Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-27, 08:30
  #1
Medlem
Hej,

För många år sedan opererade jag mig då en testikel ej vandrat ner, det var första gången vid kanske 3(?) års åldern, sedan andra vid kanske 10-12 års åldern. Nu till frågan
Då jag fått 2 st riktigt fula ärr, ca 6-8 cm långa.
Behöver jag kontakta försäkringbolaget som jag hade under denna period detta gjordes? Eller kan jag kontakta det jag har nu?
Då jag inte bodde hemma under dessa år och bodde i en annan familj (som jag inte har någon kontakta med idag) så undrar jag hur jag ska lösa detta på bästa sätt

mvh
Citera
2016-09-27, 13:26
  #2
Medlem
Det skulle ju gjorts för länge sedan, och naturligtvis kommer inte ditt nuvarand försäkringsbolag att göra något!
Citera
2016-09-27, 15:20
  #3
Medlem
Det är inte så att du opererade ljumsk/pungbrock. Har ett jävligt fult ärr i ljumskenefter min operation för 11 år sedan när jag var 14. Testikeln fäste dem för högt upp i pungen så den sitter typ över den andra testikeln, ser förjävligt ut och är fortfarande oskuld då jag skäms enormt över detta. Har gått till vc flera gånger men dem säger att det ser bra ut, vilken bullshit. Fick inget från mitt försäkringsbolag , ser också ut som kirurgen har skärt helt fel för det går två ärr lite snett över varandra.
Citera
2016-09-27, 16:04
  #4
Avstängd
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuktigkant
Det är inte så att du opererade ljumsk/pungbrock. Har ett jävligt fult ärr i ljumskenefter min operation för 11 år sedan när jag var 14. Testikeln fäste dem för högt upp i pungen så den sitter typ över den andra testikeln, ser förjävligt ut och är fortfarande oskuld då jag skäms enormt över detta. Har gått till vc flera gånger men dem säger att det ser bra ut, vilken bullshit. Fick inget från mitt försäkringsbolag , ser också ut som kirurgen har skärt helt fel för det går två ärr lite snett över varandra.
Testiklar ska inte sitta jämt.
Citera
2016-09-27, 19:12
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Testiklar ska inte sitta jämt.
Phew då kanske det är som läkarna säger då
Citera
2016-09-28, 14:21
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olle1961Sth
Det skulle ju gjorts för länge sedan, och naturligtvis kommer inte ditt nuvarand försäkringsbolag att göra något!

fandå, antar detta endast är att bortse från?.. riktigt fula och obehagliga.

Citat:
Ursprungligen postat av Fuktigkant
Det är inte så att du opererade ljumsk/pungbrock. Har ett jävligt fult ärr i ljumskenefter min operation för 11 år sedan när jag var 14. Testikeln fäste dem för högt upp i pungen så den sitter typ över den andra testikeln, ser förjävligt ut och är fortfarande oskuld då jag skäms enormt över detta. Har gått till vc flera gånger men dem säger att det ser bra ut, vilken bullshit. Fick inget från mitt försäkringsbolag , ser också ut som kirurgen har skärt helt fel för det går två ärr lite snett över varandra.

haha shit, ser mig själv. Hade fett svårt att ens visa jag med, men flickvän nu sedan många år tillbaka.
Samma med min som dom opererade, sitter för "högt" upp så "tråden" kulan sitter i är för kort typ och kan göra ont som fan då tjejen rider mig då hon typ kan sätta sig på kulan haha.. Men vad ska man säga, som tjocka tjejer med stor benstomme, du är vacker som du är
Citera
2016-09-29, 00:12
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av potpower
fandå, antar detta endast är att bortse från?.. riktigt fula och obehagliga.



haha shit, ser mig själv. Hade fett svårt att ens visa jag med, men flickvän nu sedan många år tillbaka.
Samma med min som dom opererade, sitter för "högt" upp så "tråden" kulan sitter i är för kort typ och kan göra ont som fan då tjejen rider mig då hon typ kan sätta sig på kulan haha.. Men vad ska man säga, som tjocka tjejer med stor benstomme, du är vacker som du är

Äntligen efter alla dessa år så är det någon mer som har samma "problem". Vad sa din flickvän om ärret och pungen första gången hon fick syn på härligheten? Om du nu kommer ihåg.

Var det alltså pungbrock du opererades för?

Jag märker av lite smärta ibland från testikeln som sitter högre upp är det något du också upplever?
känns som att någon drar och försöker töja ut "tråden", det känns upp i magen o ner i låret.

Ska tillägga att även jag opererades för samma sak när jag var väldigt ung har inget minne om när. Har dock inget ärr från den första operationen, kanske dom gick in från undersidan av pungen så det inte lämnar ärr. Hoppas fan inte pungbrocket kommer tillbaka igen.
__________________
Senast redigerad av Fuktigkant 2016-09-29 kl. 00:19.
Citera
2016-09-29, 00:33
  #8
Medlem
Ingen bryr sig, det sitter i huvudet ditt. Oroa dig inte.
Citera
2016-09-29, 22:47
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuktigkant
Äntligen efter alla dessa år så är det någon mer som har samma "problem". Vad sa din flickvän om ärret och pungen första gången hon fick syn på härligheten? Om du nu kommer ihåg.

Var det alltså pungbrock du opererades för?

haha ingenting. Vad som hon säga .. tycker dock om att smeka det då ärret är babylent

Inte en aning vad som opererades faktiskt

Citat:
Ursprungligen postat av Fuktigkant
Jag märker av lite smärta ibland från testikeln som sitter högre upp är det något du också upplever?
känns som att någon drar och försöker töja ut "tråden", det känns upp i magen o ner i låret.

detta kan jag relatera till, vissa ställningar med benet på opererade sidan kan göra att det drar typ osv
Citera
2016-09-30, 01:47
  #10
Avstängd
Slackoffs avatar
Rent allmänt så är inte kvinnor särdeles intresserade av att stirra på pungar och testiklar.
Citera
2016-10-05, 13:01
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Rent allmänt så är inte kvinnor särdeles intresserade av att stirra på pungar och testiklar.

smaken är som baken, delad

Tjejen gillar inte hängpung daskandes mot röven när hon ligger
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback