Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-03-10, 20:00
  #13
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Har sett tre avsnitt nu. En smått bisarr serie måste jag säga, men jag gillar den. Avsnittet med hunden var intressant. Det är verkligen ingen serie man asgarvar åt men på det stora hela är den lite småmysig.

Precis den typen av humor jag gillar.
Citera
2019-03-10, 20:30
  #14
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Trean är inte lika bra. Handlar mindre och mindre om "The guy". Blir det en säsong till så får serien rycka upp sig.
Jaha, jag tycker den är kanonbra. Det blev lite tjatigt när han bara jonnade runt och krängde röka i varje avsnitt, inte alls dåligt men lite 'same-same'..typ.
Själv gillar jag att såna här serier som liksom bara visar alldagliga företeelser med 'vanligt' folk.
Också förundras över hur produktionen kan vara så bra när olika storyns är just så alldagliga, sånt ser man aldrig i Sverige tycker jag, blir så 'tillgjort'..
En annan serie jag starkt rekommenderar är SMILF https://www.imdb.com/title/tt6274614/?ref_=nv_sr_1, förvisso utan droger så mycket men just det där 'vanlig dag i citylife', denna lite norr o NYC, Boston. Jag har länge velat starta en tråd om denna, men det är aldrig (nästan) någon som verkar kolla på den här typen av shower.
Citera
2019-03-10, 21:30
  #15
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Jaha, jag tycker den är kanonbra. Det blev lite tjatigt när han bara jonnade runt och krängde röka i varje avsnitt, inte alls dåligt men lite 'same-same'..typ.
Själv gillar jag att såna här serier som liksom bara visar alldagliga företeelser med 'vanligt' folk.
Också förundras över hur produktionen kan vara så bra när olika storyns är just så alldagliga, sånt ser man aldrig i Sverige tycker jag, blir så 'tillgjort'..
En annan serie jag starkt rekommenderar är SMILF https://www.imdb.com/title/tt6274614/?ref_=nv_sr_1, förvisso utan droger så mycket men just det där 'vanlig dag i citylife', denna lite norr o NYC, Boston. Jag har länge velat starta en tråd om denna, men det är aldrig (nästan) någon som verkar kolla på den här typen av shower.

Absolut, det är storheten med serien men tycker bara att det har blivit alltför lite med the guy. Säsong 1 och 2 var betydligt bättre i mitt tycke. Har inte sett SMILF men kan tänka mig ge serien en chans. Har en del kompisar som gillar SMILF.
Citera
2020-02-07, 07:00
  #16
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Nu kör 4.e säsongen om den cyklande dope-slingaren igång igen.

Eller temat på Eng:
Citat:
Comedy about a New York cannabis dealer who slips in and out of the lives of his clients
.
Citera
2020-02-08, 10:45
  #17
Medlem
Fred Friendlys avatar
Svag start. Besviken, rentav. Förra säsongen var det riktigt bra nivå på rakt igenom.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback