• 1
  • 2
2016-09-26, 15:32
Medlem
BlayzoRs avatar
Har alltid undrat varför killar inte slickar/suger fitta, jag gör det nästan med varje tjej jag ligger med, och jag vet att de flesta tjejer gillar det mer än penetration generellt, varje kille vill ju vara bra i sängen såklart, varför går man inte ner i så fall? man blir +3 i sängen om man är bra där nere.

jag själv kan inte se sex utan oralt, endast penetration för mig blir riktigt jävla tråkigt sex, om min partner njuter så njuter jag.

Hur känner ni kring detta?
Citera
2016-09-26, 15:46
Medlem
Dead-Skin-Masks avatar
Nu för tiden ligger jag mest med ONS efter någon utekväll och det är inte alltid de är så fräscha där nere. Vet ibland att man kan vara så infernaliskt kåt att man skiter i vilket men ja, knappast alltid. Förväntar mig ingen avsugning själv heller när man träfftas sådär. En annan sak om det är flickvänner eller KK, ja jävlar vad man kan mumsa
Citera
2016-09-26, 15:46
Medlem
moohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlayzoR
Har alltid undrat varför killar inte slickar/suger fitta, jag gör det nästan med varje tjej jag ligger med, och jag vet att de flesta tjejer gillar det mer än penetration generellt, varje kille vill ju vara bra i sängen såklart, varför går man inte ner i så fall? man blir +3 i sängen om man är bra där nere.

jag själv kan inte se sex utan oralt, endast penetration för mig blir riktigt jävla tråkigt sex, om min partner njuter så njuter jag.

Hur känner ni kring detta?

Varifrån har du fått detta? Dvs, att "killar" inte lapar mus? Eventuellt finns "vissa killar" som inte gillar det, men att killar över lag inte skulle göra det känns långsökt.

Är tjejen ren o rakad är det ett naturligt inslag i all sex jag har i varje fall.
Citera
2016-09-26, 15:50
Medlem
beardbraids avatar
Det är väl en tröskel man måste över första gången. Varför slickar inte fler röv? Är väl lite samma grej?

Sen är det ju olika förväntningar på olika kön. Är betydligt mer ok för en tjej att vägra oralsex medan killar förväntas göra det i högre grad. "Vad är det för fel på tjejer som inte suger?" hade nog bemöts med skrik och gap om personliga preferenser och lust och samtycke och sexism och "sug själv då om det är så mysigt".
Citera
2016-09-26, 15:53
Medlem
BlayzoRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mooh
Varifrån har du fått detta? Dvs, att "killar" inte lapar mus? Eventuellt finns "vissa killar" som inte gillar det, men att killar över lag inte skulle göra det känns långsökt.

Är tjejen ren o rakad är det ett naturligt inslag i all sex jag har i varje fall.

det jag hört av kk osv. är det inte många, mina bästa polare tycker det är "äckligt", mitt nuvarande KK har varit med mer än 30 personer och jag har slickat henne mer än dem på 7 träffar, så från det jag har hört så är ett avsug från brud ett måste men ett slick från kille väldigt tveksamt.
Citera
2016-09-26, 16:03
Medlem
Ryggradsluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Det är väl en tröskel man måste över första gången. Varför slickar inte fler röv? Är väl lite samma grej?

Sen är det ju olika förväntningar på olika kön. Är betydligt mer ok för en tjej att vägra oralsex medan killar förväntas göra det i högre grad. "Vad är det för fel på tjejer som inte suger?" hade nog bemöts med skrik och gap om personliga preferenser och lust och samtycke och sexism och "sug själv då om det är så mysigt".

Känns som det är vanligare att tjejen suger än att killen äter.
Citera
2016-09-26, 16:46
Medlem
nedboys avatar
Man slickar ju gärna inte på vad för skumt som helst man släpar med hem. Man vet ju fan inte vad som bor där?
Citera
2016-09-26, 17:25
Medlem
empoisonnes avatar
Har aldrig varit med om en snubbe som inte har slickat. Kanske inte första gången man har fått ihop det. Men annars så.
Citera
2016-09-26, 18:18
Medlem
-Mystics avatar
Därför att det är en ren chansning om det är fräsch eller inte, det är underbart att göra det om det smakar "neutralt" men väldigt äckligt om det är illa..

Antar att det är lättare för oss dudes att hålla vårat kön fräscht, därav sker det fler BJs?
Citera
2016-09-26, 18:30
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Därför att det är en ren chansning om det är fräsch eller inte, det är underbart att göra det om det smakar "neutralt" men väldigt äckligt om det är illa..

Det fixar du enkelt genom att pulla henne och lukta på fingrarna innan du dyker ner.
Citera
2016-09-26, 19:09
Medlem
Därför att flytningar inte ingår i min dagliga diet.
Citera
2016-09-26, 19:20
Medlem
Min kille gör inte det för att han äcklas av det. Är inget fel på honom för det.
Senast redigerad av LionQueen88 2016-09-26 kl. 19:24.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in