Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-10-23, 19:07
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Varför ens krångla till det så. Man är programmerare när man håller på med programmering, svårare än så behöver det inte vara.

Definiera 'håller på med'. Är en person som bakar, bagare och hur ofta måste personen baka för att få titeln enligt din mening? Är de etiskt att titulera sig som fiskare för att man fiskar ett par gånger?
Citera
2016-10-23, 19:21
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nerxi
Definiera 'håller på med'. Är en person som bakar, bagare och hur ofta måste personen baka för att få titeln enligt din mening? Är de etiskt att titulera sig som fiskare för att man fiskar ett par gånger?

Jag tror dom flesta som programmerar vet vem som är programmerare och vem som inte är det. Det är som vem som är svensk. Alla fattar egentligen
Citera
2016-10-23, 19:24
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Jag tror dom flesta som programmerar vet vem som är programmerare och vem som inte är det. Det är som vem som är svensk. Alla fattar egentligen

Så ditt svar på frågan 'när kan man kalla sig för programmerare' är 'när man är en programmerare'?
Citera
2016-10-23, 19:39
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nerxi
Så ditt svar på frågan 'när kan man kalla sig för programmerare' är 'när man är en programmerare'?

Du fattar mycket väl vad jag menar
Citera
2016-10-23, 20:26
  #17
Medlem
enowens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nerxi
Så ditt svar på frågan 'när kan man kalla sig för programmerare' är 'när man är en programmerare'?

Ironiskt nog så kan den killen inte vara en programmerare med den logiken Det är vi iaf överens om.
Citera
2017-01-06, 10:50
  #18
Medlem
elbels avatar
Sitter ni och slösurfar?

Jag ska sluta och börja lära mig mer kod, för detta krävs disciplin har jag märkt

Hur tänker ni som slösurfar, varför tittar ni inte på typ en youtube tutorial och lär er nåt vettigt?

Vad ska man lära sig på det sättet som gör att man sticker ut på cv?
__________________
Senast redigerad av elbel 2017-01-06 kl. 10:55.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback