09-29, 13:11
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjalvmordstankar
Nej det är väl snarare så att afrikanen har gjort henne gravid för att de ökar hans chanser att få uppehållstillstånd. 70 % av alla äktenskap mellan en svensk kvinna och en afrikan har slutat med skilsmässa inom 5 år. Det är även ganska skrämmande att svenska kvinnor har rätten att bete sig så här, de säljer ju ut Sverige så fruktansvärt billigt. Vi har inte råd att ta hand om alla dessa afrikaner, araber, jugoslaver, latinamerikaner, asiater osv som svenska kvinnor släpar hit.
(Känner inte till nån hitsläpad asiat, så just dom har jag ingen kännedom om.)

Jo, man tog ju för givet att dessa kvinnor nån stans förbinder sig att stå för den importerades försörjning om dom inte klarar det själva.
Sen, vid skilsmässan, skulle man ju också anta att hälften av hennes tillgångar tillfaller honom så att han inte kan leva på bidrag.
Tydligen blir det inte så eftersom hon kan kvitta bort sånt mot studielån, faktiskt har varit smart nog att skriva äktenskapsord osv.

Så då hamnar han i vårt knä med det avlade barnet i pant.
Han har tydligen rätt till rättegångshjälp att få delad vårdnad, hur mycket fängelsekund han än är.
Skälet att han vill ha delad vårdnad är att han då får rätt till lägenhet, bidrag och halva barnbidraget.
Själv bidrar han aldrig med ett jota, förutom vackra tomma ord.

Jag har läst bara lite, är inte insatt, om hur svenska män missgynnas i vårdnadstvister.
Importerade män förefaller verkligen inte missgynnas.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback