Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2016-10-02, 13:16
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Varför försöker du dig på att göra någon slags profil på vem jag är? Dessutom är den felaktig.
Jag som trodde tråden skulle handla om en polis som krockat med en refug.
Försöker inte göra någon profil men det kan ju vara så att om man har korkade argument när man citerar någon så får man korkade argument tillbaka., något som du kanske ska tänka på.

Om du tror att tråden ska handla om en polis som krockat med en refug så är du fel ute det är nog i någon annan tråd som handlar om just det som du ska skriva i då det inte är någon polis som har krockat med en refug i denna tråd.
Citera
2017-01-25, 23:06
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Skärp till dig själv. JAG har inte skrivit ett ord att försvåra omkörning utan bara skrivit att jag inte skulle underlätta den och gå ut på exempelvis en vägren. Det har jag ingen som helst skyldighet till enligt gällande lag. Det är tom förbjudet. För jag misstänker stark att den där blåljusdravlet poliskärringen ylar om är en ren efterkonstruktion. Ingen hindrar en korrekt utryckning med blåljus. Ingen hindrar en polis. Jag tror helt på grabbens nekande. Och det erkännande de tryckt fram har tillkommit efter mer eller mindre desperation från hans sida. Detta är helt klart en efterkonstruktion från en pressad poliskärring som vet att hon skitit i det blå skåpet. Anfall är det bästa försvaret helt enkelt. OCH jag har varit vittne till en nästan exakt likadan händelse.

Och du lägg ner ditt jävla mästrande.

Får använda väggrenen för att underlätta för andra så länge väggrenen inte är heldragen. Nu är det frågan om ett fordon med utryckningsljus t.om och skulle vilja påstå att du får bryta mot rätt många regler om du vill för att förlätta för den så länge du inte försätta någon i fara. Kallas för gott omdömme. Och om du inte tror på det polisen sa i artikeln spelar ingen roll då tråden och samtalet är baserat på det.
Citera
2017-01-25, 23:13
  #87
Avstängd
Superkrafts avatar
Det finns tyvärr alltför många som ser poliser som onda idag.

Jag tycker i alla fall inte att orättvisa bör främjas i samhället...
Citera
2017-01-26, 01:39
  #88
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superkraft
Det finns tyvärr alltför många som ser poliser som onda idag.

Jag tycker i alla fall inte att orättvisa bör främjas i samhället...

I detta fallet är inte polisen problemet. Är samma kille som även sitter häktad för grov kvinnofridskränkning.

http://www.hd.se/2017-01-25/angelhol...?utm_source=fb

Citat:
Kvinnan har bland annat berättat att hon fått urin hällt i sitt ansikte, fått en pulversläckare tömd över sig, och blivit bränd med hårspray. Kvinnan ska ha också ha blivit inlåst i sonens rum och fått en kolsyrepistol intryckt i munnen.
Vid något tillfälle har hon även utsatts för stryptag som var så kraftigt att hon svimmade av, fått huvudet nertryckt i ett vattenfyllt badkar samt biten på händerna och kroppen.
Kvinnan har också berättat att hon i april förra året blev utkörd till Lindab arena där mannen slet av henne kläderna på överkroppen och tvingade henne att stå utomhus och frysa.
Den sista händelsen inträffade den 10 december i fjor. Enligt kvinnan blev hon då återigen utsatt för strypgrepp. Mannen ska sedan ha dragit ut henne i håret sparkat henne samt piskat henne med ett läderskärp över ryggen. Misshandeln avslutades med att hon fick en kabellist intryckt i munnen.

Finns en tråd i ämnet. (FB) Ängelholm, grov kvinnofridskränkning
Citera
2017-01-26, 07:40
  #89
Avstängd
thaimans avatar
En helt otrolig tråd.
Om någon vill om, släpp förbi, jävligt enkelt.
Se till att köra DIN bil, och tro inte att du kan köra alla andras samtidigt.
Vi är alla olika, det finns dom som KAN köra, och en helvetes massa " miffon" som TROR att dom kan det.
Efter mer än 500.000 mil i trafiken anser jag att jag vet vad jag pratar om.

Polis eller inte, vad vinner man på att trängas?
Citera
2017-01-31, 18:57
  #90
Medlem
Ma**ias Bör**sson är stjärnan som tryckte en polisbil, allting finns att läsa på det fina intranätet om man vill, även domen från tingsrätten ang polisbilen.
Samma kille sitter nu häktad för grov kvinnofridskränkning. Inte så bright den killen...
Citera
2021-07-04, 17:19
  #91
Medlem
Har m*ttias angett något motiv till varför han blockerade polisbilens framfart?
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback