Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-26, 15:36
  #1
Medlem
Om man slutar med Nikotin , Får man sänkt blodtryck och puls direkt? Låt säga dagen efter?

Hur lång tid dröjer det innan abstinensen från snus försvinner?
Citera
2016-09-26, 15:52
  #2
Medlem
slutade själv snus för ca 1 1/2 månad sedan och kände bara ett sug hela tiden, bytte ut nikotinet till att äta en massa skräp, var nikotinfri i ca 2 veckor och började röka istället vilket är mycket sämre när jag röker så extremt mycket ca 1-2 packet om dagen och så hade jag slutat röka för många år sedan.

Har beställt hem e cigg nu å hoppas det hjälper annars fan går jag tillbaka till snus igen, när jag tycker rökning e så hemskt skadligt och så jävla äckligt.

Men som svar på din fråga så antar jag att det är ganska så individuellt har man gett sig fan på att sluta så är det möjligt, själv kände jag av ett konstant sug när jag hade slutat, slutade själv helt rakt av utan att trappa ner och utan andra preparat så som nikotintuggummi vilket kanske gjorde att jag hade ett så grymt sug och började röka istället tyvärr
__________________
Senast redigerad av gubben85 2016-09-26 kl. 15:58.
Citera
2016-09-26, 17:50
  #3
Medlem


han frågade inte efter nikotin sug, han frågade när blodtrycket sänks,
jag tror det sänks rätt omgående, prova att snusa mindre typ max 3 om dagen så känner du ett lägre blodtryck
Citera
2016-09-26, 18:00
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skadad85


han frågade inte efter nikotin sug, han frågade när blodtrycket sänks,
jag tror det sänks rätt omgående, prova att snusa mindre typ max 3 om dagen så känner du ett lägre blodtryck

ok tack så mycket för det svaret
Citera
2016-09-26, 18:01
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubben85
slutade själv snus för ca 1 1/2 månad sedan och kände bara ett sug hela tiden, bytte ut nikotinet till att äta en massa skräp, var nikotinfri i ca 2 veckor och började röka istället vilket är mycket sämre när jag röker så extremt mycket ca 1-2 packet om dagen och så hade jag slutat röka för många år sedan.

Har beställt hem e cigg nu å hoppas det hjälper annars fan går jag tillbaka till snus igen, när jag tycker rökning e så hemskt skadligt och så jävla äckligt.

Men som svar på din fråga så antar jag att det är ganska så individuellt har man gett sig fan på att sluta så är det möjligt, själv kände jag av ett konstant sug när jag hade slutat, slutade själv helt rakt av utan att trappa ner och utan andra preparat så som nikotintuggummi vilket kanske gjorde att jag hade ett så grymt sug och började röka istället tyvärr

Hoppas suget försvinner snabbt för jag vill verkligen sluta med skiten men man brukar ju bli yr och konstig när man slutar , det är fan värst.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback