Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-22, 02:42
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Martin är det garanterat inte. Super trevlig kille.
Vad dricker han när han super, hembränt?
Citera
2016-10-22, 03:10
  #38
Avstängd
MrProsits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicki-Lilltroll
shit alltså, jag fick verkligen ångest efter läst fupen... tycker synd om föräldrarna. Undrar vad dom stora skulderna är och på vad? Vad har han gjort/jobbat med de senaste 15 åren egentligen?

Spelberoende eller droger gissar jag på. Om han nu har diagnoser som framgått så har han nog lätt att bli beroende av saker.

Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Är det fastställt att Oliver Loftéen faktiskt lider av schizoid personlighetsstörning som S.L påstod? En otäck diagnos vad det ser ut som.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Schizo...sst%C3%B6rning

Bara kolla blicken.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/471971...4_98360448.jpg
Citera
2016-10-22, 10:35
  #39
Avstängd
Katapultens avatar
Är det någon som vet när domen kommer ?
Citera
2016-10-22, 10:38
  #40
Avstängd
Katapultens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicki-Lilltroll
Fy fan vilket liv han lever idag...patrask... någon som har en bild hur han ser ut idag?

Jag såg han på Södermalm för ett par år sedan, såg riktigt sliten ut.
Citera
2016-10-22, 10:39
  #41
Avstängd
Katapultens avatar
Kan inte någon fixa fram del 2 ?
Citera
2016-10-22, 11:03
  #42
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Det var som fan.

Jag reagerar på detta i FUP också. Finns det verkligen ingen som läser igenom vad de skriver?
Han verkar bara bli trevligare och trevligare ju mer han dricker...


"Aktuell dag gick Oliver från att vara jättefin till att bli trevlig och jag började misstänka att Oliver hade druckit alkohol eftersom när Oliver börjar bli trevlig har han druckit."
Citera
2016-10-22, 11:20
  #43
Medlem
Nicki-Lilltrolls avatar
"Inne i sovrummet ligger jag och Bosse och har ångest över att Oliver ska komma in och göra som han brukar dvs. hoppa i vår säng och "leker" när vi ligger och sover. Han tycker att han är jätteroligt när han gör så"

"Nej jag minns mer att han rullade runt och vevade med armarna och "lekte bebis". Jag uppfattade det inte som att han slog oss då men jag vet inte om Bosse fick en örfil"

Detta är alltså en man som är 37 år gammal....herregud
Citera
2016-10-22, 21:12
  #44
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicki-Lilltroll
"Inne i sovrummet ligger jag och Bosse och har ångest över att Oliver ska komma in och göra som han brukar dvs. hoppa i vår säng och "leker" när vi ligger och sover. Han tycker att han är jätteroligt när han gör så"

"Nej jag minns mer att han rullade runt och vevade med armarna och "lekte bebis". Jag uppfattade det inte som att han slog oss då men jag vet inte om Bosse fick en örfil"

Detta är alltså en man som är 37 år gammal....herregud
Tyvärr skrattar man ju då man läser detta, även om man inte borde, för det är så satans tragikomiskt. Mest tragiskt.

Han var 15 år vid tiden för Åke i Bert-serien, man skulle kunna tro att han lever kvar i den tiden. Om ens en 15-åring hade betett sig såhär.
Citera
2016-10-23, 13:03
  #45
Medlem
Nicki-Lilltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Tyvärr skrattar man ju då man läser detta, även om man inte borde, för det är så satans tragikomiskt. Mest tragiskt.

Han var 15 år vid tiden för Åke i Bert-serien, man skulle kunna tro att han lever kvar i den tiden. Om ens en 15-åring hade betett sig såhär.

Sånt beteende gör man när man är barn. Jag undrar om han ens försökte satsa på att bli skådis efter "vägen ut"?
Citera
2016-10-25, 14:57
  #46
Medlem
Carl Serungs avatar
Dömd till skyddstillsyn och psykiatrisk vård:

En känd och omtyckt barnskådespelare har dömts för misshandel och hets mot folkgrupp.
Skådespelaren, som medverkat i flera svenska filmer och tv-serier har bland annat skrikit "sieg heil" på allmän plats samt slagit sin mamma.
Påföljden blir skyddstillsyn och psykiatrisk vård.
Den folkkärare skådespelaren är främst känd för sin medverkan i flera tv-serier samt barn- och ungdomsfilmer.
I slutet av september häktades han, misstänkt för bland annat misshandel. Nu döms barnskådespelaren för misshandel och hets mot folkgrupp.
Det var tidigare i år som skådespelaren gick runt på stan och skrek sieg heil. Han gjorde också flera nazihälsningar.


http://www.expressen.se/noje/barnska...mot-folkgrupp/
Citera
2016-10-25, 15:47
  #47
Medlem
Nicki-Lilltrolls avatar
Undrar om han tar tag i sitt liv nu när han får psykiatrisk vård
Citera
2016-10-25, 17:37
  #48
Medlem
profanum.vulguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Dömd till skyddstillsyn och psykiatrisk vård:

En känd och omtyckt barnskådespelare har dömts för misshandel och hets mot folkgrupp.
Skådespelaren, som medverkat i flera svenska filmer och tv-serier har bland annat skrikit "sieg heil" på allmän plats samt slagit sin mamma.
Påföljden blir skyddstillsyn och psykiatrisk vård.
Den folkkärare skådespelaren är främst känd för sin medverkan i flera tv-serier samt barn- och ungdomsfilmer.
I slutet av september häktades han, misstänkt för bland annat misshandel. Nu döms barnskådespelaren för misshandel och hets mot folkgrupp.
Det var tidigare i år som skådespelaren gick runt på stan och skrek sieg heil. Han gjorde också flera nazihälsningar.


http://www.expressen.se/noje/barnska...mot-folkgrupp/

Hmmm... Jag vet personer som har begått mindre allvarliga brott som dömts till Rättspsykiatrisk vård med särskild utskrivningsprövning. Detta är ett våldsbrott riktat mot en familjemedlem. Det finns personer som är ostraffade och döms till rättspsyk för hot och andra brott som inte innebär utövande av våld. Hade han varit en okänd white trash-kille från förorten hade påföljden blivit annorlunda kan jag lova. Skyddstillsyn och psykiatrisk öppenvård känns som ett tramsigt "straff". LRV med SUP hade inneburit en lite längre och mer smärtsam resa som kanske hade gett upphov till nya insikter hos GM.
__________________
Senast redigerad av profanum.vulgus 2016-10-25 kl. 17:39.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback