Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-09-30, 00:20
  #13
Avstängd
scips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GylleneLockar
Enkel fråga;
Hur lyckas man "gnida" snippor (fitta, vagina, sköte, what ever- you get the point) mot varandra?

Jag och min tjej är båda rätt så sexuellt oerfarna, därför har vi inte kommit på hur man ska lyckas gnida sig mot den andra så våra kön "snuddar" vid varandra. (Allt annat funkar bra). Men när vi har försökt gnida oss mot varandra (även genom att rida, sitta, saxen) så blir det liksom ett sorts "utrymme" ir glipa mellan oss där nere? WTF liksom.

Vi är båda lika långa och i övrigt samma storlek (XS/XXS), samma kropps-prototyp med andra ord. Exempelvis går inte våra lår ihop när vi står rakt upp. Vi har båda streck-fitta, alltså platta där nere. Nämner detta därför att jag är fundersam över om detta möjligtvis är faktorer till att det inte går att gnida sig?

Kanske inte rätt forum men what the hell... kan bara få ineffektiva svar och chansar på att något svar här kanske är vettig.
I vilken viktklass spelar ni i med måtten (XS/XXS) ? För att jag kan tänka mig att desto slankare och lättare man är ju vigarare blir man. Ibland ser man ju träskpaddor ute i det offentliga som exempelvis nätt och jämt kan bestiga ett lite högre bussäte eller en barstol.
Citera
2016-09-30, 08:41
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GylleneLockar
Det är det jag har förstått att det ska vara... kanske funkar för två lite "större" tjejer som även har lite mer "kött" nertill (if you get the pic). Men jag börjar misstänka att jag och min tjej är båda för hm... "platta" så det blir liksom ett "mellanrum". Iallafall med de ställningar vi försökt som ska underlätta att man kan pussas och se på varandra bättre. När vi rör oss så blir det liksom inte att de blir "kontakt" så vidare man inte gnider sig mot varandras lår.

När jag kollade upp detta med tribbing och såg nån film så kändes det mer som att dessa filmer fokuserar mycket på att det ska se "sexigt ut" för åskådaren (male gaze). Tjejerna pussas ju knappt när de utför detta (ir i övrigt heller). Dessutom så såg jag att de inte riktigt nuddade alltid, så vidare de inte lutade sig långt bakåt och typ knappt ens kunde se på varandra.

L-word fick allt att se mycket enklare ut
Aja, allt annat rullar på så strunt samma, finns ju leksaker man kan inskaffa som nödlösning.
Ville bara kolla om nån hade bra tips, but never mind.

Tålamod och långsamt utforskande så går det nog! Men har ingen erfarenhet flicka+flicka, bara pojke+flicka. Ibland blir det inte den där intensiva känslan i alla ställningar utan mer subtil, kräver mer tålamod och tar längre tid att komma. Blir lite tantriskt!
Citera
2016-10-11, 16:30
  #15
Medlem
Levi1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GylleneLockar
Och du talar utifrån egen erfarenhet förstås
Ja, jag har beodrat två kjoltyg att gnida deras fittor mot varandra.
Gör dig inte dummare än vad du redan är. Tack. (Tack till mänskligheten, inte dig riktigt)
Citera
2016-10-12, 07:42
  #16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GylleneLockar
Enkel fråga;
Hur lyckas man "gnida" snippor (fitta, vagina, sköte, what ever- you get the point) mot varandra?

Jag och min tjej är båda rätt så sexuellt oerfarna, därför har vi inte kommit på hur man ska lyckas gnida sig mot den andra så våra kön "snuddar" vid varandra. (Allt annat funkar bra). Men när vi har försökt gnida oss mot varandra (även genom att rida, sitta, saxen) så blir det liksom ett sorts "utrymme" ir glipa mellan oss där nere? WTF liksom.

Vi är båda lika långa och i övrigt samma storlek (XS/XXS), samma kropps-prototyp med andra ord. Exempelvis går inte våra lår ihop när vi står rakt upp. Vi har båda streck-fitta, alltså platta där nere. Nämner detta därför att jag är fundersam över om detta möjligtvis är faktorer till att det inte går att gnida sig?

Kanske inte rätt forum men what the hell... kan bara få ineffektiva svar och chansar på att något svar här kanske är vettig.

1) Hej fulgubbe. Du har aldrig tittat på lesbisk porr?

2) Den ena tjejen lägger sig ner och särar på benen och den andra tjejen ligger på sidan under dig. Se den här bilden, http://24.media.tumblr.com/tumblr_m9...bnmo1_1280.jpg

3) Om det inte funkar kan man bara gnida sig mot varandras lår alltså man har varandras lår mellan sina ben när man ligger på varandra eller på sidan typ, http://www.tribgirls.com/covers/covertrib0246.jpg. Det är mycket mer bekvämt än tribbing. Det är mindre ansträngande.
__________________
Senast redigerad av Babianen 2016-10-12 kl. 07:51.
Citera
2016-10-16, 16:39
  #17
Medlem
Vad är grejen med att gnida fitta mot fitta? Att som tjej gnida fitta mot kuken är ju inte konstigt. Man vill ju ha den på humör . Att sedan gnida blygden mot är ju för att det rent praktiskt är enkelt att samtidigt kunna ha kuken i fittan. Men två flator...Inget ska ju in. Gnid va fan som helst mot. Ben. Hand etc spelar väl ingen roll då eftersom det iaf inte ska in ngn kuk.
Citera
2016-10-16, 17:25
  #18
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosaint
Vad är grejen med att gnida fitta mot fitta? Att som tjej gnida fitta mot kuken är ju inte konstigt. Man vill ju ha den på humör . Att sedan gnida blygden mot är ju för att det rent praktiskt är enkelt att samtidigt kunna ha kuken i fittan. Men två flator...Inget ska ju in. Gnid va fan som helst mot. Ben. Hand etc spelar väl ingen roll då eftersom det iaf inte ska in ngn kuk.
Jag gissar att det blir en intim känsla som kan jämföras med ett samlag. Kanske är det mer eftersträvansvärt som variation till sedvanligt fingerpillande. Jag skulle dock vilja veta om lesbiska tjejer verkligen har analsex i någon större utsträckning. Misstänker att det är en porrmyt.
Citera
2016-10-16, 17:33
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nosaint
Vad är grejen med att gnida fitta mot fitta? Att som tjej gnida fitta mot kuken är ju inte konstigt. Man vill ju ha den på humör . Att sedan gnida blygden mot är ju för att det rent praktiskt är enkelt att samtidigt kunna ha kuken i fittan. Men två flator...Inget ska ju in. Gnid va fan som helst mot. Ben. Hand etc spelar väl ingen roll då eftersom det iaf inte ska in ngn kuk.
Deras instinkt vill fortfarande fortplanta sig men all kemikalier som de blivit utsatta för under deras moders graviditet samt senare själva under livet samt all hjärntvätt gör så att de vill vara homos men instinkten för fortplantning har inte försvunnit så de vill fortfarande gnida fittan med nåt gärna könet på partnern. Lite reptilhjärna bakom det hela.
Citera
2016-10-18, 01:23
  #20
Medlem
HighwayDelights avatar
Har provat tribadism, som är ordet du söker, det var mer upphetsande i mina drömmar än vad det var på riktigt...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback