Citat:

Ursprungligen postat av 
55dollar

Herregud vad folk har ett trängande behov att förlöjliga vid diskussion. 
Jag har samma insyn som du i detta. Jag hänvisar inte till någon konstapel, jag hänvisar till det media skriver. Nej jag sitter inte på "kunskap" och nej jag har inte fup:en och nej jag har självklart inte hela förloppet klart för mig. 
Det är bara så jävla löjligt att ni vägrar acceptera att våra egna svenska män också misshandlar oprovocerat. Att det då ska tramsas om att de kanske inte är precis 30 och offren kanske är äldre än 15. Tidningarna ljuger, polisen är PK och allt annat är skvaller, bara för att kunna distansera sig från händelsen och oviljan att identifiera sig med en grupp där vissa uppför sig som svin. 
Vi skippar hela fixeringen vid åldern. Det är 2 människor som misstänks ha misshandlat 2 andra, ingen kan säga att det är ok.

Var har jag förnekat att svenska män misshandlar? Att ett trängande behov uppstår kan du nog snarare finna orsaken till i dina inlägg men ge mig ett (1) exempel på att jag förnekat att svenska män misshandlar eller påstått att det är ok?
Du är så ivrig att beskylla alla som inte omfamnar dina uttalanden som rasister att du gör dig själv löjlig, du behöver ingen hjälp med det.